|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
ja jij Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Kijk dat bedoel ik nou Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
je moet gewoon 1,lange leren jas of die jas die ik heb. 2, band T-shirt. 2,strakker spijker/\leren broek. 3, spikes en spike riem. 4, zwart haar. 5,SEXY BODY(). en 7 ringen.. en nog newrock kisten.. DAN BEN JE NET ZOALS MY Godverdommen.. |
|
oke jongen, net zoals jou. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Jij en een sexy body?? the only pleasure is pain |
|
altijd volledig in het zwart, behalve op folkfestivals, daar durf ik wel eens mijn kilt voor aan te doen tezamen met een flashy hemd. Bandshirts heb ik helaas niet, k'zou er eens moeten kopen. Wanneer ik naar school ga is het ook constant in't zwart met een lange zwarte mantel die tot onder mijn knieën gaat, lekker warm dezerdagen en ook ALTIJD van die lekkere goeie leren combats aan de voet, voelt wel goe, moeten wel hoogdringend eens opgepoetst worden. Uw (altijd in't zwart gekleede) dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wat wordt tegenwoordig dan verstaan onder een sexy body? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Spijkerbroek, zwart of iig donkerkleurig shirt en natuurlijk bandshirts, behalve in de zomer als het erg warm is, dan ga ik namelijk gekleed in het wit iig wit shirt, witte broek dan weer niet, gewoon een korte broek, of een verknipte oude spijkerbroek. Oude sportschoenen of kisten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Wat ik draag gaat jullie geen fuck aan , Maar om ff te reageren op die latex kleding voor mannen; . GADVERDAMME!!!!! Vieze ventjes met strakke truitjes en latex ROKKEN (!!!). Sjeezus, laat je dan ombouwen ofzo. Ik vroeg een keer in Amsterdam aan zo'n gast wat de fuck hem bezielde er zo bij te lopen. Zei hij: 'ja, ik mag toch ook best mijn vrouwelijke kant tonen, metal is heel gevoelig maar dat snap jij zeker niet'. HOMO'S |
|
Jah, ik voel me ook absoluut niet thuis in leren broeken, ik vind het gewoon niet lekker zitten, en volgens mij ga je der ook gruwelijk in zweten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik draag standaard een zwarte broek en een bandshirt, en mijn "bergschoenen". |
|
standaard mijn kisten en meestal een combat broek, soms een leren broek (niet zo vaak ivm comfort ondanks dak ze wel heel mooi vind) en verder een hele foute trui of bandshirtje enneh haar altijd in staart maar das geen kleding Je moeder. |
|
Sja, meestal zwarte spijkerbroek, kisten of gelijkwaardige schoenen, bandshirt of trendy Mexx shirt (die dingen heersen!) zonder opdruk. En als het echt koud is een trui. Oh, en meestal een stoffen halflange "zakenjas". Of een motorjack. Of m'n andere motorjack. Of m'n lange leren jas. |
|
ik kleed vrijwel altijd in normale broeken/truien of overhemden.. Ben niet zo'n band tshirt gast Ik draag ze wel als ik uit ga, maar ook niet altijd.. Naar concerten natuurlijk wel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmmm -Bandshirt -Zwarte spijkerbroek of geveterde leren broek -Kisten -Halflange zwarte 65% wollen jas Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
spijkerbroek gympen t-shirt (met opdruk of volledig wit of zwart) blouse of trui niks bijzonders dus |
|
quote:Haha, netjes! zulk eenen jas heb ik ook. |
|
Op mijn werk moet ik er redelijk netjes bijlopen, maar ik heb geregeld mijn Rammstein t-shirt aan Verder draag ik thuis vooral slobbersooi (shirt/longsleeve of trui met een joggingbroek) en momenteel ben ik in een paarse fase en draag ik veel paarse kleding, broeken met (giga)wijde pijpen en paarse of zwarte doc.Martens. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
vrijwel altijd een spijkerbroek en metal shirt |
|
zwarte of groene combatbroek of zwarte spijkerbroek, bandshirts(jaja ), meestal witte sokken, kisten!, zwarte hooded trui, en ehh...southpark boxershorts!!! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
hmmm meestal draag ik gewoon een zwarte broek strage of lak en leer. schoenen kisten (al 6 jaar mijn trouwe kameraden)maar meestal draag ik mijn new rock laarzen. zie dit topic, http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2154&page=3 Meestal heb ik een band shirt aan. Ik had laatst geteld hoeveel ik er had en dat waren er ongeveer 25 shirts Ik heb een heleboel jassen namelijk: 2 lange waarvan 1 een suede met (nep) bont en een andere lange jas van gewoon stof. En ik heb zo'n leren motorjack. en zo nog wat jassen. ik draag altijd cartoon sokken. Over ondergoed doe ik geen uitlatingen. Maar mijn kleding kast is vrij uitgebreid, eigenlijk heb ik 4 garderobes namelijk mijn jurken stage kleding (de wat kleurige spullen) en uitgaans kleding, wat uit wat "frissere" shirtjes bestaat. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Meestal draag ik zwart. Of een broek (geen spijkerbroeken!!!) in een andere kleur met een zwart shirt. Altijd kisten. Verder heb ik een mooie lange zwarte jas, die wat heksachtigs heeft (hele lange puntige capuchon) waar ik erg aan gehecht ben. En dankzij Jenje heb ik nu mijn eerste (nou ja, de eerste die ik ook daadwerkelijk draag) bandshirtje. Een girlie van Bolt Thrower. Verder heb ik ook sinds niet al te lange tijd een mooie zwarte gothic-achtige jurk. (Die niets met gothic te maken heeft, maar zo heten die dingen nou eenmaal.) Nog een mooie zwarte rok met een soort net erover. Heel veel kleding echter is me te groot geworden. Ik ben nogal afgevallen, en heb niet veel geld voor nieuwe kleding, dus draag nu vaak veel te grote dingen. (Soms zelfs broeken die ik met een veter ofzow op de plaats hou omdat ie anders afzakt.) Maar goed, een klein nadeel op een groot voordeel, zal ik maar zeggen. Dead things grow from deep inside... |
|
ik draag altijd verschillende kleding, de ene dag een spijkerbroek met een grappig truitje. de ene keer een gothic kleding en dan weer een rok, al hoewel ik die in het weekend alleen kan dragen, door de week heb ik altijd overal aan . Ik draag het liefst donker kleding en een beetje simpel maar toch mooi, en ik hou niet van lak en leer en super strakke truitjes voor een jongen vind ik flikker achtig. wat schoenen betreft draag meestal kisten of diesels. Niet dat overdreven gedoe voor mij |
|
Ikke draag meestal beetje wijde broeken en vaak mijn "adidas" ( ) vestje met een leuk shirtje eronder. heb laatst een heel leuk strak prodigy-girlyshirtje gekocht!! Ik heb meestal mn grijze DVS-jes (skateschoenen) aan of mn Allstars (al zijn die erg koud in de winter). Mn haar zit los, in een staart of in knotjes, staartjes of iets anders creatiefs . Verder hou ik er ook van om gothic dingetjes te dragen maar ik heb er niet altijd zin in.....en, lets face it, het is niet practisch zo'n jurk! Maar wel mooi. Oh ja, wat ook erg lekker zit...mn Nirvanatrui in maatje XXL (ik ben 1.73 en niet heel erg dik dus die valt redelijk groot ) dat was het......goedgekeurd??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |