IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #2 Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-10-2006 16:28 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Battlestar Galactica seizoen 3 is weer begonnen


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-10-2006 17:34 by spectre Profiel van spectre

Vettig Jammer dat ik geen scifichannel heb, maar het is vast snel te downen. Tof dat er nog meer liefhebbers van zijn.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-10-2006 21:52 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 6 oktober 2006 16:59 schreef Daops het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van seizoen 3 van Lost gezien, toch weer verrassend vond ik


Aha. Die staat al weer online dus. Mooi, ga hem meteen downloaden .. Was al opgewarmd door de 'season 3 preview' waarin ze in 50 minuten even 50 afleveringen samenvatten, en ben nu wel toe aan een echte aflevering!



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-10-2006 20:46 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ouderwetse tv tunes. Gaafheid!

http://www.wannahaves.nl/tunes/default.asp



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2006 20:47 by M. Profiel van M.

En, wat vinden we van seizoen 3 van BSG?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2006 20:48 by spectre Profiel van spectre

Ja vet! Ik heb de eerste 2 afleveringen al gezien. Dat is volgens mij ook het enige ervan wat al op TV is verschenen, niet?

O die Cylons zijn weer lekker met hun uitspraken, vooral die geniale dokter

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-10-2006 20:49]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2006 20:50 by M. Profiel van M.

Dokter? Bedoel je die priester?

Ik vond het wel onderhoudend, maar niet echt vettig. Ik blijf nog wel even kijken, maar er moet de komende paar afleveringen wel wat gebeuren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2006 20:54 by spectre Profiel van spectre

DOm ja, ik bedoel de priester. Komt omdat hij in seizoen 2 in 1 aflevering Chief hielp, zodoende haalde ik het door elkaar. Maar het is natuurlijk de Priester.

Er gaat zeker wat gebeuren, het is een opbouw naar de terugkomst van Adama en diens vette zoon! Hoe dan ook is het niet altijd belangrijk dat er actie te over is, er wordt tenminste tijd genomen voor de verhaallijn. Zoals bv. Starbuck en haar Cylonlover.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2006 21:00 by M. Profiel van M.

quote:
Op 12 oktober 2006 20:54 schreef spectre het volgende:
DOm ja, ik bedoel de priester. Komt omdat hij in seizoen 2 in 1 aflevering Chief hielp, zodoende haalde ik het door elkaar. Maar het is natuurlijk de Priester.

Er gaat zeker wat gebeuren, het is een opbouw naar de terugkomst van Adama en diens vette zoon! Hoe dan ook is het niet altijd belangrijk dat er actie te over is, er wordt tenminste tijd genomen voor de verhaallijn. Zoals bv. Starbuck en haar Cylonlover.

HMMMmm. Ik vond het basis-idee van BSG heel vet: het menselijk ras, met uitsterven bedreigd, op een zoektocht naar de Aarde.
Wat ik in seizoen 2 zag en waar het nu met seizoen 3 ook op begint te lijken, is een "verhaal om het verhaal": vergezochte plot devices om maar een cliffhanger te kunnen produceren. De Adama familie en Starbuck zijn in seizoen 1 heel sterk neergezet, daarom ben ik nog enigszins geïnteresseerd in hoe ze zullen eindigen (als dat ooit gebeurt). Maar die Cylon-lover (en Starbucks andere lover), vetklep Adama jr. met z'n negerinnetje, die blonde Cylons die ik niet meer uit elkaar kan houden, de vele Sharons die ik ook niet meer snap, de helft van de acteurs heeft het al met de andere helft gedaan, tjonge, wat voegt dat nou toe aan het gegeven uit seizoen 1.

Het is in meerdere opzichten gewoon een soapserie geworden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-10-2006 21:00 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Vette zoon. Hehehe. En starbuck is een vrouw. Daar kan ik niet zomaar aan wennen, hoor.



spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2006 21:20 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 oktober 2006 21:00 schreef M. het volgende:
HMMMmm. Ik vond het basis-idee van BSG heel vet: het menselijk ras, met uitsterven bedreigd, op een zoektocht naar de Aarde.
Wat ik in seizoen 2 zag en waar het nu met seizoen 3 ook op begint te lijken, is een "verhaal om het verhaal": vergezochte plot devices om maar een cliffhanger te kunnen produceren. De Adama familie en Starbuck zijn in seizoen 1 heel sterk neergezet, daarom ben ik nog enigszins geïnteresseerd in hoe ze zullen eindigen (als dat ooit gebeurt). Maar die Cylon-lover (en Starbucks andere lover), vetklep Adama jr. met z'n negerinnetje, die blonde Cylons die ik niet meer uit elkaar kan houden, de vele Sharons die ik ook niet meer snap, de helft van de acteurs heeft het al met de andere helft gedaan, tjonge, wat voegt dat nou toe aan het gegeven uit seizoen 1.

Het is in meerdere opzichten gewoon een soapserie geworden.

Hmm, waar je dat laatste vandaan haalt is mij een raadsel, maar goed.
Waat seizoen 2 vooral om draaide was het gegeven dat de Cylons in God geloven (en het is nog onduidelijk wat ze daar mee bedoelen, daarom hoop ik op een antwoord in S3), en dat ze een tijdlijn hadden die telkens zich weer opnieuw afspeelde met daarin altijd het 'menselijk ras' en 'de cylons'.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2006 21:21 by spectre Profiel van spectre

Maar nu ga ik 'Prison Break' loeren, vandaag gaan ze ontsnappen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-10-2006 21:22 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 oktober 2006 21:21 schreef spectre het volgende:
Maar nu ga ik 'Prison Break' loeren, vandaag gaan ze ontsnappen!


Dat werd dan verdomme ook wel eens tijd, zeg.



spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2006 21:24 by spectre Profiel van spectre

Hehe, ze gaan er nu eindelijk uit door ouderwets de directeur te gijzelen. Dat gedoe met een tattoo-kaart op de rug 20 afleveringen lang is niet echt gelukt hehe. Had dat in aflevering 1 gedaan denk ik dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-10-2006 21:25 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Bwahahaha, zit je met zo'n rottattoo op je rug...



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-10-2006 21:34 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 12 oktober 2006 21:21 schreef spectre het volgende:
Maar nu ga ik 'Prison Break' loeren, vandaag gaan ze ontsnappen!


Ben ook net begonnen te kijken, eergisteren, ben nu bij aflevering 3 van seizoen 1



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-10-2006 22:00 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 12 oktober 2006 20:47 schreef M. het volgende:
En, wat vinden we van seizoen 3 van BSG?


Redelijk begin, het wachten is op de invasie die geplanned staat. Dan gaat het weer interessant worden.
Ik ben benieuwd!


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2006 22:02 by M. Profiel van M.

quote:
Op 12 oktober 2006 21:20 schreef spectre het volgende:
Hmm, waar je dat laatste vandaan haalt is mij een raadsel, maar goed.

Da's toch niet zo moeilijk? "Verwikkelingen om de verwikkelingen" + weinig tot geen karakterontwikkeling = soap. Dat het toevallig vet gefilmd is of onderhoudend kan zijn doet daar niets aan af.

Maar ja ik vind hetzelfde van Lost, Carnivale, Prison Break etc. dus misschien ben ik gewoon niet geschikt voor series .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-10-2006 22:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 12 oktober 2006 22:02 schreef M. het volgende:
Da's toch niet zo moeilijk? "Verwikkelingen om de verwikkelingen" + weinig tot geen karakterontwikkeling = soap. Dat het toevallig vet gefilmd is of onderhoudend kan zijn doet daar niets aan af.

Maar ja ik vind hetzelfde van Lost, Carnivale, Prison Break etc. dus misschien ben ik gewoon niet geschikt voor series .


Carnivale vond ik een van de gaafste series die ik gezien heb, omdat het zo freaky is (zowel letterlijk als figuurlijk) en totaal anders dan wat ik ook ooit gezien heb qua series. Jammer dat er geen seizoen drie komt.

Lost vind ik nog altijd zeer vermakelijk. Alleen is het nu na zo'n 50 afleveringen wel een beetje veel van hetzelfde aan het worden, misschien inderdaad zelfs 'soapy' te noemene, maar desondanks toch de moeite waard.

Prison Break ben ik net aan begonnnen, verwacht niets meer dan een vermakelijke serie, met zo'n plotlijn kun je ook niet veel meer verwachten denk ik. Tot nu toe wel ok eigenlijk.


NB: heb je Six Feet Under wel eens gezien?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-10-2006 22:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2006 22:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Extras seizoen 2 nu op BBC!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-10-2006 23:59 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Married With Children nu op RTL7



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-10-2006 0:18 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Ja kut, net gemist. Kzag er nog 30 seconden van


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-10-2006 0:20 by aerodis Profiel van aerodis

wat de fak, dat is toch niet LEUK!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-10-2006 2:04 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

hell jawell


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen