|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeker doen, vette serie. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Oja ik weet het, maar ik ben het vergeten te volgen na seizoen 3 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De 2e helft van het 3e seizoen is anders net als bij de eerste twee seizoenen weer sterker als de 1e helft vind ik. Het werkt telkens heel langzaam naar een ingenieuze climax toe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Deze week een paar afleveringen van Little Britain gezien. Laatst op de BBC toevallig een aflevering gezien en nu het eerste seizoen aan't kijken. Net als Monthy Python slaat het af en toe helemaal nergens op, maar als je de smaak eenmaal te pakken hebt blijf je lachen. Vooral Lou en Andy zijn erg grappig. |
|
Op "Shopzo", het winkelkanaal van Ziggo, heb je nu iets dat "3meiden-tv" ofzo heet. Dat is bijna cabaret-achtig. Het zijn drie bimbo's die sexartikelen moeten aanprijzen, maar dit op zeer klungelige wijze doen. Er wordt niet in geknipt en heel dom geluld, en de "hitsige" dames proberen één en ander ook nog op erotisch bedoelde wijze uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nog 18 dagen tot start Lost seizoen 5 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: lost regeert maar toch geldt het volgende: battlestar galactica (remake) >>>>>>>>>>>>> Lost |
|
quote: Pfffft Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Top Gear >> SF Wel verwarrend als je met C++ bezig bent [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 03-01-2009 15:23] |
|
Celebrity Big Brother is weer begonnen op Chnnel 4 en natuurlijk moet mijn vriendin het weer elke dag zien Aaaaaargh She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gelukkig liet mijn vriendin me even weten dat The Young Ones op zijn. |
|
Meer mensen die vinden dat het tweede seizoen van Californication behoorlijk slappe hap is? |
|
quote: Dat zou mooi kut zijn, omdat ik seizoen 1 geniaal vond. Ik wacht wel met kijken tot het seizoen afgelopen is. |
|
Met het mes op tafel is er weer! En de slimste mens ter wereld op de Bels. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Te weinig tetten? |
|
quote: Ik? Nee nogsteeds niet |
|
quote: De slimste mens heerscht idd ja net zoals de Pappenheimers, De Smaak van Dekeiser en natuurlijk heerscht Top Gear ook heel hard Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Topverkopers is wel leuk, doet me denken aan The Apprentice. |
|
Alweer ruim 20 jaar oud: |
|
Nou, kom maar op met dat gezeik, ik ben er iig blij mee. :-) Robert Jensen is binnenkort weer met zijn hoofd op televisie te zien. Het gaat om een weekendprogramma en zijn vaste sidekick Jan Paparazzi is ook weer van de partij. Het wordt een show vol met entertainment. “We worden echt een duo en we gaan concurreren tegen een ander duo op hetzelfde tijdstip. En ik mag zeggen dat het in het weekend is”, aldus Paparazzi op Mediajournaal. Paparazzi zal meer zijn mond gaan opentrekken en een prominentere rol vervullen. Ongeveer een half jaar geleden werd Jensen door RTL gedwongen te stoppen met zijn talkshow. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik had jaap wel als sidekick van jensen willen zien. dat had me een chaos geworden... Fuck the world and fuck you |
|
Of iig als gast, hahahaha. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
sidekick, man dat had echt een heerschende show geworden hehe Fuck the world and fuck you |
|
Daar hebben jensen en terror jaap een veel te groot ego voor. Jan was juist zo'n lekker figuur om af te zeiken. Jaap zou dat iet pikken, denk. Ik denk dat jensen al die gasten van de gouden kooi wel weer zal uitnodigen, zien we die helden tenminste ook weer een keer op tv, hahaha. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |