|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat heerscht die nieuwe Battlestar Galactica toch! Ben nu halverwege seizoen 1 en het is tot nu toe echt smullen geblazen. Natuurlijk kan dat ook bijna niet anders dan met Ronald D. Moore aan het roer, de beste schrijver die Star Trek ooit gekend heeft en die (naast Ira Steven Behr) Deep Space Nine gemaakt heeft tot wat het was. De held. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Een serie heeft een keer, wat, 20 afleveringen per seizoen? Met 6 series zijn dat er 120 per jaar á 1 per 3 avonden. Makkelijk te doen toch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Op Canvas is er nu de serie "De zaak", best interessant, over geruchtmakende gerechtzaken. Gisteren was het over de CCC (Culule Comministes Combatantes) die in de jaren 80 (ten tijde van de bende van Nijvel) en volgende week over Andras Pandy. Heel interessant programma Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
is iemand bekend met de "young indiana jones" serie? is het de moeite waard? |
|
Ik kijk tegenwoordig s'avonds doordeweeks 3 comedys, malcolm in the middle, 2 and a half man en according to jim. Gewoon lekker lachen, weet je nog wel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben inmiddels redelijk verslaafd aan Dexter. Nog meer liefhebbers? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heb daar vroeger nog wel eens wat van gezien. In mijn herinnering was het heel aardig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja, tot 't eind van S2... moet nog eens beginnen aan S3 , maar eerste aflevering halverwege uitgezet... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: The magic of the internet. Volg een paar comedy series (20 minuutjes), Bones, House en meestal NCIS. True Blood is ook geinig idd, maar volg het nog niet echt. Aanrader is ook Eureka, half comedy, half "sci-fi". In tegenstelling tot veel us series maar 10 tot 12 afleveringen per seizoen. |
|
quote: Ik heb inmiddels 4 afleveringen van S3 gezien en moet toegeven dat het minder interessant is als S2 (erg gaaf) en S1 (gaaf). Ik vond echter bij de eerste 2 seizoenen de laatste helft telkens stukken sterker als de eerste helft, dus ik heb nog wel hoop. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Idd. Geen reclame, kijken wanneer je wilt (tijdens het eten bijvoorbeeld), niet 5 minuten van te voren klaar hoeven zitten omdat het 'rond' XX:XX begint, etc. Ik gebruik trouwens tegenwoordig de RSS functie van uTorrent om automatisch distributies van EZTV te downloaden. Man! wat is dat handig! Van elke serie die ik volg heb ik de ochtend nadat 'ie in de VS in premiere is gegaan de nieuwe aflevering op mijn HD staan. Je stelt het 1 keer in en verder heb je er nooit geen omkijken meer naar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik vond het einde van S2 erg teleurstellend en zwaar over the top ineens, waar kwam dat ineens vandaan? Bij de eerste halve aflevering van S3 was het nieuwe er wel vanaf en het leek alsof ze de hele serie nog even dunnetjes gingen overdoen. Maar goed, ik zal het zeker nog wel een kans gunnen zodra S3 compleet is uitgezonden. Ondertussen volg ik nu True Blood en Oz. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kijk nu The Wire, Wat een geniale serie, erg mooie beelden en coole humor. Inmiddels afgekeken of up to date: The Sopranos Twin Peaks The Shield (moet laatste seizoen nog) OZ Sex And The City Californacation |
|
The Wire is ook erg gaaf! Helaas is het 4e seizoen bruut uit mijn brievenbus gejat.. moet dus nog steeds verder kijken (koop het liefst de originele boxsets) alle andere series die je noemt zijn ook erg vet! Maar eeh sex and the city? wtf? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Iemand Comedy Inc al eens gezien? Werkelijk om je te bescheuren van het lachen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Two and a half men liefhebbers hier? |
|
quote: Absoluut! Zwaar heerschend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pfffwah, je wansmaak blijkt weer, Wim Two and a Half Men is vermakelijke tijddoderij, maar zwaar heersend? Neen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ben een sucker voor vrouwenseries, iig sex and the city vind ik geniaal shit happens. Die the wire seizoen zijn nog enigsinds betaalbaar. Seizoen 4 en 5 heb ik nog niet die zijn volgens mij iets duurder maar via het internet zal dat wel meevallen lijkt me. |
|
quote: Welles! Tijd geleden dat ik een comedyserie had gezien die zo leuk is. Sheen speelt gewoon zichzelf, heb ik het idee. Drank sexverslaving, het komt allemaal bijzonder natuurgetrouw over, hehe. Ik las ergens datSheen de best verdienende sitcomacteur is. En terecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ohja, hij doet het ook best cool. Ik vind het gewoon geen hoogstaande comedyserie, wel leuk. quote: Ja, tegenwoordig misschien Sinds Friends niet meer bestaat en daarna Fraisier niet meer (dit ging alleen over best verdienend, niet over terechtheid) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Das waar, maar toch, $800.000 per aflevering is ook niet slecht. After two years of slumming alongside the likes of Zach Braff and seeing everyone from William Petersen ($600,000 per episode) to the Simpsons cast (each $400,000 per episode) pass him by, Charlie Sheen has reclaimed his spot at the top of the prime-time cash heap, earning $800,000 per 30-minute episode of Two and a Half Men. Granted, it's not seven-figure Friends money (which Sheen originally asked for in negotiations back in 2006), but we still think it bears repeating: Charlie Sheen makes $800,000 per episode of Two and a Half Men. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Alleen omdat je dispuutsgenoten dat vinden? |
|
Studeren maakt meer kapot dan je lief is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |