|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hier verder Bruce Banner |
|
[geen klacht] Houd het dan verdomme ook schoon man [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-05-2006 21:19] signature |
|
quote: Ga je dit nu ook herhalen als er weer een "NP"/"Lollig"/"Nieuws" topic geopend wordt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dank u voor de wijze woorden mein Fuhrer. En wat moet dit hier? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Klacht aan jou, Psychonaut: Je bent verdomd irritant bezig. Dit is niet de eerste keer dat je ons op een dergelijke wijze probeert te verbeteren. Waar was jij, o Grote Wijze Stille Mod, toen wij naar ieuwe moderators zochten? Juist! Doodstil! In Klartext: Nog een keer zo irritant, en wij gaan vervelend doen. Ik hoop hiermee duidelijk te zijn. Alvast bedankt voor je medewerking. Bruce Banner |
|
Klacht: Lain has got sand in his vagina.. |
|
quote: Ho Ho! Die meneer had groot gelijk niet te gaan solliciteren, daar het pure vriendjespolitiek is.. dat modjes uitzoeken. Anyway, mijn klacht uit vorige topic is niet meegenomen. Ik wilde weten welke maatregelen tegen Teknaar z'n gespam waren genomen. Zo te zien geen, aangezien er gewoon verder gepost werd met reclame. |
|
quote: Ik ga me er even mee bemoeien. Ten eerste dat modjes uitzoeken, was helemaal geen vriendjespolitiek. Met alle mods is behoorlijk wat overleg gevoerd. Ten tweede, wij zijn allang bezig met teknoir. Wij zitten niet stil.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Het is onmogelijk dat Smoochy door overtuigende kwaliteiten tot moderator bevorderd is. Hij is namelijk volledig talentloos en niet in staat tot rationeel denken. Deze fout moet door vriendjespolitiek veroorzaakt zijn. Herstel dit zo snel mogelijk, door degredatie of een permanente ban. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Geen vriendjes politiek? Nou dan is het allemaal wel heeeeel toevallig, de 2 laatste modjes of laatste 3 zijn toch allemaal wel kennissen en/of vrienden met een aantal overige modjes. Overleg zegt dan niet zo heel veel he. Mooi dat jullie met die kerel bezig zijn, hoeveel waarschuwingen moet iemand hebben voor er aangepakt gaat worden? |
|
Ik had me ook aangemeld..ik zal wel niet voldoen aan de gestelde eisen of zoiets Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat doet alleen Mayo uiteraard... Smoochy heeft in dat geval toch mijn volledige steun [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 07-05-2006 23:20] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: geen pzc? signature |
|
quote: Eens even terug denken, de laatste 3 nieuwe modjes waren Mutilator, Smoochy en Greycloak.. Alledrie ergens in (een soort) relatie met een (aantal) modje(s). Dat is verder niet erg hoor, maar stop dan met werven op het forum en vraag iemand dan gewoon persoonlijk ofzo. Greycloak doet overigens z'n werk netjes vind ik, dus op zich een goede keuze geweest. Maar toch blijft het wat raar overkomen, jij had me ook wel een prima modje geleken maarja wij als posters hebben de keuze niet. edit: En ja dit is het grote verboden over te praten onderwerp, voorgaande keren werd men ook al direct pissig. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-05-2006 0:00] |
|
Ik snap zowieso niet waar men zich druk om maakt. Als het je niet bevalt dan flikker je maar een eind op en start je je eigen forum. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee gelukkig niet. quote: Men maakt zich niet druk, maar als een moderator gaat beginnen met ja waarom heb ik jouw aanmelding niet gezien.. tsja. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 23:25] |
|
Dank je Mayo. Mag ik er even aan toe voegen dat niet alle andere mods mij in hun vriendenlijst hebben staan..? En nu graag weer on topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mooi zo. Hmm klacht? Een kleine ontopic dan, de reden waarom ik mijn post tikte. Waarom geeft Lain hier een klacht over een user die zijn mening geeft ipv over de mail of krijgt hij die nog of heeft hij die al ontvangen? |
|
quote: +1 en mayo, boos dat jij het niet geworden bent? Je moeder. |
|
quote: Nope, waarom zou ik? Je mag geeneens irritante mensen bannen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 23:46] |
|
quote: JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE signature |
|
quote: Ja ach, je zou het bijna denken met die posts van je he quote: Kijk, en daarom zou jij dus nooit een moderator moeten worden. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ja nou, bijna zeg. Wees niet bang hoor, zal ook niet gaan gebeuren. Maar eh heb je nog klachten of kom je je hier gewoon even als een wijf gedragen? Oja, ik heb nog steeds als vraag/klacht waarom er in dat holocaust topic zo gemakkelijk wordt gedaan? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 23:56] |
|
tipje! Het lultopic staat in algemeen |
|
quote: tsja, mn disclaimer wordt vaak zat door tegenstanders overschreden. beetje jammer maar goed, los van het gezeik komt er wel een goeie discussie los, het ging me om feiten en die vliegen wel over en weer met vlagen. zoals nu dat bodem gebeuren. Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Volgende pagina |