|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedkoop adresje, dus van diefstal afkomstig ofzo. Krengen zijn 2,50 per paar. |
|
Als je ze voor het werk nodig hebt moet je werkgever er maar voor zorgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De werkgever zorgt voor werkhandschoenen, alleen zitten die voor geen meter. |
|
https://www.plein.nl/robijn-dry-wash-spray-pink-sensation-200-ml?bl3nlclid=2f9ce471-aed6-47fb-bc75-470230ce72f6&channable=00b2cc696400313031323433362e&utm_campaign=beslist&utm_content=Robijn&utm_medium=cpc&utm_source=beslist&utm_term=BESLI2f9ce471-aed6-47fb-bc75-470230ce72f6~1012436 "De Robijn Dry Wash Spray Pink Sensation is ideaal voor kleding wat je al een keer hebt gedragen en nog niet vies genoeg is om te wassen. Het verfrist namelijk niet alleen je kleiding, het neutraliseert geurtjes, ontkreukt keding en herstelt de vorm weer terug. De Robijn Dry Wash Spray Pink Sensation laat het lijken alsof je kleding net uit wasmachine komt en het scheelt je weer een wasbeurt." Kijk! Wat nou kleren wassen na een Morbid Angel optreden in de pit. Beetje psss psss en klaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zeiknatte kleding, dat zit toch voor geen meter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die je niet aangezet hebt had er achteraan moeten staan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Da's toch gewoon Febreze maar dan met beertjesgeur? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-04-2021 0:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Verrek en blijkbaar. Ja, weet ik veel, ik gebruik wel m'n wasmachine. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 06-04-2021 7:42] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Shout out to de moeder van Pim! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Even normaal doen tegen de moeder van Pim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Zweet en opgedroogd zaad. Bear parties staan er bol van. |
|
letterlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Daarom draag ik mijn kleren zo enorm lang dat ze het niet meer waard zijn om naar afrika te sturen en maak er vervolgens poetslappen van. En omdat ik een zuinige krent ben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zit sinds de lockdown toch eigenlijk alleen maar in mijn onderbroek thuis. Ik spaar dus heel veel kleren uit. Wel zorgelijk dat En dan is kleding nog waarschijnlijk een van de minder zorgwekkende items die we overproduceren. When your people matter, menstrual health matters |
|
Een beetje kleren scheelt wel redelijk in de stookkosten… "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik zit in een A energielabel woning ik stook heel weinig. En ik ben een warmtekleun. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nog meer denimheads hier? Ik koop niet regelmatig maar heb wel een aardige collectie raw denim ondertussen. Heb wel een paar bijzondere broeken. Een Tellason gemaakt met denim van de White Oak mill. Een Blaumann waar er maar 100 van zijn. Ik heb ook een paar mooie broeken van het Nederlandse Benzak. De Japanse merken vind ik het gaafst. Net een mooie Iron Heart 666 gescoord. Ik had al een IH 555 van 21oz wat echt gestoord dik is, een soort maliënkolder. Heb de 25oz die ze maken gepast maar dat was echt té. Leuker dan een groot merk, vind ik. En als je er goed voor zorgt gaan ze jaren mee. |
|
Zo'n kleine japjeans krijg jij toch nooit om die vette reet man. Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
#KANKERHARDEGRAP Tering, ik snap die lachende smileys, wat een harde grap man When your people matter, menstrual health matters |
|
Je hebt het weer tegen een kloon, clown. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En wat geeft jou de indruk dat ik dat niet zie? When your people matter, menstrual health matters |
|
Niet alles draait om jou ND When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |