|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee. |
|
quote: En waarom dan wel niet meneer Vargen??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Omdat het zo aanlokkelijk was dit antwoord te geven op zo'n vraag. |
|
KLEED NIEMAND ZICH DAN GOTHIC!!!! al me vrienden vinden me nieuwe jas cool en jullie ik heb een plaatje hoe ie er uitziet, zeg ff wat jullie er van vinden aub www.geocities.com/lettheterrorbegin/mejas.html [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 14-01-2002 18:40] Godverdommen.. |
|
Iedereen kleed zich zoals hij/zij zelf wilt. Als jij je zo graag zo wil kleden prima, maar val anderen/mij er niet mee lastig |
|
quote: gelukkig niet Je moeder. |
|
Sja, het is maar wat je leuk vind. Ik vind mezelf een beetje te oud worden voor van die extravagante rotzooi. |
|
quote: ik zette er toch een achter.. dus ik meenden het niet.. Godverdommen.. |
|
Jenje is minister van Hypocriete Zaken weet je... |
|
quote: hij is gewoon jaloers dat ie die smalle jasjes niet aankan Godverdommen.. |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Weinig bijzonders, meestal een beetje donkere broek. Bandshirt of overhemd eroverheen en dasset. Owjah, en de kisten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik draag gothic kleding, hele mooi jurken vinnik. Mid evil en fluwelen enzo, wow ben er echt dol op All your base are belong 2 us |
|
mja.. beetje standaard ook hiero. Zwarte spijkerbroek met zwarte longsleeve/shirt erop en kistjes eronder. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Soms... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Zwarte leren jas van die italiaanse zwarte overhemdjes, heel mooi maar peperduur ] gewone zwarte broek Kisten Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ben ik hier de enige die zo'n fucking hekel heeft aan die schijtgothichomo's?!?!?! |
|
quote: Ik ook soms. Op mijn werk draag ik geen gothicjurken omdat ze niet praktisch zijn bij het werk dat ik doe. Als ik een gothicmetal of blackmetal concert bezoek draag ik ze weleens. the only pleasure is pain |
|
Ik heb ook wel eens een gothic jurk aan gehad, maar ik vind een broek toch practischer. |
|
Ik nog nooit .. ga het ook niet proberen. 9 van de 10 dagen ga ik zwart gekleed, toevallig vandaag niet, bruine broek en donkerrood/paars Fear Factory shirt aan. |
|
quote: hehe ik zag laatst ook zo een kerel in dat HEKSEN museum in amsterdam (ik weet de naam niet meer) hij deed net of ie dood was.. zo zag ie er ook uit (maar dat is de bedoeling) toen ie naast me ging staan kon ik me lach amper inhouden Godverdommen.. |
|
quote: kut, ik ga denk ik ff al m'n kleren dumpen |
|
quote: doen we toch altijd tegelijk als we naar de comming out gaan? |
|
mm, ik heb net het verkeerde bericht geselecteerd het moest dat berigt van karnivor zijn waarim ie om gothic kleding vraagt |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |