|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kan alleen niet skaten.... en hoe je het nu schrijft doet me aan die avril denken....en daar denk ik liever niet aan +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
doet pijn he, denken |
|
vampieren kunne alleen denken als het donker is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Ah, ik weet wel wat het planneke van jou is. Zeer troe ende evil. |
|
quote: |
|
quote: ja nogal +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
Hey jij komt uit maarssen, ken je elske? en trouwens jij lijkt wel op avril zie ik (cu2) |
|
quote: Nou bedankt maark ken geen elske... Maarssen is groot hoor.... +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
ok, ik heb: Twee bandshirts, Cruachan en Mortifer Een hoop zwarte Tshirts Stuk of vier zwarte broeken, gewone Vier zwarte hemden Sportschoenen die ik amper draag Een kilt, jaja Combats, draag ik winter-zomer Pantoffels En een flashy hemdje dat ik ooit eens lang geleden heb gekocht op een folkfestival die nu geen folkfestival meer is. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik draag van alles. Schoenen: Sportschoenen, dr Martens. Egale zwarte/witte shirts, koltruien + bandshirts/truien, donker blauwe truien. Noise truien. En een zooi spijkerbroeken en een Armani broek, hawai korte broekjes, en nog wat meer sport kleren. |
|
quote: waarom jammer, dan ben je tenminste een beetje origineel *without you the poetry within me is dead* |
|
hahah anders reageer je eens op iets dat 1,5 jaar oud is |
|
quote: Hey iemand uit Maarssen. Toch niet Zwanenkamp he? |
|
spijkerbroek,tallica shirt met ouwe logo, kisten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
pyama broek en capuchon trui en dikke sportsokken |
|
quote:hehe dat had ik net bij de fitness aan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zit nog helemaal in het net. nog geen tijd gehad om om te kleden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hehehe jij komt dus uit maarssen?? Vreemd De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Nop uit Reigerskamp....niet dat dat zo leuk is..... +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
legerbroek met savatage-metallica-saxon-metallica-kiss-rhapsody-annihilatorpatch en een morbid angel girlie en gympen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
pyjama HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Waarom is dat vreemd? |
|
leren broek, bandshirt en 200 euro kisten(boots) Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Spijkerbroek, bandshirt, ondergoed (oh ja joh? ), kisten, spijkerjack the usual stuff |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |