|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat ziet er niet verkeerd uit! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Haar heb ik laatst gezien in de goudvishal !!Zij was die #$%$%^&&***(*((( in de ombouwpauze van payback bon jovi aan het draaien was !! Fuck the world and fuck you |
|
oh ja, deze hoort er ook nog bij ! Fuck the world and fuck you |
|
Maar goed, dit topic ging over kleding...zelf draag ik dus het liefst zwarte shirts, maar liever nog mijn Sparta shirts,Fallen shoes, of DC, en veel Hooligan spul. Fuck the world and fuck you |
|
Mijn favorite kleding stuk is toch wel mijn ochtend jas Suck my piss |
|
Hehehehefner. |
|
quote: En terecht, Bon Jovi heerscht Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
mijn adamskostuum is mijn favoriete kledingstuk. Het zaakje lekker laten rondbungelen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Dat hebben we gezien ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nietes! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Nou ik heb anders nog nooit jou in je ochtendjas zien staan bij een concert ofzo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
quote: ikke ook willen |
|
quote: Uiteraarsch als rashomo heb ik hem in mn prive collectie gezet, zal ik hem ff uploaden ? |
|
Zo'n foto hoort hier helemaal niet thuis. Misschien kun je hem beter op www.sexgods.com zetten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heid0n: is je avatar gemod, of ben je ineens een blije hippie geworden? |
|
quote: Ik ben een blije hippie geworden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat heb je nu dan aan? |
|
Dat zou jij wel eens willen weten, hè? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
Momenteel.. blauwe spijkerbroek, zwart T-shirt en witte G-units.. gekocht voor het squashen (mag je geen zwarte zolen hebben).. maar ze lopen zooooooo lekker.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Natürlich ben ik geen hippie geworden, ik heb soms vreemde opwellingen. Loekie als avatar nemen bijvoorbeeld. *Ik heb trouwens een longsleeve van Panzerfaust aan en een zwarte joggingbroek. Lekker belangrijk ook.* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 23-10-2005 23:10] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Schoenen aanhebben om dit tijdstip? Liever niet. Hier een zwarte joggingbroek, wit shirt en een grijze LS van the Gathering (met dank aan Spectre). |
|
@Heiden: Vreemde opwellingen zijn jou niet vreemd inderdaad.. lijkt me leuk met jou nog een keer de kroeg in te duiken, volgens mij is dat een gegarandeerd recept voor een feessie. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 23-10-2005 23:11] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |