|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het blijft mogelijk. Zeker nu Hoerenveen verloren heeft. Maarja zolang we de play-offs halen vind ik het best. |
|
Godver.. nog 10 min. We zijn bij winst nog lang niet veilig qua nacompetitie.. maar winnen van NAK betekent hier veel. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
hahaha, is best. ik ga in ieder geval naar Dark Funeral in tilburg. dus kijk maar. Fuck the world and fuck you |
|
Hehehe ik niet Marduk in Nightown dan? |
|
Yes, gewonnen van de homo's!! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Hoeveelste is dat ? zou best kunnen, is wel weer eens geinig...heb hier enkel Panzerdivision liggen maar die vond ik wel vet. en het is dichter by huis ook. Fuck the world and fuck you |
|
07/05. |
|
quote:Pffffffft. Nepsupporter. Uitwedstrijden missen dat mag maar thuis moet je er toch wel bij zijn.. quote:Bij deze. Van harte alleen kut voor jullie dat Den Haag ook gewonnen heeft vandaag quote:Arme mensen daar in Dorst [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-02-2006 16:32] |
|
we spreken tegen die tyd wel wat af...komt goed ! Fuck the world and fuck you |
|
Doen we kerel |
|
quote: Je hebt gelijk, helaas ging dat niet wegens omstandigheden. Normaal altijd present. quote:inderdaad balen, maar goed.. gezien onze slechte prestaties dit seizoen is het winnen van jullie een mooie troostprijs. Nacompetitie ontlopen is nog steeds moeilijk zo ja. We'll see www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Tilburg f0r t3h w1n! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Er was vamiddag in die kanker Kuip maar 1 club die achter z'n team stond, en dat waren wij, Sparta! Ik heb jullie homo's nieteens gehoord, typische Only Singing When You Winning. Elke keer als in weer in het grootste dagcentrum voor verstandelijk gehandicapten kom (ze noemen het ookwel de kuip) walg ik van de slechte sfeer en het klote publiek Feyenoord was natuurlijk veel beter dan Sparta vanmiddag, alleen de eerste 30 minuten hebben de echte rood-witte goed voetbal laten zien, verder was het niet veel. En wat is die Kuit toch fucking goed (en lelijk) Al met al een vrij dooie sfeer vamiddag, jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 19-02-2006 22:13] |
|
Je begrijpt toch dat er tijdens wedstrijden tegen amateurploegen wat minder aandmoediging nodig is dan tegen serieuze tegenstanders? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote:tweemaal een +1 |
|
Huntelaar!!!! |
|
quote: Typische Feyenoord instelling, te triest voor woorden en voetbal onwaardig. Jammer dat zo'n goed team zulke waardeloze supporters heeft. |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja idd. We kunnen ons kluppie op het moment beter FC Huntelaar noemen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Huntelaar was erg goed gister, maar verder vond ik Ajax eigenlijk weer vrij zwak. Ik las dat ze interesse hadden in Bouma. |
|
quote: Dat bedoel ik... Huntelaar was zo'n beetje de enige die echt goed speelde. Is een kwaliteit op zich om met zo'n drama-team om je heen toch nog te kunnen presteren... We hebben nog een eind te gaan, voordat we alles weer op de rails hebben. Maar Bouma aantrekken zou ik zeer toejuichen. Want met Stam alleen hebben we de verdediging nog lang niet op orde. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Reken niet te hard op Bouma...volgens Ooijer zou die geen interesse hebben in Ajax,en dan nog...hij zit nog maar net in Engeland. denk dat ie daar eerst wil slagen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Zaterdag Willem II, ben benieuwd. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |