|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat bedoel ik inderdaad |
|
maar goed. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 26-12-2005 16:29] Fuck the world and fuck you |
|
Hehe, volgens mij zijn er bij iedere wedstrijd deze speelronde flinke opstootjes geweest. LOL. Hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-12-2005 1:09] |
|
quote:iedereen was natuurlijk in de kerst stemming |
|
quote:Boxing day... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nou, morgen tegen NEC...zal me benieuwen,misschien kunnen we wel weer een puntje pakken. Fuck the world and fuck you |
|
Wat een wanprestatie zeg, 1-1 tegen Twente spelen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ja, dat geeft Sparta weer wat hoop Fuck the world and fuck you |
|
Feijenoord-Willem II was gaaf! Vorige keer AZ verslagen en nu hopen dat ze deze trend kunnen vast houden. |
|
quote: Hehe Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
NAC Breda stuurt Ton Lokhoff naar huis 30/12/2005 12:54 Ton Lokhoff gaat het nieuwe jaar in zonder club. De trainer is met onmiddellijke ingang op non-actief gesteld bij NAC Breda. De tegenvallende resultaten zijn de reden voor de wisseling van de wacht. 'De aanhoudende tegenvallende sportieve resultaten en de verwachting dat de resultaten op korte termijn niet zullen verbeteren hebben tot dit besluit geleid', stelt NAC in een verklaring. Naast Lokhoff moet ook zijn assistent Nico van Zoghel plaatsmaken. Het ontslag komt niet als een grote verrassing. De dagen waren geteld voor Lokhoff, die sinds 1 juli 2003 de leiding heeft bij NAC. De 46-jarige trainer wordt verweten de investeringen niet hebben laten volgen door sportieve successen. Ondanks de nodige versterkingen slaagde hij er niet in de Bredase club mee te laten doen in de strijd om de UEFA Cupplaatsen. De onrust groeide toen de BN/De Stem meldde dat Ruud Brood was benaderd om de taken van Lokhoff over te nemen. De trainer van Helmond Sport zou met Graham Arnold de Brabantse selectie gaan leiden. Directeur Theo Mommers ontkende toen op de NAC-website de trainerswissel. Met eventuele opvolgers heeft NAC naar eigen zeggen nog niet gesproken. 'Nadat overeenstemming is bereikt over de afwikkeling van beiden arbeidsovereenkomsten zullen besprekingen worden gestart met kandidaten over de positie van hoofdtrainer en assistent-trainer.' Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hell yeah!! En meteen de hele technische staf op non-actief gezet. Dag Karelse, Remie en Van Zoghel.. |
|
quote: Naar verluid alleen onze Ton en van Zoghel. Ergens werd het tijd....ergens is het ook zonde dat een NAC-icoon op zo'n manier z'n biezen moet pakken. Had het dan toch liever gezien dat ie "weggepromoveerd" was als technisch directeur. Het is toch "n'onze Ton" Maar met dit spelersmateriaal is het niks anders dan een schande om maar 3 punten los te staan van een nacompetitie plek. Ben ook zeer benieuwd wie de opvolger gaat worden. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Maaskant? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Laat maar komen! Alhoewel de naam van Van Hanegem hardnekkiger rondgonst. |
|
Laat maar komen? Of wil je dat NAC volgend jaar bij Telstar op bezoek moet... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Gezien de topografische ligging van diens appartement en manier van voortbewegen in verschillende Bredaase cafe's is deze link duidelijk aanwezig. Maar weet niet of hij het nu wel voor elkaar ga krijgen. Met RBC heeft ie iets unieks voor elkaar gekregen, met middelmatige voetballers die hij, samen met wat psychologische truucjes, boven zichzelf uit konden stijgen. Ik denk niet dat zulke dingen helpen met een Vidmar, van Hooijdonk, Zwaanswijk etc. Oftewel, reeds gearriveerde spelers. Neeskens zie ik ook niet graag komen. Uitstekende man voor organisatie wegzetten en discipline, maar speelt naar mijn mening te verdedigend. Brood/Arnold. Arnold als assistent zie ik maar al te graag komen. Brood als hoofdtrainer...ondanks dat ik de voetballer Brood hoog had/heb zitten, denk ik niet dat hij de boel wel op de rails kan krijgen. Zo is er meer dan eens te sprake gekomen dat van Hanegem een zwak heeft voor NAC. Zou ik op zich toejuichen, al is het alleen maar voor de analyses en/of persconferenties. "Willem, nu je ontslagen bent bij AZ, wat ga je doen?" "Nou...het gras staat nogal hoog in de tuin..." http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ja Van Hanegem voldoet beter op de bank naast het voetbalveld dan op de stoel naast Tom Egbers Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nou, worden ook in het Mycom-stadion leuke nacompetitiewedstrijden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:NAC-ompetitie? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:En jullie veel succes tegen Veendam, Telstar en AGOVV komend jaar he.. |
|
quote:Het is bij ons nog dramatischer ja.. Maar gelukkig hebben we RBC, die nog beroerder presteren. Maar dat het jullie ook slecht gaat, verzacht de pijn wat Maar zoals ik eerder zei, ik zie toch het liefste zowel Willem II als NAC in de eredivisie blijven. Geen derby is ook niks. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
hehe zometeen de hele zuidwest Brabant divisie gedegradeerd: RBC, Willem II en NAC Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Roda - Groningen 1-3!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |