|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben het aan het opnemen op m'n hd recorder. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
quote: Gaaf! Het eerste seizoen gezien, 2e op de planning. Momenteel bezig aan het tweede seizoen van Twin Peaks, zoooooo geniaal! |
|
The Owls are not what they seem Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: poging 2 [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-07-2007 11:28] |
|
Ik niet ken niet. Ik heb een DVD box van lost van een maat geleend. Vandaag drie afleveringen gekeken (ja, ik heb het nog nooit eerder gekeken). Best aardig eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Net klaar. Zo'n 15 afleveringen bekeken in twee dagen, hehe. |
|
quote: Klaar als in; allerlaatste aflevering gezien? DAn moet je de film "Twin Peaks: Fire Walk With Me" nog even bekijken, is in de vorm van een prequel, en je word er absoluut niks wijzer van, maar het is wel verplichte kost [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-07-2007 1:36] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja, klaar, ja. Goed, zal ik doen! |
|
Iemand Jekyll gevolgd op de BBC? Afgelopen weekend was de laatste aflevering. Best een aardige serie She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Scrubs, briljante humor. |
|
Ben weer met Sopranos begonnen. Erg gave serie. Kan niet meer ophouden met afleveringen kijken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Komt toevallig a.s. zaterdag op TV! RTL 7 geloof ik, en anders is het RTL5! Voor de mensen die ooit nog de gehele serie Twin Peaks willen bekijken; kijk deze film NIET!, zal het kijkplezier voor anderhalf seizoen alleen maar verneuken, en derhalve snap je dan toch ook uberhaupt niks van de film... dus pas kijken nadat je de serie gezien hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-08-2007 5:09] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
House, Prison Break, herhalingen van Third frock from the sun en natuurlijk Desperate Housewives You suck and that's sad |
|
quote: Tjeezus, hoe mensen daar naar kunnen kijken , zo onnoemelijk slecht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Seizoen 1 afgekeken. Het valt niet tegen moet ik zeggen. Veel leuke verwijzingen naar de literatuur, filosofie en spiritualiteit. Goede spanningsboog. Voorlopig een 7+, na de zomer ga ik eens seizoen 2 en 3 kijken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Omdat het grappig is? Maar goed. Belgen heben nu eenmaal geen humor. |
|
indeed, Snaack. [Dit bericht is gewijzigd door killerbarbie op 03-08-2007 14:26] You suck and that's sad |
|
Hoe mensen daar niet om kunnen lachen,... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Beavis & Butthead huhuhuh Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ...België. |
|
Fire Walk With Me nèt gezien (videotheek ), zeer gaaf! |
|
quote: Veronica is er alweer mee gestopt, damner de damn. Vanaf woensdag elke avond op ned 3 Frohland. Aanrader! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
The king of queens. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |