|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Argh! Er gebeurde vandaag weer veel in Prison Break! En zo'n spannend einde.... Pfffff . Volgende week gaan Michael en Sara eindelijk zoenen! Geniale serie. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nounou. |
|
quote: Ghehe, geloof me nouhou! Dat is groot nieuws hoor. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik wil aandacht.... |
|
quote:had je maar tieten moeten kopen |
|
quote:Mooi dat ze Geary naar huis hebben gestuurd en Bellick wordt met de week klootzakkeriger . En volgende week gaan er eindelijk lichaamssappen vloeien inderdaad Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: KOpen?? een strikt frikandellen, hamburger en bierdieet zou toch al een heel end moeten helpen??? |
|
quote:ja maar dat zijn mentals, als je echt aandacht wilt zul je ze bij een chirurg moeten kopen .. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De laatste EP was gemaakt voor de mededeling van HBO, dus er is geen einde gemaakt en dat zie je wel terug imo. MAAR! Er komen dus 2 miniseries om het verhaal af te ronden. Waarschijnlijk in 2007 Deadwood hebben we het over neem ik aan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Van de week het einde van Odyssey 5 bekeken, dat was jammer zeg. Hopelijk krijgt het ooit nog een vervolg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee dit ging over Carnivale... [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 22-09-2006 13:31] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Oh fucking hell, wat was Prison Break weer spannend vanavond. Michael heeft het wel een beetje verknald bij Sara, maar die trekt wel weer bij... Dat vuile schandknaapje moet afgemaakt worden, net als Bellick. Maar dat komt volgende week geloof ik wel goed. Het is overigens maar goed dat de kerels op mijn werk de serie niet erg volgen, ze zouden overal complot theorieen in gaan zien! Volgende week wordt ook weer spannend! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Lol! Het is maar een serie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hehehe.. Maar als je 't fanatiek volgt, word je er zelf helemaal fanatiek van . Een van de weinige series die ik echt heel goed vind. Misschien komt dat ook wel omdat ik dagelijks met de praktijk te maken heb (al is die niet helemaal te vergelijken met de serie gelukkig). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Maandagavond Hunting Chris Ryan gezien op Discovery. Leuk programma. Chris Ryan die achterna wordt gezeten door Hunters, 4 ex-commando's. |
|
quote:Hmmm... er zijn in mijn kringen idd ook erg veel mensen verslaafd aan Prison Break. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: -De Engelse- Coupling was wel gaaf, dus dit klinkt als een aanrader! Thanks! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee, carnivale, deus! ga kopen of downloaden als je er nog niet besmet mee bent geraakt!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Inderdaad, ga dit weekend beginnen aan de 2e serie. Ben erg benieuwd hoe het af gaat lopen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: We zagen niet wat Micheal aan hem vertelde he! Dat betekend dus dat er meer achter zit. Of die jongen vertelde het aan Bellick met opzet (plan 1) of Micheal wist dat die jongen ging klikken (gedoe met Avocado.. plan 2). Ik denk iig dat Bellick het moet weten, om 1 of andere reden. Volgende week de UITBRAAK! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Deadwood is een van de beste series aller tijden. (samen met Prison break, Battlestar galactica en Lost) |
|
Pff ik moet Lost, Deadwood en 24 nog helemaal zien.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dan staan je nog aangename tijden te wachten (alhoewel ik van 24 niks kan zeggen want die ken ik niet) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |