|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, je bent me voorbij gegaan, stond een tijdje stevig 2e, maar de laatste wedstrijden zijn een beetje kut. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
RODA FOR TEH WIN!!11 |
|
GODVER |
|
yeah! |
|
Zal je zien dat ze zo nog winnen ook. Lees je morgen weer in alle kranten hoe geweldig ajacks was Sterf. |
|
uiteindelijk gaat het toch om het resultaat |
|
|
|
Fantastisch Wat zijn die boeren stil! |
|
quote: wat je zegt hehe. was trouwens nog vergeten te zeggen dat ik die Utrecht vlaggen erg tof vond, vooral die ene met die hooligan / skinhead kop. prachtig werk. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
WHHAAHAHAHA, WHOOHOOO!!! Oh, edit: Ik ben uiteraard erg blij!!! Hahahaha!! The Hunter oleee! Hoe een wedstrijd kan veranderen zeg, enneh, wat Mies zegt: Het gaat om het resultaat! (Om de goede wedstrijd hoef je 't namelijk niet te doen..) [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 22-03-2006 23:41] ..."Hate can only create more hate"... |
|
weet je waar die gemaakt zijn toevallig ? wil zelf ook een sparta vlag laten maken namelijk. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 22-03-2006 23:43] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Geen idee, maar ik zal eens rondvragen voor je. |
|
quote: bedankt dan. ik zag op marktplaats trouwens een dvd te koop staan, orange violence geloof ik dat ie heette, met hooligan beelden van ondermeer utrecht, feyenoord en ado dr op...ken je die toevallig ? Fuck the world and fuck you |
|
Als ik me niet vergis heb ik daar wel eens wat van gezien, was niet echt geweldig, wat wazige beelden. Maar weet niet 100% zeker of dat die dvd was. |
|
ahh, niet bestellen dan maar dus, ik hou het wel op die dvd van millwall dan maar. Fuck the world and fuck you |
|
Hehe, de Hooligan docu die nu bij Free Records Shop in de aanbieding is is ook wel een aanrader |
|
shit, hoe heet die ? Fuck the world and fuck you |
|
Hij heet heel simpel "hooligans" Zou een docu moeten zijn, maar is eigenlijk gewoon een serie beelden van geweldadigheden rond voetbal vanaf 1970 ofzo |
|
hahaha, tof, ga m morgen gelijk halen voor ie weg is dalijk eens kijken of die gast van marktplaats betrouwbaar is, hij had een hele lijst. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Kan helaas niet mee uit naar Vitesse verdomme. gelukkig wordt het uitgezonden. Fuck the world and fuck you |
|
Klote Ajax... maar winnen doen we van ze op 7 mei Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
bah, ik haat die gloeilampen al evenzeer als de joden, en feyenoord, ze kunnen allemaal op pleuren.kut finale. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |