|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@Immortella, ah, zo dan... Fuck the world and fuck you |
|
Wat zou Chelman van ajax - feyenoord hebben gevonden ? hehehe Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ze maken het ook wel moeilijk, de hele west zijde was totaal afgesloten met een stuk of 20 a 30 ME busjes en nog meer ME agenten die er wel zin in hadden volgens mij. Ik geloof niet dat de 5-jaar geen uit supporters dreigement er iets mee te maken had in dit geval. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-04-2006 0:04] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/602-34.php Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik wed dat 'ie heeft genĂ³ten! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Haha geweldige wedstrijd. Ik was vanavond de hort op en ik kwam om 10 uur thuis zonder dat ik de uitslagen wist. Tijd geleden dat ik in m'n eentje door het huis gehost heb bij een doelpunt En ook @ Groningen: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik denk dat Louie Anaal zich wel even achter de oren krabt, genadeloos afgemaakt door Gronningen, jammer dat AZ nog in de laatste minuut nog een doelpunt scoorde. Against God and Government |
|
2-4 gewonnen in Zwolle! Begon weer te vrezen toen we met 2-1 achter stonden. Maar goed, maandag de boel afmaken en door naar de volgende ronde. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En NAC 0-0 tegen Top Oss Maarja, NAC zal het thuis wel redden neem ik aan. Straks naar Enschede |
|
quote:Ik wilde er niet over beginnen.. Maar dit moet ook NAC kunnen afmaken ja. 1-0 is genoeg. quote:Succes, vind die playoffs stiekem toch wel wat hebben. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dank u. |
|
quote:Het zou mij dus weer heel weinig verbazen als dat dus niet het geval zou zijn. Het hele seizoen spelen ze als een stel oude wijven. En mochten ze het winnen dan wordt het waarschijnlijk Volendam of anders Helmond. Afijn, ik zie het maandag wel. Aan de supporters zal het, zoals het hele seizoen, niet liggen. |
|
Burzum baalt nu. Wedden? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Om -1 kratje bier? Spel vouten zijn cool! |
|
quote:Sure Heerenveen 0-0. Afmaken in eigen stadion dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Even een beetje off-topic: de allermooiste club ter wereld heeft de FA-cup finale gehaald. Eindelijk een keer niet het geld van die tering-Rus dat de doorslag geeft. Keessie Kozak gaat (zoals het er nu voorstaat) naar Cardiff om zijn cluppie (The Reds) te steunen. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Groningen. |
|
quote: Sterf, en wel nu. |
|
Dreigt alsnog een kutseizoen te worden voor Utrecht. Op de rand staan van de Champions League om straks niet eens Uefa Cup te halen. Toch wel een beetje lullig in een jaar dat al zo triest was (Di Tomasso). Succes thuis tegen Twente ! De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: We kunnen 't hopen. |
|
Alles goed onder de peperbus ? De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Bavel-noord zet Lok op non-aktief. Lekker moment voor ze.. http://www.nu.nl/news/718277/41/NAC_stelt_trainer_Lok_op_non-actief.html www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Nou als groningen nu AZ ff op een 0-0 houd en dan volgde ronde ff ajax thuis inmaakt hehe... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |