|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het gaaf. Ze hebben nu een aantal uitzendingen over WW1. Verder veel zaken over de oudheid, Babylon, Egypte etc. Laatste tijd hebben ze vooral veel zaken over moderne geschiedenis en met name WW2, maar goed, dat is meestal het geval rond mei. Ik vind het een gave zender. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
law & order for teh win! mn dagelijkse soap tegenwoordig hehe Je moeder. |
|
iemand Nine gezien vrijdag? heb eerste 15 minuten gemist, en dacht meteen dat ik er nooit meer in zou kunnen komen. tweede deel opgenomen, ga ik zo kijken. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
is heroes hier al es genoemd? kon 't niet vinden zo 123. seizoen 1 is net afgelopen in de VS, gister de finale gekeken, geweldig eerste afleveringen waren misschien even doorbijten, daarna werd 't heel goed en vanaf halverwege 't seizoen echt briljant... heeft een klein beetje wat weg van 4400, over mensen met bijzondere gaven, eerst dacht ik o god niet weer één, maar was toch wel origineel. 't verhaal zit goed in elkaar, spannend opgebouwd. wordt goed in geacteerd, visueel dik in orde... en ali larter is ook niet vervelend om naar te kijken natuurlijk the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Van jonge leu en oale groond! Das pas mooi! Tegenwoordig ook dagelijks op de nederlandse TV uigezonden om 18.45 op Nederland 2 door de KRO!! |
|
oe nice! zag het gisteren nog bij mn ouders op tv gelderland, boer durfde zn varken niet te slachten, heel gesprek met die big ` Je moeder. |
|
quote: Erg gave serie ja. Met name Hiro en Ando! Gisteren ook de finale van gezien. De serie begint in Ned trouwens op 21 juni op RTL5. Grote aanrader. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ghehe o die! Ik heb de meesten al gezien op RTV Oost ik vond t altijd leuk om snachts te kijken als ik niet kon slapen ofzo |
|
tsja ik heb het altijd gemist omdat ik nooit echt getimed tv kijk maar tis best gaaf ja. jammer dat het overlapt met law & order Je moeder. |
|
quote: Ah dat kijk ik niet... Mwahhhh ik kijk ook niet getimed tv maar t werd snachts om het uur herhaald ofzo |
|
dan is het niet moeilijk missen nee zal mn tv maar even afstoffen voor morgen hehe Je moeder. |
|
quote: Ik mis boer zoekt vrouw trouwens ook een beetje op de zondagavond! |
|
ik heb het welgeteld 1x gezien en toen deed een ex-collega ook mee, als vrouw welteverstaan. dikke pret! misschien ook eens aanmelden, lompe boer zoekt vrouw Je moeder. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nu kijkende : seizoen III van deadwood. |
|
quote: Bezig met seizoen 1, 2 ligt al klaar. Zeer gaaf, ja. |
|
Ja die moet ik ook nog kopen. Goeie poep. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Interessant, die moet ik maar eens gaan kijken. |
|
quote: Deadwood heerscht, jammer dat het afgekapt is. Maar er komen waarschijnlijk een paar films aan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als het goed is komt deze maand seizoen 3 van 'The 4400' uit! Ook Prison Break blijft spannend, had verwacht dat ik het al lang uitgepoept zou hebben, maar het blijft gewoon leuk. Verder zijn Law & Order (Special Victims Unit) en Criminal Minds series waar ik nog steeds graag naar kijk. ..."Hate can only create more hate"... |
|
in de tijd van The A-Team, Knightrider en Cheers keek ik nog wel eens series |
|
quote: Ik vond in die tijd Renegade leuker ... The Tour of Duty blijft trouwens een van de meest heersende series ooit. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hoe oud was je toen, smurf ? |
|
quote: Ghehe, ik geloof niet dat ik ooit één aflevering heb kunnen zien die daadwerkelijk voor 't eerst werd uitgezonden . In ieder geval niet bewust. Maar gelukkig is de serie 238908234 keer herhaald. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |