IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #2 Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2008 13:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

T4 pakt de draad op waar T3 eindigde. de serie heeft dus niks met de films te maken . dus vast leuk om te zien maar geen onderdeel van een "groter geheel".

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-01-2008 13:35]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2008 13:52 by Chelman Profiel van Chelman

Volgende week barst S4 van LOST los in de VS.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-01-2008 14:00 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 25 januari 2008 13:52 schreef Chelman het volgende:
Volgende week barst S4 van LOST los in de VS.

Zit er ook al weken op te wachten


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-01-2008 2:36 by Argh Profiel van Argh

Zo, de Deadwood boxset is binnen (S1 t/m 3) heb de eerste 3 afleverningen bekeken en ik moet zeggen dat het nogal lastig te volgen is, je word meteen in het diepe gegooid en er is heel veel dialoog wat af en toe nogal erg snel gaat waardoor je echt je kop erbij moet hebben! Tot nu toe bevalt het me wel aardig, maar een serie moet zoals altijd groeien dus ben erg benieuwd naar de rest! Favoriet karakter is zoals bij veel denk ik het geval is barman/eigenaar Al , hij doet me erg denken aan Jack Nicholson (met name het 'klootzak' attitude) op de één of andere manier! COCKSUCKERS!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-01-2008 2:37]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2008 9:38 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

T3 vond ik ook zeer vermakelijk; de serie echter lijkt me stukken minder; doet me denken aan de Robocop tv serie en die was bar slecht.

Kennen mensen The Wire? Ook een klasse HBO politieserie.





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-01-2008 12:20 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 26 januari 2008 2:36 schreef Argh het volgende:
Zo, de Deadwood boxset is binnen (S1 t/m 3) heb de eerste 3 afleverningen bekeken en ik moet zeggen dat het nogal lastig te volgen is, je word meteen in het diepe gegooid en er is heel veel dialoog wat af en toe nogal erg snel gaat waardoor je echt je kop erbij moet hebben! Tot nu toe bevalt het me wel aardig, maar een serie moet zoals altijd groeien dus ben erg benieuwd naar de rest! Favoriet karakter is zoals bij veel denk ik het geval is barman/eigenaar Al , hij doet me erg denken aan Jack Nicholson (met name het 'klootzak' attitude) op de één of andere manier! COCKSUCKERS!


Ja seizoen 1 is echt ff aftasten, maar de dialogen zijn echt goed en je leert het op een gegeven moment ook te ontcijferen. Seizoen 2, daar begint het echt


"This one is older than shit, heavier than time!"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-01-2008 12:21 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 januari 2008 12:20 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja seizoen 1 is echt ff aftasten, maar de dialogen zijn echt goed en je leert het op een gegeven moment ook te ontcijferen. Seizoen 2, daar begint het echt
psies, ik vond het echt een gave serie.... Cocksucker!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2008 22:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 januari 2008 14:00 schreef Daops het volgende:
Zit er ook al weken op te wachten


Net aflevering 1 getorrenteerd, ja ja, gay ende zo, maar ik koop toch later de boxset.

Anyway. Het smaakt naar meer. Ik heb echter gelezen dat vanwege de staking van de scriptwriters ze voorlopig zijn blijven steken bij 8 van de 16 afleveringen die gepland waren. Ik hoop dat ze er geen rushjob van gaan maken....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-02-2008 12:57 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 2 februari 2008 22:50 schreef Chelman het volgende:
Net aflevering 1 getorrenteerd, ja ja, gay ende zo, maar ik koop toch later de boxset.

Anyway. Het smaakt naar meer. Ik heb echter gelezen dat vanwege de staking van de scriptwriters ze voorlopig zijn blijven steken bij 8 van de 16 afleveringen die gepland waren. Ik hoop dat ze er geen rushjob van gaan maken....
Ik moet bekennen dat ik hem ook meteen vrijdag heb ´geleend´. En ja, ook ik ga hem later aanschaffen

Las het op een forum ja, er zijn nog maar 8 afleveringen. En dat na al een klein jaar wachten.. Zat er ook meteen weer in, nu al zin in volgende week.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2008 13:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2008 12:57 schreef Daops het volgende:
Ik moet bekennen dat ik hem ook meteen vrijdag heb ´geleend´. En ja, ook ik ga hem later aanschaffen

Las het op een forum ja, er zijn nog maar 8 afleveringen. En dat na al een klein jaar wachten.. Zat er ook meteen weer in, nu al zin in volgende week.


Ik denk dat de advocaat van Oceanic nog een grote rol gaat spelen. Ik gok dat zijn achternaam niet zonder reden Abbadon luidt...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-02-2008 13:09 by Daops Profiel van Daops

Het was dan ook een blackie Maar lijkt me ook ja, kennelijk houden de zes die van het eiland zijn verborgen dat de rest nog leeft. Ook erg interessant hoe die gast van de reddingsboot in de hut van Jacob te zien was. Kennelijk toch nog slechtere Others..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-02-2008 13:33 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Ik ben de twin peaks series maar eens aan het binnenhalen. Ooit wel wat van gezien, maar lange niet alles. Kijken of het nu weer boeit.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2008 13:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 februari 2008 13:02 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat de advocaat van Oceanic nog een grote rol gaat spelen. Ik gok dat zijn achternaam niet zonder reden Abbadon luidt...


Bij de film cloverfield was het logo van Dharma even in beeld.(Ik vermoed niet dat er verder een link is tussen deze film en serie).



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2008 15:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2008 13:09 schreef Daops het volgende:
Het was dan ook een blackie Maar lijkt me ook ja, kennelijk houden de zes die van het eiland zijn verborgen dat de rest nog leeft. Ook erg interessant hoe die gast van de reddingsboot in de hut van Jacob te zien was. Kennelijk toch nog slechtere Others..


En de vader van Jack in de wipstoel...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2008 15:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2008 13:40 schreef attila_de_hun het volgende:
Bij de film cloverfield was het logo van Dharma even in beeld.(Ik vermoed niet dat er verder een link is tussen deze film en serie).




Behalve JJ Abrams is er inderdaad geen link, denk ik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-02-2008 1:44 by Schaep Profiel van Schaep

Ik vind Baby Te Huur vét leuk.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 05-02-2008 1:46 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 5 februari 2008 1:44 schreef Schaep het volgende:
Ik vind Baby Te Huur vét leuk.


Ik schaep de verbeteraar!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-02-2008 1:51 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 5 februari 2008 1:46 schreef LLphotograph het volgende:
Ik schaep de verbeteraar!


Haha, het spijt me, ik was zat, had verloren met Triviant, zat daardoor niet lekker in mijn vel en had niemand om mijn frustratie op af te reageren, toen werd jij daar het slachtoffer van, dat was verkeerd van me, ik zal het heus nooit meer doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-02-2008 15:23 by Lionheart Profiel van Lionheart

Van Speijk.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-02-2008 18:33 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 februari 2008 15:23 schreef Lionheart het volgende:
Van Speijk.

Al eens gezien maar zo spectaculair vind ik het ook weer niet.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-02-2008 8:16 by Julia Profiel van Julia

wat een kút eind Treshold! stomme amerikanen

gelukkig begint Lost weer snel (13 of 18 april of was het nou maart? ) nou ja... snel...

misschien wacht ik wel weer op de dvd release en kijk ze dan weer eens allemaal in een marathon achter elkaar


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-02-2008 8:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 februari 2008 8:16 schreef Julia het volgende:

misschien wacht ik wel weer op de dvd release en kijk ze dan weer eens allemaal in een marathon achter elkaar


dat doe ik wel me Lost (en galactica), dan is de ervaring optimaal. dus gewoon ff geduld en zoveel mogelijk spoilers trachten te vermijden.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-02-2008 0:42 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Godallemachtig, wat een kippenvelaflevering was het van Seven Ages of Rock (over Nirvana, REM, Pearl Jam) Bijna van begin tot eind kippenvel


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-03-2008 16:40 by Schaep Profiel van Schaep

14:23-De Gouden Kooi stopt...
De Gouden Kooi stopt...
Het moment is daar. Iedereen moet plaatsnemen op de bank. “Ik denk dat we de clip van Dennis te zien krijgen”, speculeert Jaap. Maar het is iets veel, en veel belangrijkers…

“Beste Miljonairs… “, begint de plasmaboy zoals gewoonlijk. “Luister goed. Ik heb een belangrijke mededeling voor u. U zit reeds geruime tijd in de Villa, hier gaat binnen afzienbare tijd een einde aan komen. Op 22 mei zal de finale plaatsvinden”, klinkt er door de Villa. Over Jaaps gezicht daalt direct een traan…

“Echt zo!”, roept Amanda. “Tering, wat erg. Ik ben er stuk van”, zegt Jaap. “22 mei…”, herhaalt Brian rustig. “Voor de zomer zijn we allemaal thuis!”, gaat Amanda verder. “Ik baal ervan dat het stopt”, zegt ook Brian, de enige nog enigzins vrolijke van het stel. Huub slaat zijn handen voor zijn gezicht. Hij en Claire zeggen nog niks. Binnenkort zal er meer informatie volgen over het eindspel. Het staat vast dat dit spannend gaat worden!

Arme Wim...


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 03-03-2008 16:51 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 19 februari 2008 8:16 schreef Julia het volgende:

gelukkig begint Lost weer snel (13 of 18 april of was het nou maart? ) nou ja... snel...



Ze staan allang op internet...scheelt weer wachten.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen