IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kleding Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-11-2005 21:51 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2005 21:39 schreef kwelgeest het volgende:

Korn-trui klinkt nog veel gayer hoor.

En wat nou als ik zeg dat ik Korn niet gay vind?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 22-11-2005 21:52 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 22 november 2005 21:51 schreef Hexegot het volgende:
En wat nou als ik zeg dat ik Korn niet gay vind?


Dan beland je automatisch in de overtreffende trap.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-11-2005 21:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ontopic


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2005 21:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2005 21:51 schreef Hexegot het volgende:
En wat nou als ik zeg dat ik Korn niet gay vind?
Wat Y Draig Goch zegt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 22-11-2005 21:59 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Om ontopic en relevant te zijn:
Ik draag een uiterst gay overhemd dat me voor geen meter staat maar moest dragen in het kader van de 'representativiteit'.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-11-2005 22:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik draag alleen maar zwarte kleding.
En ik ga eens even niets aantrekken nu. DOUCHEN


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


mighty ravendark
Usericon van mighty ravendark
Posted 29-07-2007 16:47 by mighty ravendark Wijzig reactieProfiel van mighty ravendarkQuote dit bericht

dickies broekje band shirtjes en men COF jas met patches van dark funeral ensow enne skate schoentjes
de benodigde spikes en armbanden broek kettingen en die shit allemaal


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-07-2007 16:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En als je gaat solliciteren?



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-07-2007 16:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik draag alleen merk kleding doorgaans, polo's e.d. Schoenen van 200 euro, dat sort dingen meer. Als er gebeukt moet worden in de pit dan trek ik mijn oude rotzooi kast open en dan gaan de tshirts e.d. aangetrokken worden. In het dagelijks leven moet ik er nog representatief bijlopen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mighty ravendark
Usericon van mighty ravendark
Posted 29-07-2007 16:58 by mighty ravendark Wijzig reactieProfiel van mighty ravendarkQuote dit bericht

was dat over dat solliciteren tegemn mij ??

als ik ga solliciteren trek ik een longsleeveje aan en dan zie ik t wel


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-07-2007 16:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 16:58 schreef mighty ravendark het volgende:
was dat over dat solliciteren tegemn mij ??

als ik ga solliciteren trek ik een longsleeveje aan en dan zie ik t wel


jij staat dus in de rij om je uitkering op te halen


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-07-2007 16:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 16:49 schreef 0Tolerence het volgende:
ik draag alleen merk kleding doorgaans, polo's e.d. Schoenen van 200 euro, dat sort dingen meer. Als er gebeukt moet worden in de pit dan trek ik mijn oude rotzooi kast open en dan gaan de tshirts e.d. aangetrokken worden. In het dagelijks leven moet ik er nog representatief bijlopen.
patser.


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-07-2007 17:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 16:59 schreef mental het volgende:
patser.


haha, ik wist dat er een soortgelijke reactie aan zat te komen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-07-2007 17:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 17:00 schreef 0Tolerence het volgende:
haha, ik wist dat er een soortgelijke reactie aan zat te komen.
ja, moeilijk he, als je dat soort shit gaat posten, lambal.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-07-2007 17:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 16:58 schreef mighty ravendark het volgende:
was dat over dat solliciteren tegemn mij ??

als ik ga solliciteren trek ik een longsleeveje aan en dan zie ik t wel

Hoe oud ben je?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-07-2007 17:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 17:01 schreef mental het volgende:
ja, moeilijk he, als je dat soort shit gaat posten, lambal.


Ach ja, aan de andere kant heeft ieder zo zijn voorkeuren hoe hij/zij erbij wilt lopen op straat en aangezien dat van mij gevraagd werd in dit topic geef ik natuurlijk wel eerlijk antwoord!


[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 29-07-2007 17:02]


"This one is older than shit, heavier than time!"


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 29-07-2007 17:04 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 29 juli 2007 16:49 schreef 0Tolerence het volgende:
ik draag alleen merk kleding doorgaans, polo's e.d. Schoenen van 200 euro, dat sort dingen meer. Als er gebeukt moet worden in de pit dan trek ik mijn oude rotzooi kast open en dan gaan de tshirts e.d. aangetrokken worden. In het dagelijks leven moet ik er nog representatief bijlopen.


Ieeee polo's... daar houd LL niet van
En in een longsleeve kan je er ook best representatief uitzien hoor... Als het gewoon een netjes effen shirtje is of streepjes of wat dan ook... met een spijkerbroek en casual schoenen van 80 euro kom je echt wel... Als je altijd maar 200 euro blijft betalen voor die schoenen blijven de prijzen ook maar stijgen! Dus ik zeg geen dure schoenen meer kopen met zn allen worden ze vast weer goedkoper!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-07-2007 17:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 17:04 schreef LLphotograph het volgende:
Ieeee polo's... daar houd LL niet van
En in een longsleeve kan je er ook best representatief uitzien hoor... Als het gewoon een netjes effen shirtje is of streepjes of wat dan ook... met een spijkerbroek en casual schoenen van 80 euro kom je echt wel... Als je altijd maar 200 euro blijft betalen voor die schoenen blijven de prijzen ook maar stijgen! Dus ik zeg geen dure schoenen meer kopen met zn allen worden ze vast weer goedkoper!!

Eh.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-07-2007 17:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

haha, nee maar dure schoenen loop je ook een tijd langer op dan die dingen van 80 E. De vorige die ik had waren rond die prijs en kon ik na een jaartje wegflikkeren, dan wordt het dus een dure grap en kan je beter die extra eurie's uitgeven en op kwaliteit lopen. Dat scheelt je dus eigenlijk geld


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-07-2007 17:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

polo's zijn inderdaad gay.vooral die roze. of die met streepjes.bleeeghghhhhhhhhh


Fuck the world and fuck you


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 29-07-2007 17:10 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 29 juli 2007 17:06 schreef 0Tolerence het volgende:
haha, nee maar dure schoenen loop je ook een tijd langer op dan die dingen van 80 E. De vorige die ik had waren rond die prijs en kon ik na een jaartje wegflikkeren, dan wordt het dus een dure grap en kan je beter die extra eurie's uitgeven en op kwaliteit lopen. Dat scheelt je dus eigenlijk geld


Hmmm nou ik vind 440 gulden voor een paar schoenen echt te ver gaan... 100 euro vind ik al veel voor schoenen en ik heb het 4 jaar uitgehouden op skaties van 80 euro... Dus het is echt wel te doen met iets minder... 200 euro is gewoon betalen voor de naam


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-07-2007 17:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 17:10 schreef LLphotograph het volgende:
Hmmm nou ik vind 440 gulden voor een paar schoenen echt te ver gaan... 100 euro vind ik al veel voor schoenen en ik heb het 4 jaar uitgehouden op skaties van 80 euro... Dus het is echt wel te doen met iets minder... 200 euro is gewoon betalen voor de naam

Je kunt met skateschoenen toch niet naar een vergadering ofzo?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-07-2007 17:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 17:12 schreef WhiteRider het volgende:
Je kunt met skateschoenen toch niet naar een vergadering ofzo?
jawel hoor.met die schoenen kom je er ook vast wel.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-07-2007 17:16 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2007 17:06 schreef 0Tolerence het volgende:
haha, nee maar dure schoenen loop je ook een tijd langer op dan die dingen van 80 E.





80 euro is toch ook al veel geld voor schoenen, man.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 29-07-2007 17:17 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 29 juli 2007 17:12 schreef WhiteRider het volgende:
Je kunt met skateschoenen toch niet naar een vergadering ofzo?


Kan wel Maar dat staat nie zo representatief nee Maar tis ook niet zo dat je geen representatieve schoenen van 80 euro kan kopen die lang meegaan... Hoewel dat wel met uitsterven bedreigt wordt aangezien iedereen de schoenen toch wel duur koopt... En je kan ook wel heeeeeele nette dure kleren aantrekken naar iets... maar uiteindelijk gaat t om wat je kan en wie je bent.. En als je dan iets minder te besteden hebt (zoals ik) maar wel iets heel goed kan maakt t echt niet uit of je er dan iets minder duur bijloopt...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen