|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
op het moment zwarte Stuka broek met allemaal ringetjes enzow d'r aan, en de Rammstein trui van mn vriend die ik ff had geleend. (dubbel warm gevoel ) t was namelijk nogal koud hiero ondergoed is dus zwart setje. (nope heb mn BH niet verbrand, hoewel wat vuur wel lekker zou zijn met deze kou) en zeer foute pantoffels, met zo'n bontkraag. maar o wat zijn ze lekker warm haha. in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
zitten er bolletjes aan die sloffen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee gelukkig niet! dan zou ik mezelf echt iets aandoen krijg altijd zin die bolletjes van die schoenen af te knippen in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
branden is veel beter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
goed idee zal de tutjes op school ff laten schrikken haha in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
is dit shirt niets voor jou? staat een mooie "black sun" op "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Heerschend shirtje! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: haha super! leuk voor mijn "Black Sun" collectie...die nu overigens alleen nog maar uit een fles "Black sun" vodka bestaan en stapels gedichten in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
ik draag een gewone grijze wolle coltrui. ik doe niet aan bandkleding, maar aan eetbare slipjes |
|
quote: Eetbare slipjes, dan zal je mooi vol zijn na het eten van je slipje.. Dan val je al in slaap van het vele eten haha SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Een stuka broek... Met allemaal ringetjes enzow(...) eraan. Argh!! Disko Disko Partizani |
|
Hmmm, ok Ik een Spijkerbroek. ( Gstar Raw.) Tshirt van Independant..truck company Sokken zwart Satanic Surfer petje.. en verwarming aan dus ook nog warm.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Euh, onderbroek Chief Style jeans ring (om m'n ringvinger ) edit: ondertussen zwart densho commissie t-shirt zwarte brunotti sweater [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-11-2005 12:56] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou daar ga ik ook maar dan! - Spijkerbroek - Morbid Angel shirt - Zwarte trui erover - Bloemetjes ondergoooed! - Kisten - Zwarte sokken - Blauwe sjaal Disko Disko Partizani |
|
Ondertussen mijn vanz oldschool ook maar aangedaan, nu ben ik helemaal klaar. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Tof ding zeg. Staat er voor de rest nog wat op? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik draag meestal gewoon overzeas of stuka, t liefst zo donker mogelijk. skateschoenen lange zwarte jas en een bandshirt (iron maiden/ ACDC / finntroll enz) en voor de rest altijd donker ondergoed |
|
Jij bent een jaartje of 15 neem ik aan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
quote: Overzeas.. of bedoel je oversize...kortom baggytrousers...en skateschoenen dat mag als je dan ook erbij skateboard natuurlijk... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Nou niet lefftijds genoten gaan uitlachen heh. Jij met je dreads. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Maar ik kleed me vet leuk. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 15-11-2005 13:28] Disko Disko Partizani |
|
Vind jij. Ikkuh...euh...ondergoed, sokken, een zwarte broek en zwart/grijs gestreepte coltrui. En Emily the Strange sloffen. Ik houd niet zo van merchandise maar deze sloffen zitten verdomde lekker. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Vind jij Ik heb het wat minder op kleurtjes, Ik nu: 2 zwarte shirtjes. Bh, rode Zwart slipje Zwarte sokken Zwarte broek Zwarte laarzen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |