|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waar is Jan dan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Op de radio wel ja. Op tv viel dat wel tegen. Jensen en Paperazzi op de radio waren super Herman van de bakker |
|
Binnen een kwartiertje terug Spooks op Canvas (België 2 voor de noorderburen) en erna Suburban Shootout, ben eens benieuwd naar die serie (is een Britse parodie op Desperate Housewifes, dat belooft ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat heb ik maar héél af en toe geluisterd, helaas. Later bleek wel dat die radiouitzendingen niet live waren. Ach, op tv toen jan aan henny huisman een paardenworst kado gaf, dat was toch wel hilarisch. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Damn, wat heerscht top gear toch. Vanaaf op reis door de usa met 3 barrels van auto's. De tering, wat zijn die amerikanen toch raar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Heb I, Claudius eens bekeken, aflevering 1 wel te verstaan. Echt een toppie serie! Het is alweer een oudje, maar sterk aan te raden als je Rome ook interessant vond. Het is wel wat meer in een toneelstuk setting, alleen het acteerwerk is beter. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Nog bezig en zo ja op welke zender? Nu kijkende: Band Of Brothers. Thanks voor de tip Hagal |
|
quote: Neen, net afgelopen, anders zou ik hier niet posten. Is altijd op vrijdag op op veronica. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik kijk toch liever op de BBC, geen ellenlange reclame tussendoor. En ze flikken het bij Veronica ook om er gedeeltes tussenuit te knippen. Gisteren ook Band of Brothers gekeken, hele goede serie ook. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 07-04-2007 13:56] |
|
ik download toch liever series, geen reclame en er wordt niks gecensureerd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Oeh will&Grace is gaaf! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Het was weer vrij geniaal ja |
|
Seconds from Disaster op National Geographic heerscht best wel, best interessant en mooi gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 07-04-2007 18:22] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Volgende week Twin Peaks seizoen 2 eindelijk aanschaffen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jippie, vanavond weer Prison Break.. Hoop alleen dat ze gewoon verdergaan ipv alles weer vanaf het begin herhalen, maargoed.. Geniale serie! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hij was toch ontsnapt? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dik irritant die uitzendmethodes van RTL. Ik heb geheel seizoen 2 net afgezien dmv downloads, prachtige serie! Seizoen 3 beloofd heel erg veel, wat een clifhanger had de laatste aflevering van seizoen 2 ! Koop het hele zooitje wel als het in een box komt, want 60 euro voor 1 seizoen is me te gortig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ja, seizoen 1 is helemaal toegewerkt naar de ontsnapping, geheel seizoen 2 zijn ze voortvluchtig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik dacht halverwege seizoen twee wel 'oké jongens, hoe lang houden jullie het leuk?', maar die cliffhanger van de laatste aflevering maakte wel veel goed, ben heel benieuwd hoe dat in seizoen drie wordt uitgebouwd. Toch vind ik het eerste seizoen het vetst. |
|
quote: Dus de titel prison break kan eigenlijk de vuilnisbak in, dat doel is al bereikt. Hoewel, misschien worden ze opgepakt en dan kan het hele spul weer van voren af aan gaan beginnen. The neverending stooooryyyyy... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik zeg niks... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik merk het. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
spoiler enzo! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ow, op die fiets. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |