|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vertaal deze zin naar een engelse zin en je hebt een typische bottom opmerking... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmm jammer dat we die hier niet krijgen ... Die shows zijn vaak hilarisch maar veel humor gaat over mensen of nieuws uit Engeland zelf en dan snap je de grap soms niet .. maar goed .. |
|
quote: Bottom reruns trouwens ook ja En the Young Ones. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Klopt inderdaad, al speelt dat zwaarder bij Have I got News for You dan voor bijv. Mock the Week, omdat doorgaans het hele panel daar (3 vs 3) en de presentator stand-up komieken zijn, dus zelfs als je niet bekend bent met het onderwerp blijft het lachen. Zeker met Frankie Boyle in het panel, een Schot met onmeunig botte humor. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-07-2008 14:42] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: The Young Ones heerschen nog 666keer harder dan Bottom Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Daar zijn de meningen over verdeeld, beli. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inderdaad, wij vinden allemaal van wel, Wansmaak van niet She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:En Daops twijfelt ook nog Ik kan ook werkelijk alle afleveringen citeren zo'n beetje. Sterker, ik moet vaak oppassen in het dagelijks leven.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Have I.. en Mock .. zie ik wel eens ... goede humor idd. Heb wel ondertiteling aan trouwens ... |
|
quote: Dat zijn stuk voor stuk mooie programma's, donders! Die zender wil ik hier ook. Dat Comedy Central heb ik hier namelijk inmiddels wel weer gezien. Nevermind the Buzzcocks heb ik hier in Nederlandse vorm trouwens ook eens voorbij zien schieten, maar dan heet het Doe Maar Normaal of iets in die strekking. Niet (echt heel) leuk, op een zelfde manier waarop Dit Was Het Nieuws niet (echt heel) leuk (meer) is. Vind het wel altijd heel apart om te zien dat ik Have I Got News For You dan veel leuker vind, ook al gaat de helft van de grappen over Britse politiek e.d. volledig langs me heen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Bottom en wansmaak, ik zie het als een kompliment! Oja, ik ben de laatste tijd ook helemaal aan de malcolm in the middle op comedychannel. Heerlijk absurde comedy. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bottom is toffer. Binnenkort eens beginnen aan Twin Peaks, maar ik moet nog teveel films zien. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-07-2008 17:31] |
|
Ik vind Bottom ook toffer dan Young Ones, maar dat heeft gedeeltelijk ook te maken met het fragmentarische karakter van die laatste, waarbij ik niet alles even leuk vond (met name al die pratende groenten en zo). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Malcolm in the middle is ook goed ja Een van de betere Amerikaanse comedies van dit moment vind ik toch wel My Name Is Earl, echt een gweldige serie Oh, en Family Guy natuurlijk, dat heerscht de pan uit. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-07-2008 17:41] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zelf ben ik momenteel zwaar verslaafd aan Family Guy en American Dad, en ook The Simpsons ben ik weer trouw aan het kijken (uiteraard.. euh.. legaal.. erm.. geleend van internet..). Best lekker ontspannen zo af en toe tussendoor, lompe humor in hapklare brokken van 20 minuten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vanavond komt Twin Peaks (afl 1) op de belg... heb de serie zelf al op DVD, maar voor de mensen die het nog nooit gezien hebben; ga dat volgen! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-07-2008 20:32] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
2e seizoen van Dexter start op Fx. We hebben geen Fx She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
"Ivo, je bent 24 en je doet aan LARP'en." Nu op TMF. |
|
quote: Family Guy trapt testikels, daar krijg ik soms echt een lachkramp van. Hulde! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
gisteren "Life on Mars" ontdekt op on demand. meteen de eerste 5 afleveringen gekeken er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Nu ik door Star Trek: Voyager en Enterprise seizoen één en twee heen ben, ben ik maar eens begonnen aan de nieuwe Battlestar Galactica. Tot nu toe maar twee afleveringen gezien, maar als die twee afleveringen representatief zijn voor wat er komen gaat belooft het heel wat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
vanavond terug Monty Python en morgen terug Twin Peaks Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ken je www.familyguynow.com? |
|
Na Friends wordt tegenwoordig Two guys, a girl and a pizza place uitgezonden op Veronica. Dat vind ik toch wel hilarisch. En verder Reaper en The Office (US, het origineel heb ik nooit gezien), hoewel ik me voor kan stellen dat men dat niet fantastisch vindt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |