|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2x verloren en nu 6e Gelukkig volgende week een makkie Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En dan ineens stelt het hele voetbal ineens geen klap meer voor: Dochter Alfred Schreuder op 6-jarige leeftijd overleden Check ook de links aan de rechterkant van de site maar eens. Hier wordt een ouwehier als ik toch wel even heel erg stil van.. |
|
triest. Site doet het bij mij trouwens niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die is even fors overbelast idd. |
|
triest hoor... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
*zucht* |
|
Hey Burzum..al zenuwachtig voor zondag ? de wedstryd waar t allemaal om gaat heb je dan he... ben je er nog bij ? Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben niet zenuwachtig hoor Ik ben erbij ja, ga over 10 min. weg. Ik gun jullie alles, maar vandaag even niet. 3 punten voor Utreg |
|
|
|
Gelijkspel was inderdaad wel terecht geweest, maar ik ben blij met de 3 punten Wat betreft de supporters, ik heb jullie nauwlijks gehoord. De kinderen in de vakken naast ons wel, daar kwam het meeste lawaai vandaan. |
|
quote: Wedstrijden op een zondag zijn altyd kut man...zelf zat ik er ook met een fikse kater.hehehe.ach we hadden de sparta kinderen nog die een hoop herrie maakten dus zo erg was het niet Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik moet eens leren lezen. Fuck the world and fuck you |
|
FC Groningen heeft weer goede zaken gedaan met de overwinning van gisteren.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
groningen boeit me niet... maar jullie hebben idd wel een sterk team, doet het altyd wel goed tegen psv, feyenoord of ajax. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou ja kijken wat er van overblijft na het seizoen. Maar volgend seizoen sparta ook ff oprollen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
jullie boeren hebben ons al uit de beker geschopt, das wel genoeg Fuck the world and fuck you |
|
Groningen had mazzel dat Ajax met een B-elftal op het veld moest verschijnen. Niet dat ik het Groningen niet gun ofzo, maar hierdoor blijven ze wel in de race om de vijfde plek. (wat weer ten nadele is van Heerenveen, etc...) Ron Jans is wel de tofste coach van Nederland trouwens. Ik zag gister dat ie ook nog een behoorlijk muziekfanaat is en dat ie Deadwing van Porcupine Tree is zijn huidige playlist heeft staan en dat ie platen van Pink Floyd en Zappa als all-time favorites beschouwd. Kijk, zo stijg je bij mij in waarde Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wordt nog spannend... die play-offs... hopelijk halen we het nog. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-03-2006 0:15] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tijd voor de witte zakdoekjes The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tijd voor een andere trainings methode, er vallen echt belachelijk veel blessures aan de kant van Ajax. Ik weet niet waar aan het ligt, maar ik heb het vermoeden dat de trainingen te zwaar of teveel zijn en dat er te weinig tijd voor herstel van het lichaam is. Of is het allemaal domme pech? Ik geloof dat niet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het is dat jankhoofd van Blind The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat kan ook... mijn baas kwam hem eens tegen op een zakenreis in Aruba, tijdens dat voet volley. Mijn baas is helemaal geen voetbal kenner, maar op een gegeven moment zat ie in het hotel aan de tafel met een zooi van die voetballers. Ze gingen hem dus testen op zijn voetbal kennis en kijken of hij wist wie idereen was. Er zaten nogal wat internationals dus de meeste kende hij wel, maar toen ze bij Blind kwamen wist mijn baas het dus niet. Iedereen moest natuurlijk lachen en dat trok meneer Blind schijnbaar erg slecht, liep met een zeer chagerijnig gezicht weg. Dat lijkt me niet getuigen van een sterk sociaal karakter, terwijl mij dat toch wel een belangrijke kwaliteit lijkt als coach. Volgend jaar mag "Frenkie" van mij wel komen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
2e in de ZM league met nog een paar rondes te gaan en 20 punten achterstand... ik heb een wonder nodig. no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |