|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gaaf, ik ga morgen loeren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
weer baseball? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Simpsons is seizoen 19 Maar het ging vast over niet-animatie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Laatst seizoen 1 van Heroes gezien; leuke serie! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb er maar een paar afleveringen van gezien, maar ik wil zeker alles vanaf het begin zien! Echt gaaf die afleveringen die ik zag! |
|
Seizoen 2 is een grote teleurstelling, dat komt omdat Fox zich ermee heeft zitten bemoeien. Als tip kan ik je meegeven, stop met kijken na seizoen 1. [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 23-10-2007 22:50] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Drama-series, ja. Nu even lekker Afl. 5 kijken die gisteren geaired is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Spuiten & Slikken had het beter bij één seizoen kunnen laten, ze zijn inmiddels wel door de leuke onderwerpen heen. |
|
En door de tafelvragen en gasten "Wel eens drugs gebruikt?, wel eens een trio gehad? masturbeer je wel eens? blablabla..." en toch blijf je kijken Volgende maand even het laatste seizoen van Six Feet Under aanschaffen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Precies! Six Feet Under moet ik ook weer eens opzoeken. Ik heb het maar een paar keer gezien, lang geleden, toen het nog op Canal+ werd uitgezonden, maar toen was het toch wel mijn ding. |
|
quote: Gaaf! Nog steeds enkel seizoen 1 gezien, te druk met vanalles te bekijken. Binnenkort het volgende maar eens zoeken. |
|
quote: S2 is ook erg gaaf, S3 moet het wat meer van de 'drama' hebben en heeft weinig zwarte humor meer, S4 heeft weer wat meer zwarte humor en ook meer "actie" (voor zover mogelijk in SFU begrippen), S3 vond ik tot nu toe de minste, ben erg benieuwd naar het laatste seizoen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-10-2007 2:11] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hakken op TMF, nu! |
|
Afgelopen week o.a. 2 seizoenen van Carnivale gezien, genifuckingaale serie. Komt er nog een seizoen 3 van? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Wat! Dat van vroeger? Lekkah hakkuh dan! Gaan we lekkah hakkuh! Dat was gaaf. Voor de liefhebbers van friends, bloopers van de 10 seizoenen. http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/19236/Friends-Bloopers.htm “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Vandaag was ik te zien op Nederland 1, bij een persconferentie van Nick en Simon in Suriname. Vet cool, i sjie tok! |
|
Mijn favo serie blijft Ugly betty en Co-Assistent, allebei op net5 (voruwenzender ) Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Wat deed je daar dan in dingesnaam? Afgelopen nacht een aflevering van tita tovenaar gekeken. Die dvd's heersen! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik liep stage bij een Surinaamse krant en de 'Mr. Showbizz' was ziek (aan het overlopen naar een beter verkopende krant). Ik ben ook nog geinterviewd voor de documentaire: "Wat interesseert jou nou zo aan Nick en Simon?" "Eigenlijk ben ik niet geïnteresseerd in Nick en Simon." "Wat doe je hier dan?" "Ik zit hier omdat onze 'showbizzman' ziek is." "Waarom is je krant dan geïnteresseerd in Nick en Simon?" "Omdat ze kennelijk een nummer één hit hebben gehad in Suriname." "Oke, dankjewel." En tegen Nick en Simon: "Hebben jullie eigenlijk wel het idee dat mensen jullie hier kennen? Want ik heb een beetje rondgevraagd en echt niemand had van jullie gehoord." "Nou, ik denk dat de mensen vooral het nummer (Steeds Weer) kennen omdat het op de radio wordt gedraaid, maar dat ze onze namen niet kennen omdat we geen clip hebben uitgebracht in Suriname." "Oke." De fotograaf van mijn krant tegen Nick en Simon: "Oke, ga daar maar staan en neem een spontane houding aan." (Nick en Simon gaan zo charmant mogelijk op de pier staan) "Is dat alles dat jullie kunnen?" |
|
quote: Nee, HBO heeft de geldkraan dichtgedraaid vanwege tegenvallende kijkcijfers. Dus zeer helaas blijft het bij twee seizoenen. Erg goede serie was dat She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De finale van Holland's Next Top Model komt eraan! Cecile moet natuurlijk winnen! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 17-12-2007 20:36] |
|
quote: ik heb zelden drie zulke lelijke wijven bijeen gezien |
|
quote: Waarom die 2 met kort haar, vre-se-lijk! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: ja, wij hebben de veronica gids en heb de dames daarin dus eens goed bekeken maar het zijn echt ongelooflijk lelijke vrouwen zeg, met een uitstraling van een alligator. ik kom op een gemiddelde dag wel 50 knappere vrouwen tegen denk ik. raar hoor.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |