IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten XIV Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-05-2006 21:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

hier verder


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-05-2006 21:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

[geen klacht]

Houd het dan verdomme ook schoon man

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-05-2006 21:19]


signature


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-05-2006 21:23 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Als je een nieuw topic opent:

Als je een nieuw topic opent is het belangrijk dat je het een duidelijke titel geeft, eentje die de lading dekt. Stel dat je dringend op zoek bent naar info over de band Arckanum. Geef je topic dan niet de titel "Help!!!!" of "Dringend", maar noem het gewoon "Arckanum", of "Wie kan mij helpen aan info over Arckanum" bijvoorbeeld.

Beschrijf in je eerste post duidelijk wat je met het topic wilt. Een topic met de titel "Metallica" en vervolgens als enige tekst "meningen?" is veel te vaag. Geef dan op z'n minst eerst je eigen mening.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2006 21:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 mei 2006 21:23 schreef Psychonaut het volgende:
Als je een nieuw topic opent:

Als je een nieuw topic opent is het belangrijk dat je het een duidelijke titel geeft, eentje die de lading dekt. Stel dat je dringend op zoek bent naar info over de band Arckanum. Geef je topic dan niet de titel "Help!!!!" of "Dringend", maar noem het gewoon "Arckanum", of "Wie kan mij helpen aan info over Arckanum" bijvoorbeeld.

Beschrijf in je eerste post duidelijk wat je met het topic wilt. Een topic met de titel "Metallica" en vervolgens als enige tekst "meningen?" is veel te vaag. Geef dan op z'n minst eerst je eigen mening.


Ga je dit nu ook herhalen als er weer een "NP"/"Lollig"/"Nieuws" topic geopend wordt?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-05-2006 21:54 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 7 mei 2006 21:23 schreef Psychonaut het volgende:
Als je een nieuw topic opent:

Als je een nieuw topic opent is het belangrijk dat je het een duidelijke titel geeft, eentje die de lading dekt. Stel dat je dringend op zoek bent naar info over de band Arckanum. Geef je topic dan niet de titel "Help!!!!" of "Dringend", maar noem het gewoon "Arckanum", of "Wie kan mij helpen aan info over Arckanum" bijvoorbeeld.

Beschrijf in je eerste post duidelijk wat je met het topic wilt. Een topic met de titel "Metallica" en vervolgens als enige tekst "meningen?" is veel te vaag. Geef dan op z'n minst eerst je eigen mening.


Dank u voor de wijze woorden mein Fuhrer.
En wat moet dit hier?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-05-2006 22:09 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 mei 2006 21:23 schreef Psychonaut het volgende:
Als je een nieuw topic opent:

Als je een nieuw topic opent is het belangrijk dat je het een duidelijke titel geeft, eentje die de lading dekt. Stel dat je dringend op zoek bent naar info over de band Arckanum. Geef je topic dan niet de titel "Help!!!!" of "Dringend", maar noem het gewoon "Arckanum", of "Wie kan mij helpen aan info over Arckanum" bijvoorbeeld.

Beschrijf in je eerste post duidelijk wat je met het topic wilt. Een topic met de titel "Metallica" en vervolgens als enige tekst "meningen?" is veel te vaag. Geef dan op z'n minst eerst je eigen mening.


Klacht aan jou, Psychonaut:

Je bent verdomd irritant bezig. Dit is niet de eerste keer dat je ons op een dergelijke wijze probeert te verbeteren. Waar was jij, o Grote Wijze Stille Mod, toen wij naar ieuwe moderators zochten? Juist! Doodstil! In Klartext:

Nog een keer zo irritant, en wij gaan vervelend doen.

Ik hoop hiermee duidelijk te zijn. Alvast bedankt voor je medewerking.


Bruce Banner


trol
Usericon van trol
Posted 07-05-2006 22:56 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Klacht: Lain has got sand in his vagina..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:00 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 mei 2006 22:09 schreef Lainedil het volgende:
Waar was jij, o Grote Wijze Stille Mod, toen wij naar ieuwe moderators zochten? Juist! Doodstil!


Ho Ho! Die meneer had groot gelijk niet te gaan solliciteren, daar het pure vriendjespolitiek is.. dat modjes uitzoeken.

Anyway, mijn klacht uit vorige topic is niet meegenomen. Ik wilde weten welke maatregelen tegen Teknaar z'n gespam waren genomen. Zo te zien geen, aangezien er gewoon verder gepost werd met reclame.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-05-2006 23:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 mei 2006 23:00 schreef MMayo het volgende:
Ho Ho! Die meneer had groot gelijk niet te gaan solliciteren, daar het pure vriendjespolitiek is.. dat modjes uitzoeken.

Anyway, mijn klacht uit vorige topic is niet meegenomen. Ik wilde weten welke maatregelen tegen Teknaar z'n gespam waren genomen. Zo te zien geen, aangezien er gewoon verder gepost werd met reclame.


Ik ga me er even mee bemoeien.
Ten eerste dat modjes uitzoeken, was helemaal geen vriendjespolitiek. Met alle mods is behoorlijk wat overleg gevoerd.
Ten tweede, wij zijn allang bezig met teknoir. Wij zitten niet stil..


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 07-05-2006 23:12 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 7 mei 2006 23:05 schreef zillah-morte het volgende:
Ten eerste dat modjes uitzoeken, was helemaal geen vriendjespolitiek. Met alle mods is behoorlijk wat overleg gevoerd.


Het is onmogelijk dat Smoochy door overtuigende kwaliteiten tot moderator bevorderd is.
Hij is namelijk volledig talentloos en niet in staat tot rationeel denken. Deze fout moet door vriendjespolitiek veroorzaakt zijn.
Herstel dit zo snel mogelijk, door degredatie of een permanente ban.


Nog zo stoere internet warrior.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 mei 2006 23:05 schreef zillah-morte het volgende:
Ik ga me er even mee bemoeien.
Ten eerste dat modjes uitzoeken, was helemaal geen vriendjespolitiek. Met alle mods is behoorlijk wat overleg gevoerd.
Ten tweede, wij zijn allang bezig met teknoir. Wij zitten niet stil..


Geen vriendjes politiek? Nou dan is het allemaal wel heeeeel toevallig, de 2 laatste modjes of laatste 3 zijn toch allemaal wel kennissen en/of vrienden met een aantal overige modjes. Overleg zegt dan niet zo heel veel he. Mooi dat jullie met die kerel bezig zijn, hoeveel waarschuwingen moet iemand hebben voor er aangepakt gaat worden?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-05-2006 23:18 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Ik had me ook aangemeld..ik zal wel niet voldoen aan de gestelde eisen of zoiets


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-05-2006 23:20 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 7 mei 2006 23:18 schreef Vikingblöd het volgende:
Ik had me ook aangemeld..ik zal wel niet voldoen aan de gestelde eisen of zoiets


Dat doet alleen Mayo uiteraard...


Smoochy heeft in dat geval toch mijn volledige steun

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 07-05-2006 23:20]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-05-2006 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 mei 2006 23:18 schreef Vikingblöd het volgende:
Ik had me ook aangemeld..ik zal wel niet voldoen aan de gestelde eisen of zoiets


geen pzc?


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 mei 2006 23:18 schreef Vikingblöd het volgende:
Ik had me ook aangemeld..ik zal wel niet voldoen aan de gestelde eisen of zoiets


Eens even terug denken, de laatste 3 nieuwe modjes waren Mutilator, Smoochy en Greycloak..

Alledrie ergens in (een soort) relatie met een (aantal) modje(s). Dat is verder niet erg hoor, maar stop dan met werven op het forum en vraag iemand dan gewoon persoonlijk ofzo. Greycloak doet overigens z'n werk netjes vind ik, dus op zich een goede keuze geweest. Maar toch blijft het wat raar overkomen, jij had me ook wel een prima modje geleken maarja wij als posters hebben de keuze niet.

edit: En ja dit is het grote verboden over te praten onderwerp, voorgaande keren werd men ook al direct pissig.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-05-2006 0:00]


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-05-2006 23:24 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik snap zowieso niet waar men zich druk om maakt. Als het je niet bevalt dan flikker je maar een eind op en start je je eigen forum.


Life doesn't get much better than this!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 mei 2006 23:20 schreef Argus het volgende:
Dat doet alleen Mayo uiteraard...




Nee gelukkig niet.

quote:
Op 7 mei 2006 23:24 schreef H-K het volgende:
Ik snap zowieso niet waar men zich druk om maakt. Als het je niet bevalt dan flikker je maar een eind op en start je je eigen forum.


Men maakt zich niet druk, maar als een moderator gaat beginnen met ja waarom heb ik jouw aanmelding niet gezien.. tsja.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 23:25]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-05-2006 23:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dank je Mayo.
Mag ik er even aan toe voegen dat niet alle andere mods mij in hun vriendenlijst hebben staan..?



En nu graag weer on topic.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 mei 2006 23:25 schreef Greycloak het volgende:
Dank je Mayo.
Mag ik er even aan toe voegen dat niet alle andere mods mij in hun vriendenlijst hebben staan..?



En nu graag weer on topic.


Mooi zo.

Hmm klacht? Een kleine ontopic dan, de reden waarom ik mijn post tikte. Waarom geeft Lain hier een klacht over een user die zijn mening geeft ipv over de mail of krijgt hij die nog of heeft hij die al ontvangen?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2006 23:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 mei 2006 23:24 schreef H-K het volgende:
Ik snap zowieso niet waar men zich druk om maakt. Als het je niet bevalt dan flikker je maar een eind op en start je je eigen forum.


+1

en mayo, boos dat jij het niet geworden bent?


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 mei 2006 23:36 schreef karnivoor het volgende:
+1

en mayo, boos dat jij het niet geworden bent?


Nope, waarom zou ik?
Je mag geeneens irritante mensen bannen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 23:46]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-05-2006 23:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 mei 2006 23:43 schreef MMayo het volgende:

Je mag geeneens irritante mensen bannen.



JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE


signature


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-05-2006 23:53 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 7 mei 2006 23:43 schreef MMayo het volgende:
Nope, waarom zou ik?


Ja ach, je zou het bijna denken met die posts van je he

quote:

Je mag geeneens irritante mensen bannen.


Kijk, en daarom zou jij dus nooit een moderator moeten worden.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 mei 2006 23:53 schreef Argus het volgende:
Ja ach, je zou het bijna denken met die posts van je he

Kijk, en daarom zou jij dus nooit een moderator moeten worden.


Ja nou, bijna zeg.

Wees niet bang hoor, zal ook niet gaan gebeuren. Maar eh heb je nog klachten of kom je je hier gewoon even als een wijf gedragen?

Oja, ik heb nog steeds als vraag/klacht waarom er in dat holocaust topic zo gemakkelijk wordt gedaan?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 23:56]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 08-05-2006 0:46 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

tipje!
Het lultopic staat in algemeen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-05-2006 0:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 mei 2006 23:55 schreef MMayo het volgende:
Oja, ik heb nog steeds als vraag/klacht waarom er in dat holocaust topic zo gemakkelijk wordt gedaan?


tsja, mn disclaimer wordt vaak zat door tegenstanders overschreden. beetje jammer maar goed, los van het gezeik komt er wel een goeie discussie los, het ging me om feiten en die vliegen wel over en weer met vlagen. zoals nu dat bodem gebeuren.


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen