|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!!!!!!!!!!! Spuiten en slikken!!!!!!!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU |
|
quote: Kut! Sinds het op een andere zender te zien is heb ik het nog alle keren gemist. Best knap. |
|
Het was vandaag de eerste aflevering van seizoen 3 Het was wel weer leuk, maar de grote grap is er wel een beetje af. Wel goed dat er tegenwoordig 2 lekkere wijven presenteren hehe. |
|
Ooow, de eerste pas. In mijn hoofd had ik er al meer gemist. Volgende week even goed de tvgids in de gaten houden. |
|
Ik help je wel herinneren hehe |
|
Ja, doe mdat maar, hehehe. |
|
Weet iemand hier toevallig uit welke Red Dwarf serie de aflevering is waarin de RD crew een soort minruimteschip tegenkomt, die aan boord haalt en de rest van de aflevering discussieert of ze het nu wel of niet moeten openmaken? (het blijkt uiteindelijk een 'garbage-pod' te zijn...)??? Daar ben ik naar op zoek namelijk maar ik weet ff niet uit welke serie (1-8) die aflevering is... Hatsjikidee! |
|
quote: Ik dus niet. Maar de kans is groot dat ik hem gewoon koop, ik heb gisteren weer uren Rembo & Rembo gekeken op mijn computer. |
|
quote: Ik meen dat dit een paar keer gebeurt, maar in de eerste serie, aflevering 'Waiting for God' (aflevering 4 of zoiets?) zit een garbage pod. [edit] All-time favoriete RD quote: RIMMER: Step up to red alert! KRYTEN: Sir, are you absolutely sure? It does mean changing the bulb. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-09-2006 13:10] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja, naar die serie moet ik ook nog eens op zoek! |
|
quote: Oké thnx! Hatsjikidee! |
|
kent iemand hier de serie Carnivale??? dat is toch een HBO-serie??? De HBO-series die ik tot nu ken liggen allemaal ruim boven het gemiddelde. Dus mogelijk is de aanschaf op DVD gerechtvaardigd??? |
|
Veel mensen vinden het vet. Ik niet, maar misschien heb ik het niet lang genoeg de kans gegeven. |
|
quote: OK, als jij het zegt is het zeker niks... maar goed, "Deadwood" regeert |
|
Prison Break blijft heersen, ook het tweede seizoen. Ook The 4400 is nog steeds spannend, we kijken lekker relaxed vanaf dvd in ons eigen tempo. Nu ook bezig met een groepje vrienden om de Lost dvd boxen door te werken . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: dat is zeker een hele gave serie, je moet hem alleen wel echt blijven volgen anders raak je de draad compleet kwijt. hoe dan ook een aanrader! |
|
quote:Heerlijk mysterieus, als je daarvan houdt. Soort ontzettend groot breiwerk van personen en gebeurtenissen dat langzaam maar zeker een patroon krijgt... Erg ok imho. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:O man, elke donderdag om 9 uur begint het weer te kriebelen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het is soms (vaak ) zo spannend, dat je er zelf nerveus van wordt.. Fantastisch is dat! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vorige week was een mooie insight naar het verleden van de hoofdspelers. Bellick is dus verslaafd geweest Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja!! En dr. Tancredi ook! Wat een lief koppie heeft zij overigens, een perfecte match met Michael. En dat gaat vast ook nog gebeuren . Leuke flasback aflevering was dat ja. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oja, dat wordt wel neuken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Helaas is het gecanceled, wordt wachten tot volgend jaar wanneer ze twee 2 uur durende EP's gaan uitzenden om het af te ronden. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |