![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tss, je wilt gewoon bij de grote mensen horen! ![]() ![]() |
|
Ja maar, ja maar...! Stiekem wel ja. Maar serieus, the Tour of Duty daar bleef ik voor thuis, wat vond ik dát toen leuk zeg. En Renegade was gewoon leuk mede omdat Lorenzo Lamas TOEN een lekker ding was (ik was 12/13 ofzo... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 12-06-2007 0:22] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik moest rond die leeftijd thuis blijven hahaha. Geen idee hoe oud ik was toen die serie uit kwam. Ik had toen al een goeie smaak ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij was je toen 4 maanden ouder dan mij! ![]() |
|
denk het ook ![]() ![]() ![]() |
|
En het lukt me maar niet om je in te halen ![]() ![]() |
|
maakt niet uit, het gaat om het bouwjaar. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik ging ook niet bruut stappen hoor. Maar wel dingetjes met vriendinnetjes enzo.... ![]() Anyway, vandaag ook maar weer eens America's Next Top Model gekeken. Gadverdamme zeg, er was niks 'an. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Mooi, dan ga ik nu doesje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: geen commentaar.... quote: series van nu zijn gay ![]() ![]() |
|
nou, eens even gekeken waar die LOST hype vandaan kwam, de eerste 2 afleveringen waren op Veronica, tot nu toe vind ik het net iets te hollywood, verder af en toe wel spannend, middelmatig (overdreven) acteerwerk.... volgende week nog maar eens even een aflevering bekijken. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik heb er ook veel over gehoord ja, maar ik ga niet de moeite nemen naast 24 en Prison Break nog een serie te volgen. 24 is GE-NI-AAL, nog nooit zó'n goede serie gezien. Prison Break wordt met de aflevering ongeloofwaardiger. ![]() |
|
quote: Battlestar galactica nu >>>>>>Battlestar galactica toen plus andere non-gaye series van nu deadwood soprano's lost ![]() |
|
Ik ben Planet Earth aan het kijken nu... nature docu's ftw ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Nu??? om 8.30 in de ochtend wanneer je naar je werk/school moet ![]() ![]() ![]() |
|
Eigenlijk keek ik hem om zeven uur vanochtend... of moet het echt gaan op dingen die je daadwerkelijk op tv kijkt? Ik download zooi liever, dan kan ik zelf beslissen wanneer ik kijk ![]() Zenial ![]() |
|
quote: groot gelijk hoor ![]() ![]() |
|
quote: Hoe bedoel je? Je kan alles downloaden. Of bedoel je streaming via je webbrowser? Mja dan moet zo'n zender dat maar net online hebben gezet. Oeh ik heb gister wel iets op tv gezien trouwens: Shaun The Sheep! Nieuwe serie van Aardman, zo ontzettend tof hahaha ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ja, ik dacht streamning. ik weet er verder niet zoveel af hoor want ik heb het ook maar ergens gelezen. maar veel is al te zien voordat het hier officieel opde buis komt toch??? gezien de besprekingen van serie aflveringen op bijv FOK vn de Soprano's, lost, battlestar galactica etc is een aflevering al direct na uitzending in de VS te downloaden [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-06-2007 8:34] ![]() |
|
Hehe, ik kijk af en toe EO. Daar zijn af en toe geweldige natuurfilms op. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: 24 is inderdaad geniaal. Ik ben nu bij seizoen 3 aanbeland. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
en wie kijkt er naar The Nine? en Medium? oh en als ik er tocxh langs zap: Baantjer natuurlijk. ![]() |
|
quote: Klopt ja. Komt ook omdat veel mensen al digitale tv hebben, en dan is het helemaal makkelijk om een tv programma in erg goede kwaliteit te rippen en op het net te zetten Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |