|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaap Fritzl. |
|
ik wil ook een kelder Je moeder. |
|
quote: Naar zijn auto lokken, hij heeft de auto daarvoor, zeker gezien de type aanduiding. |
|
en 4 deuren mét kinderslot Je moeder. |
|
Kijk dan! Voor in de winter! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fantastisch!!!! Wat is het? Subtiel kamerolifantje |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wij blijven vol verwachting, het is wederom een Fok link. Stuur anders even een link van het topique. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ah verversen doet genoeg, wauw ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hehe Ik ga me wel erg hipster voelen nu. I did this before it was cool.. Overigens ben ik er nog niet uit of mn broeken viezer worden van een dag in de bouw of een normale vrije dag met onze modderwolf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Free shipping. Da's mooi meegenomen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat hoofd van die mevrouw erachter ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mevrouw? That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Die met die handtas. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als hij nog een rugzak zoekt.. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
En deze shirt The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Cohagen you gat wad you waaaantad, now giv doze people aaaayyyuur! When your people matter, menstrual health matters |
|
Heb jij geen ambitie om schoenen te gaan promoten op fora? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die ambitie vervul ik ook regelmatig hier. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je wist niet dat het bestond! De aftersocks! https://www.geekextreme.com/geek-fashion/aftersocks-the-after-party-foot-solution-24336 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Da's hoe onze vrouwen ons oudjes noemen na een potje ketsen? Een aftersok! [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-02-2021 4:27] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zoek een goedkoop adresje voor deze rakkers: Maat 9. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |