|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Je ken te ver gaan he! |
|
quote: Zooooooo wat bedoel je daarmee??????????????? |
|
|
|
quote:Hell yes .. |
|
Vooral als het lekker strak om je nek zit. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Bij sommige mag zwart dan HEEL strak afkleden |
|
Met zwart kan je toch ook veel variëren ? T shirts, longsleeves , sleeveless shirt, zeker als je der een hoopje hebt (comme moi ), dan heb je nog jeansbroeks, gothic broeken, leder, leder met touwen, etc... dan heb je alle soorten boots... lange jas, korte jas, ......... dus keuze genoeg hoor je kan je haar los laten of in staartje of vlechtjes (LOL ), als je lang haar heb wel te verstaan ! enne in gewoon zwart (dus geen bandshirts) kan je toch ook heel deftig overkomen ??????? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik draag nooit kleding Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
En zwart is ook mooi voor als je je billen niet dichtgeknepen kan houden... And my marlboro light |
|
kleding heerscht! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Da's niet helemaal waar. Het klopt dat veel merkkleding teveel geld kost (vooral merken als Boss e.d.) maar het is ook echt wel goed spul. Het zit lekkerder en na drie wasbeurten ziet het er nog steeds goed uit, terwijl je dat kunt vergeten met je goedkope nieuwe spijkerbroek. De kunst is om mooie kleding te kopen (moeilijk) en dan ga ik mooi wel voor merkkleding. Geen Boss nee want dat kan ik niet betalen (€ 350,- voor een colbertje!! ) maar er blijft genoeg over. Een mooi Eterna-shirt van 50 euro zit nu eenmaal veel lekkerder en toont veel beter dan de V&D kantoorlijn (25 € voor 2 overhemden), en het merk staat er niet eens opzichtig op. Overigens vind ik al die trendy kleren van G-star en Diesel enzo wel behoorlijk nichterig, terwijl ik toch vaak genoeg in die winkels kom. Die truitjes staan me voor geen meter, en die lelijke schuin gestreepte 'trendy' overhemden mogen van mij ook weg, bah die 'gezellig & leuk & flitsend' look vind ik echt niets. |
|
quote: Mag ik even je thuisadres ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Uiteraard niet, straks staan er hier 20 stalkers voor mijn huis.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
E-mailtje is ook goed hoor. eventueel begeleid van een fotootje Want ik wil bewijzen hebben dat je geen kleding draagt ! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Mannen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
LOL vrouwen occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Psst...ik kan erover meepraten. M'n ma kocht wat dassen voor me van Boss @ 65 euri p. stuk maar ze zien er uit om-op-te-eten |
|
foto!! (met alleen je das natuurlijk) |
|
*Bekijkt kledingkast* veel jurken (zwart paars wit rood grijs)4 rokken (paars zwart wit)paar broeken (zwart)heel veel felgekleurde sokken 3shirts (draag ze bijna nooit maar zijn alle 3 zwart)2 truien (draag ik ook bijna nooit ( 1 zwart-wit 1 groen) zeer untreu.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Heb ik (nog?) niet... |
|
quote: kan geregelt worden hoor |
|
quote: Ja, het is mooi spul. Maar het blijft confectie -- voor een Boss-pak betaal je een euro of vijf,zeshonderd, heb je een mooi pak, maar er gaat uiteraard niets boven het maatpak. En je hebt al hele, hele, HELE mooie, voor evenveel geld. |
|
Wie draagt hier eigenlijk new rock boots ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
ik niet |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |