|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat Den Haag niet was voorbereid. Klasse aktie van de Amsterdammers, hulde! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Door elitair geneuzel en gebakken lucht als deze, is het een feit dat Amsterdamse arrogantie overgeslagen is richting Rotterdam. Mooi "Jammer" gehalte, want juist een Feyenoord fan kan met opgeheven hoofd een gelijkspel accepteren als de tegenstander op inzet nog een puntje eruit wist te halen. Neem niet weg dat er genoeg 100% kansen zijn geweest. Maar je moet ze er wel inschieten. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Welke actie? Die van de halfgare idioten die hun naam met drie kruisjes ondertekenen en die het gaaf vonden om stennis in D'Haag te schoppen? Dit is gewoon uitschot en tuig die het hoogstens verdienen om een week lang in een politiecel met Bubba de Neger en Hassan de homofiele spotprenten tekenaar opgesloten te worden. Hun aars zal daarna een even grote gat hebben als de enorme leegte in hun schedel. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-02-2006 21:57] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij ziet het ook wel zitten als jeugdbendes straks willekeurige mensen gaan neerknuppelen op straat? no text supplied |
|
Da's van een heel andere orde. Dit is georganiseerd voetbalgeweld, Den Haag staat er zelf ook sinds jaar en dag om bekend en nu kregen ze gewoon een lesje geleerd. Er worden trouwens niet zomaar willekeurige mensen neergeknuppeld, alleen rivaliserende hooligans. Ik vind hooliganisme en alles wat ermee te maken heeft gewoon zeer interessant, vooral het Engelse hooliganisme. Wat Ajax nu deed was op en top in de Engelse stijl, vandaar dat ik het zo prachtig vind. Wat is er nu mooier dan zonder op te vallen met 70 man op een willekeurige plaats uit het niets keihard te kunnen toeslaan en weer compleet te verdwijnen voordat iemand er erg in heeft? Hulde voor de joden! Ik vind hooliganisme en alles wat ermee te maken heeft gewoon een zeer interessant fenomeen binnen de moderne maatschappij en ik heb er ook veel boeken over gelezen enzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Hahaha! huilebalk! |
|
quote: Hoe krijg je hem over |
|
dat is erg knap ja :D Je moeder. |
|
Nog 10 wedrstrijden te gaan en Groningen kan al niet meer rechtstreeks degraderen! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Het is volgens mij zowieso jaren geleden dat we 40 punten haalden in de competitie. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
@ Heiden: die actie, prima. Maar ga niet met 70 man 12 aanvallen, dat is gewoon laf. |
|
AZ heeft echt onverdient gewonnen, zoals al in de krant stond 'op z'n duits'. SPARTA ROTTERDAM! |
|
quote: Welke krant is dat? De Spartaan zekers?!? Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Tsjah, ik ben het eens met Perez, zo'n handbal opstelling verdiend geen punten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Het zal het AD wel weer geweest zijn. Die zullen nooit iets positiefs schrijven over een directe concurrent van de club van Varkenoord. |
|
handbalopstelling men reet, dit was gewoon voetballen naar je kunnen. Sparta kan op dit moment niet beter, jammer dan, dat komt ook wel weer goed. hoe hadden we AZ dan moeten bestrijden ? En die overwinning valt gewoon zuur maar aan de andere kant hadden wij het zelfde tegen Groningen wonnen we ook door een doelpunt wat in de laatste minuten viel. Ik vind dat we als Sparta fan zijnde toch al niet te klagen hebben...die nacompetitie ontlopen we toch wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: En zoals wij gisteren al zongen: "Sparta is de club van Rotterdam" |
|
quote: Dat zingen wij nou ook altijd als we tegen Feyenoord spelen |
|
Haha Feyenoord, wat een kenke club is dat ook. Against God and Government |
|
Voor welke club ben jy dan ? Fuck the world and fuck you |
|
The Hammers, wedden? De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Ik ben niet echt fan van een bepaalde club maar iig kan ik Ajax en Feyenoord voor geen meter uitstaan. Against God and Government |
|
|
|
quote: Idd, spelen naar je kunnen, en dat heeft ons aller Sparta laten zien. Er zijn dit seizoen maar weinig clubs uit de onderste regionen die het AZ zo moeilijk heeft gemaakt. Nacompetitie staat dit seizoen nieteens in mijn woordboek, Sparta verdient het gewoon om op het hoogste niveau te blijven voetballen! Zondag pakken we die kakkerlakken uit Dordrecht Noord (zuid bestaat niet). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |