|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er anders geen een. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
je hebt altijd uitzonderingen. Fuck the world and fuck you |
|
Uitzondering is m'n 2de voornaam. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Sommige mensen vinden een voorliefde voor abba een teken van wansmaak. Wat een onzin. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ABBA heeft anders destijds wel de Zweedse underground een impuls gegeven van heb ik jouw daar. Ik zeg: kvlt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuw kataklysm shirt binnen ] |
|
quote: Ik zeg +1. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
:') |
|
Vrijdag shoppen met Pinda en Rob. Fuck the world and fuck you |
|
Mijn voeten zijn te groot |
|
quote:"Led Zeppelin (White) Womens Sandals" er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Je ben zelf gay, Rein |
|
quote:Stil nou, ik ga mmayo scoren op occultfest! Fuck the world and fuck you |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
I'm gonna scooorrreeee!, bunghole! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 21-08-2007 22:56] Fuck the world and fuck you |
|
|
|
quote: Nou, lijkt me leuk. Hoera enzo. |
|
quote: Hé Occultfest heeft geen voetbalveld... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Niet zo somber hoor. er zijn, hoewel ze misschien niet te bedenken zijn voor je, vast ergere dingen op deze wereld. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oh? |
|
quote: Ff de Nederlander uithangen hoor. Jij loopt toch ook altijd op die Classics? Wat kosten die in Beverwijk dan, ik vind de footlocker echt belachelijk duur, en ben hard toe aan nieuw. En hoe is de keuze daar trouwens? Bij bv. Footlocker knu je maar kiezen uit 5 of 6 modellen, waarvan de meeste ook nog eens licht van kleur zijn. |
|
quote: Wat voor broek loop je dan in rond, heel de dag in je trainigsbroek? |
|
De keuze is reuze, want het sterft daar van de gasten met kleine sportkraampjes. Nike air max, geheel zwarte heb ik het laatst daar gekocht. In de winkel 140 en daar 90. Dacht ik. En ik draag idd het meest van de tijd een joggingbroek, ik heb maar 1 gewone broek (zwart, van die zachte stof, geen spijkerbroekspul dus), pas gekocht, m'n andere broeken pas ik niet meer vanwege toegenomen buikomvang, hehehe. Normaal droeg ik altijd van die zwarte legerbroeken met zakken op de benen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |