![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vind de oudere serie's trouwens wel leuker, niet zo fel en opgepept en verpest door een spice girl ![]() ![]() |
|
quote: Is allemaal te koop op dvd, wat ik dan ook heb. quote: Niemand gekeken? Ik wel, verwacht geen abfab want dat is het duidelijk niet. Meer een wat serieuzere comedy, wel gaaf. Trailer park boys is erg vermakelijk, maar het is niet zo dat ik de tv er speciaal voor aanzet. ![]() |
|
Gisteren de eerste dubbelaflevering van de scifi serie Odyssey 5 gezien. Sterk verhaal en tot nu toe erg spannend. Aanrader ![]() |
|
Over 10 minuten de lama's! ![]() |
|
quote: ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Kennen jullie KORGOTH OF BARBARIA? Een serie van de maker van SpongeBob, maar dan wel leuk, bloederig, bruut en lomp ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Korgoth_of_Barbaria Veel te zien op youtube ![]() Bijv. deel 1 van episode 1! http://www.youtube.com/watch?v=YaQX-Rj5ZpM Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Heerschschschsch ![]() ![]() |
|
Ja man, vet dat er enthousiast is gereageerd op de pilot, ik ben benieuwd naar wat er gaat komen! ![]() |
|
Serie Carnivale roeleert (volgens mij dan) ![]() ![]() |
|
GOEDETIJDENSLECHTETIJDEN 28 NOVEMBER KICK OFF YOUGHEEEEEE!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
whahah geef mij dan maar liever ONM:p . ![]() |
|
Everybody loves Raymond, en dan vooral die vader van 'm.. geniaal!! ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
whehhe echt nog nooit van gehoort:p . ![]() |
|
quote: ![]() Schaam je hmmpff ![]() ![]() |
|
En ja hoorrr, er is weer big brother! ![]() http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 20-08-2006 17:00] ![]() |
|
Ai.. Big Brother.. Beeldbuisvervuiling in zijn reinste vorm! Een serie die ik trouwens erg mis is Smack the Pony. Die sketches waren altijd zo geweldig! Little Britain is ook een van mijn favorieten. Ik ben vooral fan van Ann, de gestoorde biebmedewerkster ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ik kijk graag Prison Break. Is nogal metal, met al die tralies enzo. ![]() |
|
Welnee, big brother heerscht. Was op tv ook weer heerlijk tenenkrommend. Er was al iemand aan het huilen. ![]() ![]() |
|
Leedvermaak is een groot goed! Zijn er hier nog meer menschen verslaafd aan engelse detectives als Silent witness, midsomer murders, Frost, inspector Morse en Dalziel and Pascoe? Of ben ik nou weer de enige idioot? ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Zo nu en dan kijk ik er wel eens naar. Meer uit verveling maar het kan me iig 1000x meer boeien dan veel van die domme politie series die je tussen 1700 en 2200 overal ziet. ![]() |
|
Inderdaad. Opletten is vaak wel vereist, anders snap je er geen hol meer van. Laatst was er des avonds en des nachts een Engelse detective marathon. Bij de tweede aflevering werden mijn ogen zwaar, maar dankzij Douwe Egberts heb ik die glorieuze nacht vol kunnen houden. Glorie ende hallelujah! Verrassend triviaal ![]() |
|
Haha, hulde! Ik heb laatst geprobeerd munich te kijken toen ik bizar moe was. Na een half uur wist ik al niet meer waar de film over ging ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |