|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Lichtblauwe skate-jeans. Lichtblauwe Aem'kei trui Every time I die t-shirt zwarte sokken lederen Manowar string met handtekeningen van de bandleden |
|
Eh.. Holy Moses trui Zwarte spijkerbroek Sokken Pantoffels heavy metal is the law |
|
quote: Ik ben toch altijd vrij rustig, ik ben niet zo'n gast die geen bier of drugs kan verdragen en gaat lopen schreeuwen en populair doen in een kroeg. Maar ik ben zeker niet vies van een beetje feesten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik hou ook niet van mensen die luid gaan lopen doen.. maar volgens kan iemand met jou een aardig avondje doorzakken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Schuurt die spijkerbroek niet erg tegen je zak en snikkel? |
|
quote:Ja, maar daar hou ik wel van heavy metal is the law |
|
quote: Daar ben ik inderdaad in afgestudeerd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mooi, dan wil ik dat nog wel een keer in levende lijve meemaken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ransaap |
|
quote: heavy metal is the law |
|
Misschien moet er een keer een "rustige" ZM-meeting komen, hehe. Voor de rustigen onder ons. |
|
quote:Nou inderdaad Heiden. Die ene keer in Krimpen kan ik mij nog goed heugen. Dat was een fucking doorzak-eindexamen |
|
quote: ZM presents "Highlife" [of hoe die enorme blowershappening in Ahoy ook moge heten..] |
|
quote: Da's een goed plan, Wim. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: prrrrrrrr Hiero: witte trui, Hypocrisy-shirt, zwarte broek, zwarte sokken. |
|
quote:OOKAL GEEN ONDERGOED! *splut* |
|
quote: Die string van jou zit nu strak, hè? Echt strak. |
|
quote: Hij begint nu echt lekker te knellen Wim |
|
Godsammearie, het wordt warm hier, dus ik trek maar gauw wat kleding uit. (vrije vertaling) |
|
quote: Dat was een brutale avond/nacht! Artsen, chirurgen ende medici grijpen direct naar de pot tranquilizers als ze de verhalen over dat soort feestjes horen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Webcam webcam webcam webcam webcam webcam webcam webcam webcam webcam webcam! Broek uit broek uit broek uit broek uit broek uit broek uit broek uit broek uit broek uit broek uit broek uit broek uit!! ... ... ... [anti climax heh!] ... ... ... ... ... ... *splllllllllluuuuuutt* quote: Goede feestjes dus |
|
quote: Duh, je moet er wel te allen tijde snel bij kunnen he... |
|
quote: Wow.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
*bekijkt vorige 2 posts* Hmmmmm.... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |