|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
vraag even aan shadowjin nu met de chat Godverdommen.. |
|
ben ik dan de enige die zich totaal niet in metal kleding hult? boff! fubu! sbm! zcud (nee die verzin ik niet) allemaal favo merken van me ( vooral boff, heerlijk grote kleding nooit gezeik met COOLE broek, o fuck gaat maar tot maat... (ja idd ik ben behoorlijk dik) My madness, my sadness |
|
ikke draag ook wel es fred perry, nike, fila, kappa truien... nog gekleurdem ook Je moeder. |
|
Sja, ik zie mij nog niet zo snel in een Fubu sweater lopen. Ik ben niet zo'n "grote letters"-freak. Doe mij maar gewoon een mooie warme wollen trui en een spijkerbroek en ik hou mijn bek dicht. |
|
Hou je dan je bek dicht? Grappig |
|
Waarom wist ik dat JIJ dat ging zeggen? |
|
Ik wilde het eigenlijk ook zeggen, maar heb me ingehouden ... |
|
Quote:KLEED NIEMAND ZICH DAN GOTHIC!!!! Ik kleed me altijd gothic ongeveer, ja eigelijk altijd wel All your base are belong 2 us |
|
omdat ik niet zo rijk ben zijn de meeste kleding zelfgemaakt. jurken rokken truitjes whatever, ik draag kistjes of mijn doc. martins, mijn jas is lang met een hele lange puntmuts. en de kleuren zijn meestal zwart of rood of combinatie ervan |
|
Tof!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
[quote]Op 14 januari 2002 18:39 schreef Pandaemonaeon het volgende: KLEED NIEMAND ZICH DAN GOTHIC!!!! wel vandaag nog |
|
Jeus kleding.. iets waar ik me totaal niet voor interesseer... Liefst gewoon een spijkerbroekie, een bandshirtje... Ennuh.. 'k heb zo'n ouwe bikerachtige (maar wel korte) leren jas.... Sieraden? non... da kost me veel te veel geld... Ik, Wil Schuurman |
|
ik draag wat ik met m'n duffe kop t eerst te pakku krijg. dat kan gothic, skate, hiphop of weet ik veel wat voor een stijl zijn |
|
ik draag alleen maar een overall en laarzen waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, Laters sebinsagoil |
|
Geen ondergoed en sokken? |
|
quote: En het is nog evil ook |
|
quote:je openhaard garderobe... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
M'n kleding varieert net zo hard als het weer hiero in zeg maart of april... van afritsbroek en girlie tot wat mensen hiero misschien als "bekakt" zouden omschrijven...wel leuk om aan te trekken naar concerten, dan heb je een hoop (mannelijke) aandacht (voor zover er al vrouwen zijn op een metalconcert..gheh gheh) |
|
quote: Same here Behalve op mijn werk dan. Dan is het niet zo handig om in een jurk of een rok of zo te gaan lopen. Dan heb ik altijd een zwart shirt aan en een zwarte broek... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
hm het verschilt bij mij nogal. vandaag heb ik een blauwe spijkerbroek aan met wijde pijpen. en een strak truitje van metallica en daarover een paars vest met een rits. maar morgen zou het ook een gothic jurk kunnen zijn! ik hou van variatie! The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE. |
|
Hailz ! Weet iemand soms waar je een (liefst ZWARTE) jeansvest kan kopen in belgie ? eventuele prijs ? ik zou er de mouwen van snijden en dan hoop black metal patches erop occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
de eerste de beste scap[ino ofzo?? daar heb ik die van mij ook vandaan hehehe lekker goedkoop Je moeder. |
|
vrijwel altijd iets van een band, van girlie tot patch, zonder voel ik me kaal... en meestal kisten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Oh 'k ga morgen es moeten gaan naar de Scapino dan, is niet ver. hebben ze zwarte ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |