|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, maar als jij op je teenslippers, Adidas-trainingsbroek en Nike-shirt bij een klant binnenloopt, en ook al doe je je werk nog zo goed, kun je het echt wel vergeten. |
|
quote: Ja maar wie doet dat dan? |
|
Dat ligt maar net aan de klant natuurlijk |
|
quote:Hehe, dat klopt. Ooit nog weleens bij een vergadering gezeten met mijn Malevolent Creation workershirt aan |
|
Ik heb ooit een presentatie gehouden met mijn antichrist shirt aan, met pakken tegenover me Baas was vergeten door te geven dat ik een presentatie moest houden, anders had ik er wel rekening mee gehouden natuurlijk. Ik voelde me lichtelijk ongemakkelijk, maar de opdracht is wel binnengehaald destijds. |
|
quote: En misschien dat dat ergens juist goed is geweest omdat je dan beter laat zien wie je echt bent... Met jezelf zijn kom je uiteindelijk toch het verste! |
|
quote: dikke grote boelsjit In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
-1 Je moeder. |
|
Wat boeit het een klant nou hoe ik echt ben, misschien ben ik wel een paaldansende travestiet. Het product moet verkocht worden. En, je moet je aanpassen aan de klant. Punt. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-07-2007 17:29] |
|
quote: En met een Micky Mouse stropdas? DAAR krijg ik pas jeuk van.. Een kwestie van smaak allemaal. |
|
quote:Maak dat mensen met een management/economische achtergrond maar eens wijs. Verpakking gaat boven inhoud helaas. |
|
quote: Veel geld? Dat is nog niks, zeker niet als je schoenen wilt die een goede afwerking hebben en ook nog eens een tijd meegaan. Buiten dat lopen dure schoenen ook een stuk beter! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat een onzin man. Een politieagent loopt in een unform. In de slagerij lopen ze in een uniform. Rechters lopen in unforms. Op kantoor lopen ze in uniform. Etcetrabla. What's the big deal? |
|
the big deal is dat het typisch links gelul is, dat is de deal. Wat is het probleem om er volgens de regel bij te lopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
idd, je werkt er om je bedrijf te helpen, niet om je eigen identiteit uit te dragen. dan wordt je maar kunstenaar ofzo Je moeder. |
|
Maar liever niet |
|
check Je moeder. |
|
quote: Nou, als ik nieuwe nikes koop, dan vind ik 80 euro best veel. Reken eens om, dat is 176 gulden. 176! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: nieuwe nikes voor 80 euro? das een hoop geld. maar waar vind je dan nikes nieuwe voor 80 euro? die zijn veel duurder dacht ik eigenlijk |
|
quote: Guldens bestaan niet meer, buiten dat is er ook zoiets als inflatie natuurlijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Helder, klaar en duidelijk. In geval van de slager ook vanwege een stukje hygiene. quote:Dat is dus grote onzin. |
|
quote: oh maar even terugrekenen helpt je direct weer op je rechte pad. toch? infleerde mijn uurloon ook maar zo mee... maarja on the onther hand: lowlands is uitverkocht, kennelijk heeft men nog centjes zat |
|
Dat IS geen grote onzin, dat VIND JIJ grote onzin En ik niet. Als mijn werkgever verlangt dat ik er representatief uitzie, dikke prima. |
|
quote: Beverwijk, zwarte markt. En dat is een goede tip, scheelt werkelijk enorm veel met een standaard sportwinkel! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |