|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Unit |
|
Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Godverdomme Sinterklaas bij Paul de Leeuw zit ook te sterven van het lachen om zijn eigen grappen terwijl er een kind van 5 op schoot zit, hilarisch. |
|
Nieuw seizoen van A Touch of Frost speelt nu op Canvas, heerlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: mijn bedtijd werd vroeger verschoven als frost op tv was, ik blij dat ik langer mocht opblijven, ouders blij dat ik eens wat anders keek dan de teletubbies. Ik krijg soms nog de kriebels als ik de intro hoor. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 06-12-2008 22:38] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Nu momenteel helemaal hooked aan pen & teller bullshit! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
sentimenteel als ik ben: buck rogers bidibidibidi |
|
Dat klinkt meer als Bassie. |
|
quote: niks daarvan. dat is twiki |
|
Dit is meer mijn generatie |
|
Het enige dat ik echt kan waarderen en leuk vind ik South Park. Maar is dat niet echt een serie. I dont care. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Rebel. |
|
Dorothea is deaud! |
|
Vandaag deze gekocht: Topserie! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Jaaaa vet! Nikita = mooi en stoer! Ik heb die hele reeks [seizoen 1 t/m 5] staan. Stiekem wel een beetje pubersentiment hehe. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Laatste paar weken de eerste 2 seizoenen er doorheen gejast. Ontzettend gave serie dit! Het gaat over een serie-moordenaar die werkt als forensisch expert. Dat klinkt belachelijk, maar is prachtig uitgewerkt! uitstekend scenario, ontwikkelende karakters etc. Wel wat ongeloofwaardig af en toe, maar echt een aanrader dit! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Die heb ik ook al in de smiezen, leek me leuk. Maar vanavond eerst 4 nieuwe PrisonBreaks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oh ja, dat scheen ook een goede serie te zijn, moet ik nog 'eens' loeren... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Eerste 2? Er zijn er toch maar twee tot dusverre? Of heb ik iets gemist? Wel met afstand de beste TV-serie van de laatste jaren in mijn ogen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Over twee weken aan het laatste seizoen Battlestar Galactica beginnen (vooropgesteld dat ze online te vinden zijn, maar daar ga ik even wel vanuit). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Is dat het allerallerallerlaatste seizoen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, helaas begint de boel bij seizoen 3 toch echt behoorlijk in te kakken / zichzelf te herhalen en ligt de focus voornamelijk op het privé/liefdesleven van iedereen... erg jammer ben halverwege ergens afgehaakt en voorlopig ook niet meer van plan om verder te kijken.. Ondertussen bekijk ik nu een andere serie van Showtime; Brotherhood... beetje the sopranos van showtime maar dan over de amerikaans/ierse onderwereld Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja, het allerallerallerlaatste. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ok, binnenkort maar eens beginnen dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |