|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
klopt! staat van verwarring en de herhaling van de wereld draait door, die eerder niet herhaald werd 's nachts.. betere zaak |
|
De wereld draait door is echt een kutprogramma....in ieder geval vind ik die Claudia en Dolf echt ENORM irritant. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nee man, de wereld draait door is toch wel beste wat ik 's nachts kan vinden tussen alle 09-titties door |
|
Pauw & Witteman En ik heb me zojuist kapot gelachen om een reportage over De jeugd van tegenwoordig.. Waarna een nieuw programma van 2 voor 12 werd uitgezonden. Ik heb niet hoeven zappen boven het 3de kanaal vanavond.. |
|
Deth clock metalocalypse!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sinds kort digitale tv. 3voor12 van de VPRO heerscht.. gewoon bij mn ontbijt metalclips zitten kijken vanmorgen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wow, ik denk er zelf aan. edit: Van de bnn site: Donderdag 14 september is er geen Spuiten en Slikken. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 14-09-2006 22:18] |
|
Vandaag de laatste aflevering van Believe Nothing gekeken, nu heb ik ze allemaal gezien. Een aanrader! |
|
Ik geloof er niks van. |
|
Ik wacht met smart op het moment dat NPS Jazz, NPS Arena Het Uur Van De Wolf etc. weer uitgezonden gaan worden, want de (zeer schaarse) momenten dat ik voor de tv zit en géén DVD of video kijk kom ik eigenlijk niks tegen wat me echt kan boeien. Overigens vond ik Woestijnruiters al geen bijster goed c.q. interessant programma, maar Pauw & Witteman is IMHO niet veel beter, helaas... |
|
quote: Zelfs geschikt voor Wims, denk ik. Het is wat doordachter dan Bottom, maar het niveau van Bottom of The Young Ones wordt niet bereikt. Gewoon leuk, zeker geen miskoop voor 7 euro. Alleen staat er op de achterkant "6 x 30 minuten" terwijl het echt niet aan de 24 minuten per aflevering komt. Misschien als ze de reclame erin hadden laten staan. |
|
quote: Check eens zijn briljante serie The new statesman ; overigens tourt Rik daar nu mee door de theaters. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-09-2006 23:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En ze heeft toegegeven dat ze hem wel erg aantrekkelijk vindt!! Spannend weer gisteravond. Al was Michael's gefakete psychose wel doorzichtig, het was duidelijk dat hij in 'psychiatric ward' terecht wilde komen. Goede truc met 'het slipje' ook, ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Sorry maar vond het suf... Dat koffieliedje is wel goed.. "Scream for your cream" On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: quote: quote: Sucre heeft veel geleerd van Micheal Het was allemaal weer randje trouwens, die stampvoetende Bellick was meesterlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, helemaal geweldig!! Arm ventje ook, met z'n 'Aaaaiight'... Nu wordt 'ie verkracht door een kerel van 2,5 bij 2,5. Ben benieuwd of die mafkees (ex-celgenoot van Michael) zich volgende week nog weet te herinneren hoe die gangen liepen. Vast wel [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-09-2006 15:47] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Die gast had meer haar onder de oksels dan op de kop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yeaaaah, meer Prison Break kijkers Volg het pas sinds een aantal weken, maar heerscht de pan uit!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
O dan heb je dus de eerste uitbraakpoging gemist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oke dankjewel! Ik ga ernaar op zoek! Net weer Coupling gekeken en nu Black Adder, mooie tijden. |
|
quote: HJa gaaf he? Helaas alles al van beide series al gezien... [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 18-09-2006 23:58] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik hoop dat die 2de wereldoorlog (of was het nou de 1ste) blackadder ook weer op tv komt. |
|
quote: Ja die was gaaf ja.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Coupling bestaat naast de sublieme Engelse ook een Amerikaanse versie van; hier wordt pijnlijk duidelijk hoe megaflauw de USA 'humor' is in vergelijking tot de superieure Engelse variant. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-09-2006 0:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |