![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond hopelijk verder met Star Trek: Enterprise, seizoen drie (van de vier). Dat is, als Amazon/DHL zijn werk doet. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Dat is die nieuwe Star Trek serie niet? Het was wel aardig, maar ook een beetje een teleurstelling naar het einde toe. Zeker gezien het gecancelled was "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Is inderdaad die laatste, ja. Vind die vanaf seizoen drie prima verteerbaar (trek 'm zelf stukken beter dan Voyager), alleen inderdaad jammer dat de stekker eruit ging op het moment dat de boel net lekker op stoom kwam. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Pff alle futurama al gekeken, wachten tot in nov de 3e film uitkomt. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Voyager werd wel erg snel bullshit imo. Enterprise is wel beter. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Zijn we het toch nog eens ergens over eens. ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Fairly Odd parents ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 08-10-2008 17:58] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Zometeen de laatste afleveringen van seizoen 1 van Heroes kijken ![]() ![]() |
|
Heb inmiddels The Shield tot en met seizoen 6 gezien, mega ruige serie, 1 van mijn favorieten! Siked voor seizoen 7. The Sopranos had ik al een tijdje geleden helemaal gezien, mijn nr 1 denk ik. Twin Peaks heb ik recentelijk ook helemaal gekeken, geniaal! Agent Cooper is de coolste gast ooit! Inmiddels kijk ik uit gebrek aan beter ook maar Prison Break en dat bevalt niet eens zo slecht. ![]() |
|
quote: Ipv Prison Break kun je beter Oz gaan kijken! VLEGEL! En idd 'Coop FTW! Sopranos ook trouwens! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Heb alle seizoenen al gezien. Puike serie. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Eerste 3 afleveringen van seizoen 3 van Heroes gezien en de eerste 7 van Prison break seizoen 4. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Jazeker! ![]() |
|
Iemand enige idee wanneer 24 weer op de buis komt? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Volgens mij komt er eerst een 24 film. Hopelijk komen ze weer terug van die 'soap' richting die de serie insloeg. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
seizoen 4 van battlestar galactica! is weer dik in orde ![]() ![]() |
|
Woei! Van het weekend was op de bbc de eerste aflevering van een nieuwe serie little britain. Dit keer in de USA. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik kijk de laatste jaren vrijwel alleen series ipv films. Ik volg CSI (alledrie), Numb3rs, Bones, NCIS, 24, Oz, Prison Break, Lost, My Name Is Earl, Supernatural en The Shield. Ik kijk altijd per seizoen, ongelooflijk kut om halverwege te stoppen en weer een week te moeten wachten op een aflevering. ![]() |
|
Weer een fatsoenlijke serie gevonden, te weten: Mad Men. Eerste aflevering gezien en het lijkt me een aardige drama serie. O.a. de maker van The Sopranos is hierbij betrokken en dat is zeker een plus. Aan te raden ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Seizoen 2 werd ik toch niet echt vrolijk van, slappe characters die geintroduceerd worden. Spontaan heeft namelijk iedereen superpowers. Plot dat nergens heen ging. Ik ben halverwege toch afgehaakt. Het had zeker potentie. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Dan ga je echt lachen met seizoen 3 ![]() Peep Show is overigens meesterlijk ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-10-2008 15:37] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Cool, zal het eens gaan checken! Andere aanrader is de nieuwe serie True Blood van de hand van Alan Ball (Six Feet Under/American Beauty) in deze serie wordt zwarte humor en drama perfect gemengd met actie en vampieren ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Seizoen 3 is tot nu toe al weer een stuk beter ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Waar haalt iedereen de tijd vandaan om al die series te volgen? ![]() Ik vond het vroeger al moeilijk om Star Trek: The Next Generation elke week te kijken, maar als je 5/6 series volgt, zit je dan gewoon niet hele avonden alleen maar voor de tv te hangen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |