|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Stillem! Wij ontvangen Roda a.s. zondag. Toch wel 3 punten mogelijk dacht ik zo |
|
sja, voor ons moet ik het nog zien tegen Willem II. Fuck the world and fuck you |
|
je weet t nooit met dat soort ploegen man,hoop niet dat we als een blinde gaan aanvallen en het verdedigen vergeten. Fuck the world and fuck you |
|
quote:eej! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Hoop uiteraard dat we het niveau van gisteren tegen nak kunnen houden, en de 3 punten mee naar Tilburg nemen. Maar ook bij ons kan het alle kanten op. Zal in ieder geval weer een spannend avondje worden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ontzettend belangrijke wedstrijd, volgens mij moeten we die week erna tegen Ajax, dus zijn deze 3 punten van groot belang om Den Haag op afstand te houden. |
|
quote: Sparta ook, dus dat zegt niet veel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Sparta mist op dit moment een echte afmaker voorin, maar verder staat het best goed bij de Echte Rood/Witte. Als je eens kijkt hoeveel tegengoals sparta de afgelopen wedstrijden heeft gekregen valt dat reuze mee. Met alle respect voor NAC, maar ik denk dat Sparta de beste papieren heeft |
|
NAC en Sparta ontlopen beiden de nacompetitie die door ADO en de Stillems gespeeld gaat worden. RBC kan het wel vergeten allemaal. Ik hoop alleen niet dat Excelsior rechtstreeks promoveert. Dan liever Helmond of VVV weer eens een keer terug. |
|
hehehe, kaartverkoop voor tegen Willem II gaat goed ! ja, Sparta leeft weer ! Fuck the world and fuck you |
|
Ajax heeft gister in de eerste helft laten zien dat ze wel degelijk kunnen voetballen, ik zat verbaast te kijken. Tweede helft verloren ze het uit handen. Ik vond vooral Boukari erg slecht. Huntelaar vond ik daarintegen super. |
|
De wedstrijd tegen Inter geeft mij meer vertrouwen dan de 6-0 tegen RBC, ik hoop dat de spelers ook zo denken. Wie weet kan Ajax nog stunten tijdens de play-offs, ik begin er weer in te geloven iig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: wij niet als ze er echt in geloofden dan stond het nog wel 2-0 ipv 2-2 op het eind. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Yessss gister weer 3 punten gepakt tegen Willem II, heerlijk! |
|
SPARTA !!!! SPARTA [Dit bericht is gewijzigd door mental op 26-02-2006 19:21] Fuck the world and fuck you |
|
Groningen! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Feyenoord kreeg meer dan wat het verdiende.. GRUN'N HEERSCHT!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Damn.. maar ik hoorde hier eerlijk dat jullie beter waren. NACompetitie is nu een feit voor ons, zeker nu ADO weer won. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
mooi weekend. Alleen jammer dat Utrecht gewonnen heeft [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-02-2006 13:52] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:STERF. |
|
+1 voor die mooi weekend opmerking She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |