![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is nu al het geval. Digitale TV maakt gebruik van TCP/IP verkeer. In feite is je TV toestel niks meer dan een handige custom browser voor kanalen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Iemand 'Heroes' gezien donderdag (of zondag)? Ik ben wel benieuwd naar de rest, het is inderdaad een beetje 'The 4400' achtig, maar dan (tot nu toe) zonder de 'En-wat-is-nu-het-moraal-van-het-verhaal' -achtige eindes. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Vind Heroes te Amerikaans, neppe gedoe. CSI blijft tot heden mijn favoriete serie, de originele versie welteverstaan, New York en Miami zijn niet echt pakkend. ![]() |
|
NCIS ftw... Zenial ![]() |
|
quote: Heb al het complete seizoen gezien en het is best nog wel goed, het is niet van de kwaliteit die je bij HBO kan verwachten. Toch is het een vermakelijke serie. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: zeer vermakelijk, ben in sneltreinvaart het hele seizoen aan het kijken, fijne entertainment But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Eerste + tweede seizoen van Deadwood bekeken, wat zeer fijn was, en nu bezig met het eerste seizoen van Six Feet Under. ![]() ![]() |
|
ben ook helemaal hooked on heroes, in een paar dagen de eerste 3 dvd's er door gejast, morgen krijg ik de rest van seizoen 1 ![]() ik hou zo van peter petrelli ![]() |
|
Ik heb de eerste 3 dvd's van Heroes gekeken, daarna kon het me echt niet meer boeien. House daarintegen vind ik dan wel weer een erg gave serie, en CSI en Criminal minds ook wel. Maar er gaat gewoon niets boven Married with children. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Voor mij is desperate housewives numero uno, heerlijk over de top en toch zo herkenbaar. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Goeie poep. Ik ben de laatste tijd verslaafd aan Criminal Minds. Goeie show. http://en.wikipedia.org/wiki/Criminal_Minds [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-07-2007 18:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Gedaan en een vermakelijke serie. Goede tip. ![]() ![]() |
|
quote: Ja hé? Het is een light-crime serie maar gewoon goede humor en beter dan de meeste comedy's heden ten dage. Ik heb al mijn DVD's uitgekeken in een maand. Haha. Over obssesief gesproken. ![]() edit: Iemand een mening over Numb3rs? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-07-2007 22:09] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: The Nine ken ik niet, maar Medium vind ik een fijne serie. Lekker 'normale' acteurs (niet zo gladjes Hollywood gebotoxt en shit) en Bridgette is natuurlijk briljant. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
"The Nine" is toch zo'n "24" rip-off? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
24 is de geniaalste serie OOIT. ![]() |
|
Ik moet nog steeds beginnen aan die serie. ![]() |
|
quote: correctie ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Paar afleveringen van gezien, wel geinig. Om dat echt gaaf te vinden moet je het eigenlijk vanaf het begin gezien hebben, toch? ![]() |
|
quote: Ja klopt, 6 seizoenen moet je door kijken "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: en nu een correcte correctie. ![]() (band of brothers is mogelijk nog genialer maar dat is een miniserie) ![]() |
|
Hoe is "the wire"? Ik ken de serie niet maar, zoals bij de meeste HBO-series, is datgen wat ik erover lees zeer positief. Iemand ervaring met deze serie? ![]() |
|
White rider, let je even op? Vanavond op BBC1 Little Britain down under. Reportage over de australische tour. 22.00 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Oh, geniaal! Dank je! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |