|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Top Oss, Top Oss, BREDA KOMT ERAAN!! Godver wat een wanvertoning vanmiddag |
|
NAC was rampzaling, maar die goal van Cocu, brrrr vet! |
|
@Judge -> Ok, ik zal het er niet in gaan wrijven.. Wij na Heerenveen ook gewoon gewonnen van Utrecht..(sorry Burzum ) Geeft goede hoop voor de playoffs www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zo zit ik plotseling zomaar weer bij Ajax - Feyenoord deze week. Weer de hele week zenuwen dus... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hoop leuk voetbal weer inclusief winst voor Ajax, toppiejoppie! Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ohhh gossie, zelfs ik heb gekeken hoe ze in de pan gehakt werden. En FC Grunn. Niet gewonnen, maar toch naar de paly offs. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo, en dan volgend seizoen voor europees voetbal, hehehe Fuck the world and fuck you |
|
|
|
quote: there, there Bruce Banner |
|
Je irriteert me Lain. |
|
Die irritatie komt bij jou vandaan, dus ligt het probleem dan ook bij jou. Werk hier eens aan. Bruce Banner |
|
quote: Jij wekt het op, belhamel. |
|
Waar speelt Utrecht nu voor? UEFA cup? Bruce Banner |
|
Ja. Tegen Twente a.s. zaterdag. Eerst uit en dan de woensdag erop thuis. |
|
Succes Bruce Banner |
|
quote: Dank |
|
quote: "Goat stoan aj veur Twente bint" ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Idd Lain projectie Er gaat niets boven Groningen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
quote: *Blijft zitten* Spel vouten zijn cool! |
|
Vorig jaar mochten die lui van Twente stenen koppen toen ze aankwamen met de bussen Misschien binnenkort weer |
|
hahaha utrechts tuig for teh win ! Bij Sparta zijn we daar te braaf voor, hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
quote: Verder is er vorig jaar ook weinig gebeurt hoor, dus het valt ook wel weer mee Edit: en dit jaar, op wat spreekkoren na, ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-04-2006 16:00] |
|
quote: *Gaat staan* (Al blijft Ajax natuurlijk m'n kluppie)... Pfff, ga weg met je 'Grun'. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |