IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #2 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2006 10:51 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 oktober 2006 22:02 schreef M. het volgende:
Da's toch niet zo moeilijk? "Verwikkelingen om de verwikkelingen" + weinig tot geen karakterontwikkeling = soap. Dat het toevallig vet gefilmd is of onderhoudend kan zijn doet daar niets aan af.



Gisteren heb ik aflevering 3 & 4 gezien, de dubbelaflevering en *SPOILER* ontsnapping vanaf New Caprica, superspannend en met veel luchtgevechten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-10-2006 10:59 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 25 oktober 2006 21:11 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar deze serie:

http://en.wikipedia.org/wiki/%27Til_Death
Ah ja klinkt als leuk idd. Heerlijk, zo'n droogkloot hehe


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 30-10-2006 17:15 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 25 oktober 2006 21:33 schreef Daops het volgende:
Wel eens kennis mee gemaakt ja, geloof ik..




Zo, voldoende smilies, nu weer on topique:
Heb afgelopen weekend de eerste 4 afleveringen van Lost seizoen 3 gekeken. Nog steeds best boeiend, maar in die 4e aflevering zaten een aantal 'jammere' momenten zeg, pfff.. [en nee ik verklap niks voor degenen die het pas later zullen zien]



Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-10-2006 17:55 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 30 oktober 2006 17:15 schreef Pem het volgende:


Zo, voldoende smilies, nu weer on topique:
Heb afgelopen weekend de eerste 4 afleveringen van Lost seizoen 3 gekeken. Nog steeds best boeiend, maar in die 4e aflevering zaten een aantal 'jammere' momenten zeg, pfff.. [en nee ik verklap niks voor degenen die het pas later zullen zien]


Hmm, benieuwd naar die jammere dingen.. Vond het wel meevallen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 30-10-2006 18:47 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 30 oktober 2006 17:55 schreef Daops het volgende:
Hmm, benieuwd naar die jammere dingen.. Vond het wel meevallen.


Okee, vertel ik je straks dan wel



Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2006 23:49 by Immortella Profiel van Immortella

Net de eerste dvd-box van 'Lost' (seizoen 1 dus) afgerond. Ik moet zeggen; leuke, vermakelijke serie.
Ik zal dan ook de rest ook nog wel gaan kijken. Ik snap alleen het 'gehypete' eromheen niet zo goed, zo uitzonderlijk gaaf/goed/spannend/geweldig vind ik de serie nu ook weer niet. Maar wel gewoon erg leuk.

Ik zit dan weer af te wachten tot seizoen 3 van 'The 4400' op dvd uit komt. Een minstens zo goede serie imho.

Prison Break blijft overigens ook erg gaaf. Spannend ook nog steeds, ze rekken bepaalde momenten soms net lang genoeg om het niet saai en vervelend te laten worden.


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 8:24 by spectre Profiel van spectre

O ja, die nieuwe rol is erg goed! Eindelijk een tegenstander die gewaagd is aan Scofield *zin in donderdag*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-10-2006 10:52 by Mark Profiel van Mark

Volg nu torchwood op de BBC (spin-off van Doctor Who). Best aardig en met de intentie om een iets volwassener publiek te bereiken, maar tot nu toe nog een beetje inhoudsloos. Wel potentie voor een gave serie!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-11-2006 19:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Afgelopen 3 weken The Path To 9-11 gevolgd op SBS6. Enorm goede serie over de totstandkoming van de aanslagen op de Twin Towers met een absolute hoofdrol voor Harvey Keitel.

Alleen hebben die knurften van SBS de laatste uitzending afgelopen donderdag al onaangekondigd uitgezonden rond half 12 terwijl de eerste 3 delen op zondagavond 9 uur werden uitgezonden.

Dat wordt wachten op de dubbel-dvd dan



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-11-2006 19:50 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 oktober 2006 18:47 schreef Pem het volgende:
Okee, vertel ik je straks dan wel




Ik heb 1 t/m 5 gezien, maar heb niets "jammers" ontdekt... mail anders even ofzo



Bruce Banner


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 20-11-2006 20:16 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 20 november 2006 19:50 schreef Lainedil het volgende:
Ik heb 1 t/m 5 gezien, maar heb niets "jammers" ontdekt... mail anders even ofzo




Haha jee is nu alweer even geleden, mijn geheugen redt dat niet Maar wil je het echt weten?


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-11-2006 20:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 oktober 2006 8:24 schreef spectre het volgende:
O ja, die nieuwe rol is erg goed! Eindelijk een tegenstander die gewaagd is aan Scofield *zin in donderdag*


Ja!
Geweldig.. kijk ook elke donderdagavond


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-11-2006 16:11 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zijn er ook liefhebbers van NCIS? Heerlijke serie, aflevering van gisteravond was super, met name het einde was gaaf.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-11-2006 16:13 by MMayo Profiel van MMayo

Vind al die soort series wel gaaf, maar die nog niet gekeken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2006 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 november 2006 16:11 schreef Lionheart het volgende:
Zijn er ook liefhebbers van NCIS? Heerlijke serie, aflevering van gisteravond was super, met name het einde was gaaf.
Einde was kut .. wat is de waarde van om die muts alsnog door de kop te schieten? Vond het een te makkelijke manier om nog eens 10 afleveringen te schrijven en om die muts eruit te knikkeren


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-11-2006 0:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 november 2006 19:48 schreef Judge M. het volgende:
Afgelopen 3 weken The Path To 9-11 gevolgd op SBS6. Enorm goede serie over de totstandkoming van de aanslagen op de Twin Towers met een absolute hoofdrol voor Harvey Keitel.

Alleen hebben die knurften van SBS de laatste uitzending afgelopen donderdag al onaangekondigd uitgezonden rond half 12 terwijl de eerste 3 delen op zondagavond 9 uur werden uitgezonden.

Dat wordt wachten op de dubbel-dvd dan
Ah, alsnog de herhaling nu. Die kijk ik nu niet af. Ik ga . Lang leve de video



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 24-11-2006 0:19 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 24 november 2006 0:01 schreef Judge M. het volgende:
Ah, alsnog de herhaling nu. Die kijk ik nu niet af. Ik ga . Lang leve de video
hmm, toch ff kijken, altijd interessant om te zien

edit: Blijft vreemd om te zien dat je in Amerika met je GSM vanuit een vliegtuig kan bellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 24-11-2006 0:25]



spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2006 10:48 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 20 november 2006 20:35 schreef MMayo het volgende:
Ja!
Geweldig.. kijk ook elke donderdagavond


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-11-2006 11:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 november 2006 0:19 schreef Mies het volgende:
hmm, toch ff kijken, altijd interessant om te zien

edit: Blijft vreemd om te zien dat je in Amerika met je GSM vanuit een vliegtuig kan bellen.
Delen 1 t/m 3 waren ook erg goed. Werd ook even pijnlijk duidelijk dat de VS zich een heel stuk beter had kunnen wapenen tegen het terreur. De serie heeft ook tot een boel opschudding in de VS geleid: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Path_to_9/11



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-11-2006 23:22 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Bonnie en Viola krijgen tv-programma bij Talpa

Zangeres Bonnie St. Claire en presentatrice Viola Holt zijn vanaf donderdag 4 januari te zien in hun eigen realitysoap bij Talpa. Dat meldt Evert Santegoeds. In de soap met de titel Het Glas Is Halfvol struinen Bonnie en Viola allerlei feestjes af, zoals verjaardagen en premièrefeestjes. “De eerste opnamen waren gisteren bij de presentatie van het boek van Leo Blokhuis“, aldus Santegoeds. Bonnie, die regelmatig gepersifleerd wordt in Koefnoen, is samen met Viola al enkele maanden bezig met deze soap.

Godallemachtig, wat een briljante titel voor een programma!

Net trouwens jensen gekeken, de nerds van the beauty and the nerds waren er.

Wat zijn dat voor nerds, er was er 1 met 4 pc/consoles. De rest had er minder.

Ik heb 18 consoles/handhelds en een pc of 7.

Ik had daar moeten zitten als über nerd.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-11-2006 0:15 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 20 november 2006 20:35 schreef MMayo het volgende:
Ja!
Geweldig.. kijk ook elke donderdagavond


Same here, heb geloof ik nog geen minuut gemist. Het blijft spannend moet ik zeggen, al heb ik dit soort series liever op dvd. Dan kan ik ze namelijk allemaal lekker in 2 dagen afkijken .

Maar de charme is ook wel weer dat je iedere keer een week moet wachten. Prison Break blijft wat mij betreft een topper.


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-11-2006 0:17 by spectre Profiel van spectre

Ik vind de reclame nogal misleidend van die Dvd, dat is namelijk alleen seizoen 1, welke al af is en op de buis is geweest.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-11-2006 0:19 by Immortella Profiel van Immortella

Maar dat wordt toch ook duidelijk gezegd? Dat 't alleen om seizoen 1 gaat bedoel ik.. En tja, dat de dvd pas uitkomt nadat een compleet seizoen op tv is geweest, is logisch toch?

(Of begrijp ik je nu verkeerd?)


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-11-2006 0:20 by spectre Profiel van spectre

Ja nee, dat is logisch. Maar ik bedoel (godverse joints ) dat ze niet zegge dat het seizoen 1 is. Iets van: De hitserie PB op dvd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-11-2006 0:22 by Immortella Profiel van Immortella

Ghehe, niet elke Nederlander zit aan de verdovende middelen he...

Ik denk dat zij wél gewoon begrijpen dat 't om seizoen 1 gaat.


(Maar, ik snap wat je bedoelt ja ).


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen