|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Coupling! Lache ja! En elke keer weer Southpark na het werk |
|
quote:Dat is nog eens een programma waar ik voor ga zitten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zo, dit weekend in een recordtempo het eerste seizoen van "The Soprano's" bekeken. Zijn de latere seizoenen ook zo leuk??? |
|
quote: Dat deed ik afgelopen nacht ook, maar dat was nogal saai. |
|
quote: Dan zou ik echt stoppen met kijken, en zodra hij te verkrijgen is de dvd-box aanschaffen! 't Is echt zonde als je niet 't hele verhaal hebt gevolgd! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vanavond little britain op ned 3. Voor degene die het nog niet kenne, kijken! Er schijnt trouwens ook een amerikaanse versie van deze serie te komen, al snap ik niet wat dan de bedoeling is. En een film. |
|
quote: Njah, zit er nou al te ver in om te stoppen, potver.. Echt vette serie zeg!! En die DVDbox koop ik gewoon alsnog als ie uitkomt Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ook prima! Heb overigens hetzelfde gedaan bij Lost. Het begin gemist, gewacht tot de dvd-box uitkwam, en deze ben ik nu aan het kijken. Valt me niet tegen, ik had een tegenvaller verwacht omdat de serie zo enorm gehyped werd, maar ik vind 't toch leuk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Morgen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik zit vol spanning af te wachten tot ze gaan neu... Eh, uitbreken! En ik ga lekker alsnog de dvd-box kopen als hij uitkomt. Zo'n gave serie wil ik mijn eventuele (klein)kinderen natuurlijk niet onthouden! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Deze week een interview met Scofield in de Veronica gids, maar ik lees het mooi niet, zodiect verklapt hij van alles Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb die gids ook vandaag toevallig gekocht ja! Ik ga denk ik stiekem wel lezen, hij verklapt vast niks. En anders ga ik wel fijn plaatjes kijken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee hij verklapt echt dingen! Mijn vriendin heeft het wel gelezen namelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oei, goed dat je 't zegt! Dan houd ik het toch maar bij plaatjes kijken. Minstens net zo leuk. Ik moet morgenavond trouwens wel werken, dat wordt weer opnemen en om half 11 kijken. Pffff, wat is het leven toch zwaar. ..."Hate can only create more hate"... |
|
En anders herhaling ergens in het weekend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo lang kan/wil ik niet wachten. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gister begonnen met Carnivale op dvd, leuke serie zo na 1 1/2 aflevering, straks snel verder kijken! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Voor de liefhebbers van Coupling is het ook wel de moeite waard om Joking Apart te kijken. Zelfde schrijver (Moffat), maar uit half jaren '90. Het is duidelijk nog niet zo sterk als Coupling en het heeft een ietwat gedateerd sfeertje en wat Seinfeld-achtige trekjes, maar het is toch zeker wel de moeite waard! Met soms echt tenenkrommend pijnlijke momenten zoals die later in Coupling door Moffat ook geweldig gebruikt worden (oa eerste aflevering waarbij de hoofdrolspeler een surprise-party geeft voor zijn jarige vrouw die bij thuiskomst, terwijl overal in de kamer vrienden en kennissen zich verborgen houden, hun huwelijk afbreekt en in geuren en kleuren de redenen hiervoor in zijn gezicht slingert). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Jammer dat de serie na het tweede seizoen is afgebroken door HBO. Was erg veelbelovend. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Shit dat vind ik dan weer minder om te horen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Wees gerust, ze hebben er wel een soortement van eind aan gebreid toen ze hoorden dat het ging stoppen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je ineens volledig met lege handen staat en met meer vragen dan antwoorden afgescheept wordt. Gewoon verder kijken dus! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gelukkig maar, zonder einde zou het kut zijn. Ga vanmiddag verder kijken. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Het is echt een gruwelijke schande, de laatste aflevering van het tweede seizoen is echt afgeraffeld, dat merk je. Ze hebben er een einde aan proberen te breien toen H.B.O. aankondigde de stekker er uit te trekken, maar het is echt een zonde. Het is volgens mij nog steeds een van de beste series van de afgelopen tien, twintig jaar. Karakterontwikkeling, setting, verhaallijn, spanningsbogen, het klopte gewoon allemaal. En nu trekken ze verdomme de stekker eruit. (Uiteindelijk wel begrijpelijk natuurlijk aangezien het een gruwelijk dure serie was om te draaien, en de fanbase wel trouw maar niet enorm groot is). Het blijft zonde, maar gelukkig is er de mogelijkheid van herkijken, en steeds nieuwe dingen ontdekken aan die serie. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Na The Peacekeeper Wars maar eens de originele Farscape serie gaan kijken, erg vermakelijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |