IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kleding Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-08-2007 11:07 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 augustus 2007 23:40 schreef mental het volgende:
Kani/pelle broeken.band shirts.Adidas schoenen.


Hehehe, vasthouden aan merken is meestal een teken van onzekerheid....



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-08-2007 11:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 augustus 2007 11:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, vasthouden aan merken is meestal een teken van onzekerheid....




Tering, praat geen poep baas


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-08-2007 11:14 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 augustus 2007 11:10 schreef Burzum het volgende:


Tering, praat geen poep baas



Maar waarom alles van een bepaald merk dan? Omdat het lekker zit? Kan ook natuurlijk.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-08-2007 11:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 augustus 2007 11:14 schreef blonde rockgod het volgende:
Maar waarom alles van een bepaald merk dan? Omdat het lekker zit? Kan ook natuurlijk.


Misschien wel omdat iemand een bepaald merk gewoon mooi vind?



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-08-2007 11:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 augustus 2007 11:15 schreef Burzum het volgende:
Misschien wel omdat iemand een bepaald merk gewoon mooi vind?




Hmmmmmmm, dat vind ik dan weer raar, dat is net zoiets als een lelijk shirt van een band kopen die je tering goed vind. Maarja, ik heb geen merken fettish, dus ik zal het wel nooit snappen.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2007 11:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2007 11:17 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmmmm, dat vind ik dan weer raar, dat is net zoiets als een lelijk shirt van een band kopen die je tering goed vind.

Dat is ingeval je de kleding van dat merk lelijk vindt, maar gezien je de kleding van dat merk juist draagt omdat je ooit de kleding van dat merk mooi bent gaan vinden...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-08-2007 11:22 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 augustus 2007 11:21 schreef WhiteRider het volgende:
Dat is ingeval je de kleding van dat merk lelijk vindt, maar gezien je de kleding van dat merk juist draagt omdat je ooit de kleding van dat merk mooi bent gaan vinden...


Kan me niet voorstellen dat er 1 merk is waarvan je alles mooi vind



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 31-08-2007 11:22 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

alles van een merk geeft een vorm van status binnen bepaalde subculturen in onze menselijke slakom van subculturen.
Ik snap er zelf ook weinig aan maar mensen schijnen er voor zichzelf status aan te ontlenen en soms erkennen anderen deze mensen hierdoor ook status toe.

Maar als je het mij vraagt kan je veel beter dragen wat jij mooi en lekker vind zitten dan waar een ander of jijzelf status aan ontleent. Tering als je status moet ontlenen aan je kleding hoe onzeker ben je dan wel niet.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-08-2007 11:25 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 augustus 2007 11:22 schreef Pandora het volgende:
alles van een merk geeft een vorm van status binnen bepaalde subculturen in onze menselijke slakom van subculturen.
Ik snap er zelf ook weinig aan maar mensen schijnen er voor zichzelf status aan te ontlenen en soms erkennen anderen deze mensen hierdoor ook status toe.

Maar als je het mij vraagt kan je veel beter dragen wat jij mooi en lekker vind zitten dan waar een ander of jijzelf status aan ontleent. Tering als je status moet ontlenen aan je kleding hoe onzeker ben je dan wel niet.


Hehehe, vandaar ook:

quote:
Op 31 augustus 2007 11:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, vasthouden aan merken is meestal een teken van onzekerheid....


Maarja, iedereen moet maar lekker zelf weten wat hij / zij aantrekt!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2007 11:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2007 11:22 schreef Pandora het volgende:
alles van een merk geeft een vorm van status binnen bepaalde subculturen in onze menselijke slakom van subculturen.
Ik snap er zelf ook weinig aan maar mensen schijnen er voor zichzelf status aan te ontlenen en soms erkennen anderen deze mensen hierdoor ook status toe.

Maar als je het mij vraagt kan je veel beter dragen wat jij mooi en lekker vind zitten dan waar een ander of jijzelf status aan ontleent. Tering als je status moet ontlenen aan je kleding hoe onzeker ben je dan wel niet.

Precies, want dat fenomeen is de metalwereld natuurlijk compleet vreemd. In de metalwereld loopt men er elke dag weer fris, fruitig en origineel bij!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-08-2007 11:31 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 augustus 2007 11:29 schreef WhiteRider het volgende:
Precies, want dat fenomeen is de metalwereld natuurlijk compleet vreemd. In de metalwereld loopt men er elke dag weer fris, fruitig en origineel bij!


Ik wel ja, jij niet?



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2007 11:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Mijn punt is meer dat men in het metalwereldje goed is in het zeiken op de kleding zoals gedragen in andere subculturen, terwijl de 'metalscene' de grootste schaapcultuur die ik me kan bedenken is.
Pluk een willekeurige concertzaal met 500 man leeg, en ze dragen praktisch allemaal hetzelfde. In de gemiddelde discotheek vind je meer verscheidenheid dan er knoppen op je afstandsbediening zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 31-08-2007 11:34]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-08-2007 11:37 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 augustus 2007 11:34 schreef WhiteRider het volgende:
Mijn punt is meer dat men in het metalwereldje goed is in het zeiken op de kleding zoals gedragen in andere subculturen, terwijl de 'metalscene' de grootste schaapcultuur die ik me kan bedenken is.
Pluk een willekeurige concertzaal met 500 man leeg, en ze dragen praktisch allemaal hetzelfde. In de gemiddelde discotheek vind je meer verscheidenheid dan er knoppen op je afstandsbediening zitten.


Wie heeft het nu over subculturen? JIJ! Dus je begint zelf te zeiken over iets waar anderen over zeiken... Damn, wat een zandbakdiscussie zo....

Ik had het alleen over het feit dat sommige mensen speciaal iets van een bepaald merk moeten hebben als een soort statussymbool (net als het nieuwste mobieltje enzo...).



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2007 11:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2007 11:22 schreef Pandora het volgende:
alles van een merk geeft een vorm van status binnen bepaalde subculturen in onze menselijke slakom van subculturen.


[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 31-08-2007 11:38]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 31-08-2007 11:49 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

*haalt weer eens opgelucht adem dat ze niet echt onder het kopje metal valt in te delen.*

Maar verscheidenheid is waar je deze ziet.
Zo heb ik een maatje dat mij verteld dat er binnen de doom wel tinetallen verschillende stromen metal zijn. Waarop ik hem aankijk van, tering en ik vind het dus eigenlijk allemaal net niks. Maar hij hoort duidelijk verschil waar ik denk dat het bijna hezelfde is. Hetzelfde heeft hij als ik hem powermetal laat horen, dan denkt hij van "tering ik vind het net niks, klinkt precies hetzelfde als de vorige band."

Zo werkt het ook met kleren. Als ik een concertzaal binnenloop vol met metalfiguren zie ik erg veel verscheidenheid. Lang haar/koorthaar/kale kop. Shirts van erg verschillende bands. De manier waarop iemand z'n kisten draagt (open/gestrikt), de andere soort schoenen die er worden gedragen.
Als je kleding goed leest leer je ontzettend veel over degene die het draagt en dat ik dat kan lezen geeft aan hoe verschillend de kledingstylen eigenlijk zijn.
Als ikeen discotheek inloop kan ik het verschil nog net zeggen tussen kakker en huppelkutje. Maar je moet mij niet vragen om je iets aan de hand van kleding te vertellen over een van deze mensen, want als het er echt op aan komt. Stiekum zien ze er voor mij allemaal hetzelfde uit.

Verschil en diversiteit is waar jij die ziet en over het algemen zien mensen dit alleen als ze ergens in geïntereseerd zijn.


acid
Usericon van acid
Posted 31-08-2007 11:58 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Amateursociologie deel 1

Ik wil toch even vermelden dat bepaalde merken ook gewoon garant staan voor kwaliteit. Ik vind het altijd wel fijn om te weten dat mijn kleding langer dan 3 maanden meegaat.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 31-08-2007 12:01 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Ach, mijn niet merkklding gaat over het algemeen jaren mee.
ligt er een beetje aan hoe je met je kleding omspringt denk ik altijd.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2007 12:02 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik doe meestal wel 5 jaar met kleding.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 31-08-2007 12:03 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik let niet echt op mode ofzo, als iets mooi is en het staat dan vind ik het wel best.


Het is de lichtinval ;')


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 31-08-2007 12:04 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2007 12:02 schreef Leviathanica het volgende:
Ik doe meestal wel 5 jaar met kleding.


Hier dus ook.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-08-2007 12:06 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik had twee jaar geleden bij de H&M een trui gekocht maar na 1 keer wassen op 40 graden(zoals op het etiket stond vermeld) was hij van een L naar een kindermaatje gekrompen, met een trui van bijv. een Cottonfield heb je dat niet.
Ik ga vooral voor kwaliteit en of het een beetje in mijn stijl past. Het merk boeit niet zo, hoewel ik wel redelijk wat shirts/overhemden van Hugo Boss heb.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 31-08-2007 12:10 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik doe nooit zo lang met kleding.
Na een jaar ben ik iets echt wel zat, dan mag het van mij weg.
Broeken en dan vooral spijkerbroeken gaan meestal wel langer mee.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 31-08-2007 12:13 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik ben gek op kleding, koop heel veel.? Mode is gaaf. Momenteel loop ik er trouwens belabberd bij maar dat heeft meer te maken met hoe druk ik het heb


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2007 12:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 augustus 2007 12:06 schreef Digerdoden het volgende:
Ik had twee jaar geleden bij de H&M een trui gekocht maar na 1 keer wassen op 40 graden(zoals op het etiket stond vermeld) was hij van een L naar een kindermaatje gekrompen, met een trui van bijv. een Cottonfield heb je dat niet.
Ik ga vooral voor kwaliteit en of het een beetje in mijn stijl past. Het merk boeit niet zo, hoewel ik wel redelijk wat shirts/overhemden van Hugo Boss heb.

Dat heb ik nooit, ook niet met H&M spul.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-08-2007 12:18 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2007 12:14 schreef Leviathanica het volgende:
Dat heb ik nooit, ook niet met H&M spul.

Ik vind de H&M een schijtwinkel, slechte service en het is er veel te druk (vooral buitenlanders), bij bijvoorbeeld de bijenkorf is dit een stuk beter! Nog beter is gewoon een herenmodezaak natuurlijk


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen