|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Dat maakt je in ieder geval medeplichtig... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hey dat is best een leuk jurkje En je hebt het figuurtje ervoor, staat je goed. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
een stinkend Morbid Angel shirt, na 4 jaar weer eens uit de kast gevist |
|
quote: Je moeder. |
|
+1 [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 24-10-2005 18:12] |
|
Zenial |
|
als rebecca nou op lelijke jongetjes met brillen zou vallen hehe Je moeder. |
|
now wearing: (zwarte) leren pijpen verder: zwarte masterplan sleeve, zwarte girly met draakje, zwarte sokken, werkschoenen, en zwart ondergoed wat een heerlijk onzinnig topic trouwens "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:En oranje polo dragend |
|
hehe woei Je moeder. |
|
Oh nou, vooruit, doe ik ook mee. Nu draag ik een xtra baggy blauwe pelle broek, m'n SPARTA shirt, en DC schoenen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Alleen op oranje polo's |
|
quote: oi godver... moet ook eerst lezen dan posten... |
|
hmz ik ben momenteel veel te net gekleed voor mijn doen.. ff t-shirtje aan, zit ook lekkerder. |
|
Sokken, broek, onderbroek, bh, hemd, vest en een haarelastiekje. Nou, wat een verrassing Hatsjikidee! |
|
wiii het is de week van de lingerie... dat wordt sjoppen en k ben op zoek naar de perfecte spijkerbroek... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: +1! |
|
+ 2 Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik ben een gast, dus elke spijkerbroek waar ik in pas is de perfecte spijkerbroek. Lekker makkelijk Zenial |
|
Ondergoed, bh, sokken, spijkerbroek, trui.. Met0l! |
|
geen haarelastiekje? edit: *zwart* haarelastiekje [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 24-10-2005 22:57] Hatsjikidee! |
|
quote: Oja, 2 zelfs.. een haarelastiekje en zo'n ander haardingelastiekgeval |
|
Momenteel: Een olijk hoedje! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |