|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De mijne ook, hehe. Ik heb elke aflevering al tig keer gezien, maar het blijft een briljante serie, hoe vaak je 'em ook ziet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=A_YgupUZNdw http://www.youtube.com/watch?v=qI0FbYe3lRE Binnenkort eens Twin Peaks checken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-06-2008 18:22] |
|
quote: Oz is inderdaad erg gaaf.. heb op den duur een hele reeks gekeken, maar op den duur uit het oog verloren. Inmiddels net toevallig alles gedownload (1 torrent, 34 GB ) en inmiddels halverwege seizoen 4 aan het kijken.. NB: wellicht dat ik nog een keer de hele boxset koop. Vanuit Amerika is dat ongeveer 110 euro (zes seizoenen), met hulp van de lage dollar.. |
|
|
|
quote:Nu net begonnen aan seizoen 5 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Alles van Twin Peaks, alles van Rembo & Rembo, de eerste tien seizoenen van Teenage Mutant Ninja Turtles en de eerste twee seizoenen van Mighty Morphin' Power Rangers zijn binnen. |
|
quote: Gecondoleerd |
|
quote: Nou idd, vroeger vond ik het al een shit serie. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
We zijn weer thuis is zo ongeveer elke werkdag te zien op ned 3! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Leuke serie, jaren 80 toch? |
|
Eind, ja. Wim T. Schippers. Dan weet je het wel, hehe. edit: Het verhaal De weduwe Nel van der Hoed-Smulders beheert het fortuin van de familie, bijeengespaard door de drie vaders van haar zoons. Simon, Govert en Thijs mogen het huis niet verlaten of ze zullen hun erfenis verspelen. Notaris Born bemiddelt hierin, tussen het betasten van vrouwen door. Simon is hier ook erg bedreven in en Thijs wordt betast door z'n oom Gerard. Govert is de computerbranche in gegaan. De serie is doordrengt van de typische en scherpzinnige humor van 'onze Wim T' en doet bijvoorbeeld denken aan zijn 'Sjef van Oekel' verhalen en zijn radio programma 'Ronflonflon'. In de zomermaanden van 2008 werd de serie in de late avond/nacht herhaald, wederom op het derde net. Nu met het VPRO en Nederland 3 logo in beeld, dit was in de jaren negentig nog taboe bij de eigenzinnige omroep. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-06-2008 20:14] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vet, dat moet ik zien! Ik heb hier ook nog een paar geniale Sjef van Oekel stripboeken liggen. quote: Je baalt nog er steeds van dat je vroeger nooit de witte mocht zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-06-2008 21:58] |
|
Hehehe, sjef was toen het totaal niet eens met het uitbrengen van die stripboeken, maar ze zijn wel erg gaaf, ja. Tijd terug was er snachts op een service kanaal al de barend server show te zien. Anarchy tv ftw!!1! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Barend Servet is helaas van voor mijn tijd, Sjef ken ik ook alleen dankzij mijn vader. |
|
Maakt toch niet uit, gewoon kijken, man. Misschien ook al wel ergens te downen, want alles is pas op dvd uitgebracht. Ik keek in 1980 ook echt nog niet naar jacobse en van es (koot en bie) op tv (ik was 11), maar dat heb ik ruim ingehaald. Op youtube staat ook wel het een en ander, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah, dat is inderdaad een goed idee! Van Kooten & De Bie zaten wel bij mijn opvoeding inbegrepen, maar hier zal ik toch zelf achteraan moeten, hehe. De oude fragmenten van Sjef van Oekel die ik weleens op televisie langs zag komen waren ook wel vrij geweldig, dus het lijkt me wel de moeite waard. Grappig dat hij het er niet mee eens was, dat wist ik helemaal niet! Laatst trouwens de Fawlty Towers-box aangeschaft, maar alles wat ik nog wil hebben is momenteel nog zo duur. |
|
Heb er eerljk gezegd nooit iets mee gekund, dat hele Barend Servet gebeuren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Jij keek natuurlijk alleen naar zeg eens aaa enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
vanaf vanavond Twin Peaks op Canvas Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteravond nog twee afleveringen Bottom meegepikt. |
|
quote: Heersch Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Bottom is wel grapig, maar nivo van grappig is wel beetje onderbroekenlol .. Vanaamd Top Gear, das pas humor |
|
quote: Elke vrijdagavond, met een glas cola en een half pak stroopwafels voor de buis! Maar alle gekheid op een stokje, waar ik Van Kooten en De Bie zeer hoog heb zitten, vond ik de hele Barend Servet show en Sjef van Oekel etc gewoon niet grappig. Erg plat puur om plat te zijn, zo over de top geamateuriseerd dat het cynisme ervan in mijn ogen helemaal platgeslagen werd, en gewoon niet echt grappig. Zal ongetwijfeld ook deels zijn dat het net voor mijn tijd was inderdaad, dus het vernieuwende aspect is voor mij niet zo apert, maar het was me iets te onderbroekenlollerig. Ik heb hetzelfde met het oude Spaan en Vermeegen werk, het doet me gewoon niet zoveel, al vind ik dat dan op zijn tijd nog wel vermakelijker dan de Barend Servet show. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De reeks heet bottom, Jenje. Wat had je dan verwacht... Bottom is de serie die ik maar blijf kijken. In huize de tegenpartij kunnen we de afleveringen zo onderhand letterlijk meelullen. Wát een serie. Top gear is natuurlijk ook geweldig, maar op een heel ander vlak. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |