|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jazeker, alleen jammer dat elke aflevering al 100 keer op tv is geweest. |
|
Nou en, ik heb elke aflevering op DVD, die dingen kun je niet vaak genoeg kijken, hehe |
|
Lingo was wel een stuk prettiger om naar te kijken, gisteren. |
|
|
|
quote:Op mijn pc Staat altijd meteen online nadat ie in amerika op tv is geweest. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik wilde bijna voorstellen om bij jou te komen kijken maarre, vriendje was al aan het downloaden geslagen bleek later Er zijn al drie afleveringen te vinden van seizoen 3 begreep ik. Ben benieuwd. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Maandagavond was de finale van Holland's Next Top Model. Ennn Twentse Sanne heeft gewonnen! (Zo, nu wel goede topic.) ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja, ze is best leuk hoor, maar Daisy is beter. |
|
Nee, dus niet Mooier zeker! Maar voor 't allround werk niet. Heb 't al vaker gezien, ook bij America's Next Top Model, de aziatische meiden worden 't vaak nét niet. Gewoon omdat ze een niet-standaard uiterlijk hebben. Kate Moss is ook groot geworden door haar girl-next-door-look... (En door de snuifjes wit natuurlijk ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Also, Dude, chinaman is not the preferred nomenclature. Asian-American, please. Dat ligt natuurlijk maar net aan waar je woont. Maar als ze er zo Nederlands mogelijk uit moeten zien krijg je ook een soort Boerin zoekt werk. |
|
quote: Klopt, in New York waren ze dan ook superenthousiast over Daisy. Over Sanne ook trouwens, maar daar vonden ze d'r net weer wat te verlegen. En @ dat laatste: Zoiets ja! Maar ik denk niet dat 't om een zo Nederlands mogelijk uiterlijk ging, maar meer om een zo allround mogelijk koppie. Haar foto's waren trouwens ook altijd goed. Achja, ik vind dit soort programma's wel geinig, maar ik vind geen van die meiden vaak écht mooi. Ze hebben gewoon de juiste maten en een koppie waar met make-up iets moois van te maken is. Ik houd sowieso van iets meer vlees op de botten. Maatje 34 is wel erg dun hoor. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. |
|
Whoei! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ja, dat zou anders te gek worden, en dan beetje mn drankvoorraad opzuipen zeker.. Maar vanavond aflevering 4 alweer. Zonder veel te verraden.. the old Locke's back www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
gisteren naar "de staat van verwarring" gekeken. Heerschende minimale bijna nihilistische vraagstellingen en desintresse naar de gasten toe quote: Suck my piss |
|
Ja, geweldig man. |
|
quote: Ik heb er twee keer een gedeelte van gezien en ik vond het echt te sneu voor woorden. Totaal humorloos. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Malcolm in the Middle vond ik altijd een leuke serie. Weet niet of dat er nog op is tho. Kijk nu regelmatig Everybody loves Raymond, ook mooi. En verder dingen als CSI, Haunted, The Dead Zone, whatever gets zapped zeg maar. |
|
Zit weer x-files te kijken, vanaf seizoen 1 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Goh.. dat had ik eigenlijk niet in gedachten nee quote: Oeh, ok, dus die is vanaf vanavond dan ook te downloaden dus? Mooi Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Mja, eerder 's nachts vanwege het tijdsverschil. By the way, andere nick? Of is devilicious je evil twin sister? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: je weet tog! Die ken je wel, die evil twin [maarre zie het "Nieuw hier?" topic] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Ik ben wel benieuwd naar deze serie: http://en.wikipedia.org/wiki/%27Til_Death |
|
quote:Wel eens kennis mee gemaakt ja, geloof ik.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |