|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In principe zou de zwakke plek bij NAC de keeper zijn. Van Zwam te matig, Schollen talentvol maar maakt veel fouten. Een elftal met een Penders, Zwaanswijk, Elshot, van Gessel, Sikora, Van Hooijdonk, Jenner, Mendes da Silva, Zonneveld...zou "gewoon" mee moeten doen om plaats 5 á 6. Waarom het niet lukt? Ik zou het niet weten...maar het is niet de eerste keer dat een speler die het elders wel goed doet, het niet voor elkaar krijgt bij NAC. Om dan ergens anders wel weer lekker te draaien. Een bezem door de gehele organisatie (sleutelfuncties) zou denk ik geen verkeerde zet zijn. Maar volgens mij roepen verschillende supporters(groepen) dat ook bij hun club. En van Hooijdonk zal snel vertrekken. Binnen nu en 2 dagen uitsluitsel....het gaat Heerenveen of Feyenoord worden. En de Spurs hebben ook interesse. Maar het is 99% zeker dat ik PvH voor het laatst in het NAC shirt gezien heb afgelopen zaterdag. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:En godverdomme nog transfervrij ook. Wat is dat godver voor wanbeleid. Kutbestuur!! |
|
quote: Maar ja zo goed draait nou ook weer niet en ik zie Pierre niet zo gauw meer bij een topclub spelen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hm dan hoop ik eerlijk gezegd niet dat ie naar Heerenveen verhuist (zou zo maar kunnen natuurlijk nu Huntelaar weg is en Samaras ook aanstalten maakt). Heb vernomen dat Hveen met Hoogendorp bezig is. Klinkt al een stuk beter. Alle respect voor Pierre natuurlijk, alleen denk ik niet dat ie bij Hveen goed tot zijn recht komt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Maar denk ook niet dat Ricky verhuist naar H`veen. Zou raar zijn Ricky H in een ander shirt past niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Staat best goed vind ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dubbelslag FC Utrecht, Caluwé én Ramzi komen 18/1/2006 13:17 FC Utrecht heeft er op één dag twee aansprekende versterkingen bij. Tom Caluwé wordt voor drieënhalf jaar overgenomen van Willem II en Adil Ramzi komt in ieder geval tot aan het einde van het seizoen over van AZ. Ramzi kwam in Alkmaar weinig aan spelen toe. AZ vindt het dan ook een goed idee om de Marokkaanse aanvaller elders de kans te gunnen zich op huurbasis wel te profileren. Ramzi was bezig aan zijn tweede seizoen bij AZ, hij heeft een contract tot medio 2008. Willem II staat een transfer van Caluwé niet langer in de weg. De breuk tussen de tricolores en de Belgische middenvelder zat er al aan te komen. De speler wilde afgelopen weekend in het duel met FC Twente niet op de bank plaatsnemen omdat hij met zijn hoofd al bij Utrecht was. Caluwé was bezig aan zijn zevende seizoen bij Willem II. Daarvoor speelde hij vier jaar voor KV Mechelen. Bij Utrecht kan hij het gat opvullen dat Stefaan Tanghe met zijn vertrek naar Heracles Almelo heeft achtergelaten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En we staan weer gelijk met Ajakkes Bedankt Sparta! Hebben we eindelijk weer eens een keertje Niedzelan mogen zien scoren. Het zou verdikke tijd worden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@Mark en geheel NEC : STERF !!!! Fuck the world and fuck you |
|
Wees toch es lief voor elkaar! Spel vouten zijn cool! |
|
1 - 0 veur GRUN'N!! Tegen AZ! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
pas eerste helft.... Maar van maij mag het zo blijven! GRUNN HOOG! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
GVD 1 - 1!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
0-0 tegen Sparta no text supplied |
|
GEEL ROOD EAGLES DOOD. Bij ons in Zwolle Daar haten we Geel en Rood Want dat zijn de Eagles En die maken we dood! En van je hele hola hela holo |
|
oh kom jij ook uut zwolle? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Over een uurtje maar weer eens richting stadion Moet goedkomen met die 3 punten, denk je ook niet Judge? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-01-2006 11:46] |
|
quote: Mooi, he ???? Fuck the world and fuck you |
|
Lucky Ajakkes.... 2-3 in 2 minuten. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Inderdaad erg zuur, ik zat me al helemaal te verheugen op winst voor Twente, maar helaas. Zelfde verhaal als Vitesse gisteren. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: |
|
Mijn middag is toch nog goed; Feyenoord bedankt voor het laten liggen van de punten "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Mooi klote inderdaad Wel prachtig dat AZ en Feyenoord punten hebben laten liggen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: AZ heeft een punt gewonnen! Spel vouten zijn cool! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |