IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #2 Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-09-2006 2:50 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 september 2006 23:57 schreef zillah-morte het volgende:
HJa gaaf he? Helaas alles al van beide series al gezien...


Ik ben trots op je!

quote:
Op 19 september 2006 0:46 schreef Mutilator het volgende:
Coupling bestaat naast de sublieme Engelse ook een Amerikaanse versie van; hier wordt pijnlijk duidelijk hoe megaflauw de USA 'humor' is in vergelijking tot de superieure Engelse variant.


Daar heb ik inderdaad van gehoord, gelukkig heb ik geen ervaring met de Amerikaanse variant.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-09-2006 2:51]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-09-2006 12:49 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Coupling! Lache ja!

En elke keer weer Southpark na het werk


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 13:01 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 september 2006 0:04 schreef Chelman het volgende:
De wereld draait door is echt een kutprogramma....in ieder geval vind ik die Claudia en Dolf echt ENORM irritant.
Dat is nog eens een programma waar ik voor ga zitten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-09-2006 13:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zo, dit weekend in een recordtempo het eerste seizoen van "The Soprano's" bekeken. Zijn de latere seizoenen ook zo leuk???


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-09-2006 14:01 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 september 2006 13:01 schreef spectre het volgende:
Dat is nog eens een programma waar ik voor ga zitten


Dat deed ik afgelopen nacht ook, maar dat was nogal saai.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-09-2006 15:59 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 15 september 2006 19:50 schreef Ethereal het volgende:
Yeaaaah, meer Prison Break kijkers
Volg het pas sinds een aantal weken, maar heerscht de pan uit!!


Dan zou ik echt stoppen met kijken, en zodra hij te verkrijgen is de dvd-box aanschaffen! 't Is echt zonde als je niet 't hele verhaal hebt gevolgd!


..."Hate can only create more hate"...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-09-2006 20:23 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Vanavond little britain op ned 3. Voor degene die het nog niet kenne, kijken!

Er schijnt trouwens ook een amerikaanse versie van deze serie te komen, al snap ik niet wat dan de bedoeling is. En een film.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-09-2006 0:34 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 september 2006 15:59 schreef Immortella het volgende:
Dan zou ik echt stoppen met kijken, en zodra hij te verkrijgen is de dvd-box aanschaffen! 't Is echt zonde als je niet 't hele verhaal hebt gevolgd!


Njah, zit er nou al te ver in om te stoppen, potver.. Echt vette serie zeg!! En die DVDbox koop ik gewoon alsnog als ie uitkomt


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-09-2006 0:45 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 21 september 2006 0:34 schreef Ethereal het volgende:
Njah, zit er nou al te ver in om te stoppen, potver.. Echt vette serie zeg!! En die DVDbox koop ik gewoon alsnog als ie uitkomt


Ook prima!

Heb overigens hetzelfde gedaan bij Lost. Het begin gemist, gewacht tot de dvd-box uitkwam, en deze ben ik nu aan het kijken. Valt me niet tegen, ik had een tegenvaller verwacht omdat de serie zo enorm gehyped werd, maar ik vind 't toch leuk!


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 0:46 by spectre Profiel van spectre

Morgen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-09-2006 0:47 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 21 september 2006 0:46 schreef spectre het volgende:
Morgen!




Ik zit vol spanning af te wachten tot ze gaan neu... Eh, uitbreken!

En ik ga lekker alsnog de dvd-box kopen als hij uitkomt. Zo'n gave serie wil ik mijn eventuele (klein)kinderen natuurlijk niet onthouden!



..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 0:49 by spectre Profiel van spectre

Deze week een interview met Scofield in de Veronica gids, maar ik lees het mooi niet, zodiect verklapt hij van alles


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-09-2006 0:50 by Immortella Profiel van Immortella



Ik heb die gids ook vandaag toevallig gekocht ja! Ik ga denk ik stiekem wel lezen, hij verklapt vast niks.

En anders ga ik wel fijn plaatjes kijken.


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 0:51 by spectre Profiel van spectre

Nee hij verklapt echt dingen! Mijn vriendin heeft het wel gelezen namelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-09-2006 0:53 by Immortella Profiel van Immortella

Oei, goed dat je 't zegt! Dan houd ik het toch maar bij plaatjes kijken. Minstens net zo leuk.

Ik moet morgenavond trouwens wel werken, dat wordt weer opnemen en om half 11 kijken. Pffff, wat is het leven toch zwaar.



..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 0:55 by spectre Profiel van spectre

En anders herhaling ergens in het weekend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-09-2006 0:57 by Immortella Profiel van Immortella

Zo lang kan/wil ik niet wachten.


..."Hate can only create more hate"...


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 21-09-2006 10:45 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Gister begonnen met Carnivale op dvd,
leuke serie zo na 1 1/2 aflevering,
straks snel verder kijken!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-09-2006 14:11 by Mark Profiel van Mark

Voor de liefhebbers van Coupling is het ook wel de moeite waard om Joking Apart te kijken. Zelfde schrijver (Moffat), maar uit half jaren '90. Het is duidelijk nog niet zo sterk als Coupling en het heeft een ietwat gedateerd sfeertje en wat Seinfeld-achtige trekjes, maar het is toch zeker wel de moeite waard! Met soms echt tenenkrommend pijnlijke momenten zoals die later in Coupling door Moffat ook geweldig gebruikt worden (oa eerste aflevering waarbij de hoofdrolspeler een surprise-party geeft voor zijn jarige vrouw die bij thuiskomst, terwijl overal in de kamer vrienden en kennissen zich verborgen houden, hun huwelijk afbreekt en in geuren en kleuren de redenen hiervoor in zijn gezicht slingert).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-09-2006 14:12 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 21 september 2006 10:45 schreef moon1976 het volgende:
Gister begonnen met Carnivale op dvd,
leuke serie zo na 1 1/2 aflevering,
straks snel verder kijken!


Jammer dat de serie na het tweede seizoen is afgebroken door HBO. Was erg veelbelovend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 21-09-2006 14:22 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 21 september 2006 14:12 schreef Mark het volgende:
Jammer dat de serie na het tweede seizoen is afgebroken door HBO. Was erg veelbelovend.

Shit dat vind ik dan weer minder om te horen.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-09-2006 14:29 by Mark Profiel van Mark

Wees gerust, ze hebben er wel een soortement van eind aan gebreid toen ze hoorden dat het ging stoppen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je ineens volledig met lege handen staat en met meer vragen dan antwoorden afgescheept wordt. Gewoon verder kijken dus!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 21-09-2006 14:33 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Gelukkig maar, zonder einde zou het kut zijn.
Ga vanmiddag verder kijken.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-09-2006 14:35 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 21 september 2006 14:12 schreef Mark het volgende:
Jammer dat de serie na het tweede seizoen is afgebroken door HBO. Was erg veelbelovend.


Het is echt een gruwelijke schande, de laatste aflevering van het tweede seizoen is echt afgeraffeld, dat merk je. Ze hebben er een einde aan proberen te breien toen H.B.O. aankondigde de stekker er uit te trekken, maar het is echt een zonde.

Het is volgens mij nog steeds een van de beste series van de afgelopen tien, twintig jaar. Karakterontwikkeling, setting, verhaallijn, spanningsbogen, het klopte gewoon allemaal. En nu trekken ze verdomme de stekker eruit. (Uiteindelijk wel begrijpelijk natuurlijk aangezien het een gruwelijk dure serie was om te draaien, en de fanbase wel trouw maar niet enorm groot is).

Het blijft zonde, maar gelukkig is er de mogelijkheid van herkijken, en steeds nieuwe dingen ontdekken aan die serie.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-09-2006 14:35 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Na The Peacekeeper Wars maar eens de originele Farscape serie gaan kijken, erg vermakelijk.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen