|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik hoop het. Alleen verloren we ook van MVV in de beker.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Huntelaar!!! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kanker lul ! die Boukhari ook Fuck the world and fuck you |
|
Leuk hoor, Chelman Fuck the world and fuck you |
|
quote:En dan? Dan is het verschil nog steeds 4 punten.. Weer geen kampioen ole ole |
|
5-0 verliezen is hard, maar wel verdiend. Simpel. Je zult tegen elke club de mouwen moeten opstropen. Of het nou PSV, RBC of Willem II is. Maar voor ons is dit seizoen zowiezo al een hele verbetering tov de afgelopen jaren. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 05-03-2006 23:27] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Kutwedstrijd. Utreg speelde ook erg slap. Totaal geen agressie in het spel, wat normaal altijd wel het geval is en al helemaal tegen de grotere ploegen. Klote dus. |
|
Ajax was veel te sterk voor ons vandaag. De klasse van Huntelaar en(!) Rosenberg (nuttig gespeeld vandaag) steeg boven Sparta uit. Gelukkig hebben ADO en Heracles ook slechte zaken gedaan zodat de schade beperkt is gebleven. Ondanks alles, SPARTA ROTTERDAM! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 05-03-2006 23:52] |
|
Ik snap ook niet wat Sparta in van Tornhout ziet; veel meer dan kaarten krijgen en onbenullig meeverdedigen heeft hij (nog) niet laten zien. Koné daarentegen liet gisteren zien dat het toch een prima aankoop geweest is. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Tornhout heeft ook nog niet veel laten zien, maar toch heb ik het idee dat er meer in zit. |
|
quote: Zo lang Rosenberg snapt wat zijn rol is in het concept "alle ballen op Huntelaar", is het een prima speler... Elke keer als hij voor eigen succes ging, was het echt absoluut drama, maar als hij een medespeler zag staan, was het wel gewoon goed wat hij deed. Ik sta er by the way wel van te kijken hoe snel Huntelaar zijn vertrouwde niveau weer opgepakt heeft en sterker nog, in zijn eentje Ajax naar een hoger niveau heeft getild. De eerste twee wedstrijden bij Ajax was hij nog niet in staat om wat te laten zien, maar dat lag ook meer aan de rest van het team dan aan hem. Maar dat heeft hij ruimschoots goed gemaakt. En gister bij die vrije trap was wel duidelijk wie er nu de baas is... "Rot eens op, Rosales, die bal is van mij!" Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En dan mogen we zelf nog een keer tegen PSV. ...en dan is het nog maar 1 punt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Morgen: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Spannend! Fuck the world and fuck you |
|
voor ons wel ja.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
zit je maar wat te dollen. baal dat ik niet bij Sparta ben straks Fuck the world and fuck you |
|
Uit naar Roda, zou moeten kunnen voor jullie. Zelfs wij wonnen daar met 2-0 dit seizoen . De twee oudste clubs uit de eredivisie moeten er toch in blijven.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Morgen Heerenveen, belangrijke wedstrijd. Als we winnen gaan we ze in ieder geval voorbij op de ranglijst. Op naar de play-offs |
|
Op naar Amsterdam, hopelijk word er eens een keertje thuis gewonnen tegen die gloeilampjes. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
bedankt Roda! Fuck the world and fuck you |
|
Godver wat spannend is het onderin: 13. NAC Breda 28 28 14. Sparta Rotterdam 28 28 15. ADO Den Haag 28 27 ------------------------------ 16. Heracles Almelo 28 27 17. Willem II 27 20 ------------------------------ 18. RBC Roosendaal 27 8 |
|
ja, tijdje geleden dat het zo spannend was...volgende week komt Utrecht op bezoek...zal hopelijk een toffe wedstryd worden.Verwacht er eentje met veel strijd. Fuck the world and fuck you |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |