|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik draag eigenlijk altijd zwart. Maar de laatste tijd in plaats van een bandshirt meestal effen zwart of een overhemd. |
|
quote: Idd super belachelijk! Net als die mega-grote logo's en merknamen op je borst! Een wandelende reclamezuil, zijn de meesten. Maar goed, degene die dat koopt doet z'n best maar! Don't blush when I rip you open |
|
quote:En dan die lage schoentjes in de meest vreselijke kleuren .. |
|
quote: *bibber* En dan zeggen ze dat metalheads er doorgaans raar bijlopen ik winkel ook bijna nooit, pure ergernis. Don't blush when I rip you open |
|
hmm, draag kisten, zwarte spijkerbroek, en bandshirts soms een longsleeve en als het echt ijzig koud is een zwart vest ofzo. Verder heb ik twee zwarte leren jassen, een lange en een korte. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb 2 soorten broeken: zwarte spijkerbroeken en van die bruine afritsbroeken. Shirts zijn zwart LS of TS, meestal met band soms niet. Kisten of bergschoenen |
|
Ik draag het liefst m'n meest gescheurde broek die vol met gaten zit, een zwart of metal-shirt/trui en gympies of m'n stevigere zwarte schoenen Af en toe spike banden om m'n arm maar niet vaak, en af en toe heb ik een van m'n twee lelijke petten op Ik heb nu best wel een normale jas, alleen met de destruction patch achterop "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dat geldt in zekere zin ook voor bandshirts... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ik bijna tis dat het zo'n strak truitje was... Je moeder. |
|
quote:en dat voor een true bm gast |
|
quote: Dat is wel wat in, maar toch vind het een groot verschil zitten tussen het dragen van een shirt van je favoband en het dragen van een shirt van Nike met supergroot het logo daarop. Don't blush when I rip you open |
|
quote:amen! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: reclame is reclame, of het nou voor (vaak een cd van) die band is of een kleding merk.. Je moeder. |
|
Bandshirt zou ik eerder als een soort van eerbetoon oid. aan de band zien, dan reclame. |
|
quote: Dan verschillen wij van mening, ik vind dat er wel een verschil in zit. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 19-05-2003 17:21] Don't blush when I rip you open |
|
Overzeas broek maatje 38, bandshirts of zwart, lange leren jas, Vans, Spikes om mijn polsen, pentagram ring, ketting, koptelefoon. Soms strakke zwarte broek met zwarte boots-... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ik snap je punt wel maar in principe is het wel zo maar goed, iemand die dat merk op zn trui heeft staan draagt dat ook niet vanwege het reclame maken, das dan weer wel zo Je moeder. |
|
Bovendien doen bands niet aan slaven/kinder arbeid in derde wereldlandjes. Merken draaien alleen om geld, die presteren verder niets. Bands hebben juist de mogelijkheid om shirts te maken omdat ze iets gepresteerd hebben. |
|
maar ik ken niemand die die kleren draagt om commercieele doeleinden. zoals het merk sponsoren. Je moeder. |
|
quote: de meerderheid van het soort mensen die dat soort kleding draagt beseft zich dat nog geeneens. dweebs maar sponsoren (bewust) is iets anders dan reclame maken, en het is bovendien ontopic. ik draag trouwens zelf ook welleens merkkleding, de designs zijn minder saai en doorgaans. design ondergoed is ook vele malen beter dan die hema zut. Gsus heeft vaak leuke/ originele dingen, wel erg duur. |
|
quote: whahahaha quote: Jij ziet het allemaal wel heel erg zwart wit hoor. Ik vind roze en licht blauw ook niet mooi, en ik draag eht ook niet. Maar je hebt ook hele leuke nette kleding in andere kleuren hoor! Ik heb het idee dat 'metalheads' zichzelf alleen maar inbeelden dat je in een beetje 'trendy' kledingwinkels alleen maar nichterige (rare term) kleding kunt vinden. Zoek eens wat verder! Loop een bv zo'n winkel in! Ik weet zeker als er bij mij een metalhead de winkel in zo komen, dat ik hem super leuk aan zou kunnen kleden! Dude's wees eens wat meer open minded! |
|
quote: ik heb het ook over het bewust dragen! Je moeder. |
|
quote:Kerel, je praat nu wel HEEL erg Albert Verlinden hoor. Ik heb ook wel 'normale kleding' hoor, vind mezelf alleen tig keer lekkerder in zwart |
|
Zwart slankt zo lekker af |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |