|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
zelfs rode Je moeder. |
|
Kleding, tja whatever er in mijn kast ligt, veel zwart maar heb ook kleurtjes |
|
Ik draag eigenlijk altijd zwart en is het eens niet zwart is het wel grijs... (vaal door veel wassen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
laatste tijd veel meer kleur, begint een beetje saai te worden al dat zwart en diezelfde bandlogo's altijd... Je moeder. |
|
quote: Sja ik heb weinig keus, zwart staat me goed en andere kleuren niet. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik draag veel verschilende kleren, maar niet kleurrijk. veelal zwart en wit. af en toe nog een bandshirt. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 19-05-2003 15:34] |
|
vooral rokjes/jurkjes en strakke zwarte shirtjes (zonder opdruk) en een zwarte strakke spijkerbroek. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:eerst Dwaallicht nu jij ... |
|
quote: door lichte kleuren lijk je breder |
|
quote: Rood is voor mij de enige afwisseling op zwart, en dat vind ik prima zo. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: dat zal het zijn kheb het al sinds vorig jaar, weet niety hoe het komt, heb zo van die buien hehe maar goed, ook wel wat beter voor mn stage volgend jaar he Je moeder. |
|
quote:Pff ... daarom hebben al die homo's roze shirts aan zeker .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-05-2003 16:14] |
|
Kleding, tja ik denk dat ik dan behoorlijk buiten de boot val. Ik werk in een hippe kledingzaak (Men At Work) en draag dus ook vaak die kleding. Geen felle kleuren ofzo, maar gewoon nette (vaak G-Star) truien en broeken. Draag nooit (behalve als ik naar een concert ofzo ga & als ik ga slapen) een metalshirt. Zijn vaak (vind ik) erg lelijk en worden zwaar over-sized gedragen, iew k'heb wel het nieuwe ZM T-shirt besteld hahaha |
|
|
|
neem een paracetamol, gaat wel over! |
|
Damn .. Volgens mij begint mode zich een weg in metal te banen |
|
quote: Draag zelf ook bijna alleen maar merkkleding, alleen mode houd ik geen rekening mee. Het gaat er tenslotte niet om wat andere mooi vinden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nix mis mee, waarom moet je als je naar metal luisterd er als een idioot bij lopen met een vale zwarte spijkerbroek en een lelijk t-shirt dat veel te groot is? Paar jaar geleden had ik vaak ookwel zulk soort kleding aan, maar die tijd is voorbij. Ik vind het er echt niet uitzien (gister in de Baroeg maar weer eens bevestigt)Ik trek liever leuke nette kleding aan. Ten eerste staat het gewoon veel beter en kom je stukke representatiever over naar de rest van je omgeving. De vale zwarte spijkerbroek en metal-shirts zijn voor mij zwaar verledentijd. ik ben niet trui |
|
merkjes kosten me teveel geld, lang leve de hema enzo hehe Je moeder. |
|
zwart en leer Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Waarom draag je dan merkkleding???? Is alleen maar een manier om meer te betalen voor kleding... |
|
quote: heb jij kort haar en een goede baan/ opleiding, dan zou mijn vader heel blij met jou zijn |
|
quote: Je moet gewoon aantrekken waar je je lekker in voelt. Mensen moeten zich niet zo druk maken om kleding. Don't blush when I rip you open |
|
quote: ziet er over het algemeen wel beter uit dan dat merkloze spul en ik betaal zelfs niet eens mijn kleding, dat is het enige wat de ouders nog willen vergoeden "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |