|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
dat is zkr bij jou de ussual stuff |
|
quote: jaja, ik loop er altijd hetzelfde bij |
|
Ik heb heel veel leipe sokken! geweldig! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik draag altijd alles in het zwart. Op het werk zeggen ze altijd dat ik er weer verrassend zwart bij loop Ik draag dan weer een strakke broek, dan een lange of een korte rok. Ook heb ik veel jassen, varieerend van kort naar lang. 1 gekleurd iets heb ik wel en dat zijn mijn bevaamde rode sportschoentjes Ik vind zwart gewoon een mooie kleur om te dragen, ook staat dat het beste bij mijn blonde haar, denk ik.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: een kapote, weet je het zeker?!? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
ik heb van alles.. |
|
quote:Nee maar... Ik ook! true disco chick |
|
Sharon kan tegenwoordig haar kleedjes in de Quelle kopen [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 11-07-2003 13:41] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Tsja, irritant. Er zijn altijd figuren die "hey waar is je pistool" zeggen, alleen elke gek weet dat die kogels in een mg moeten, en zo een ding kan je niet in je binnenzak doen. |
|
Ik heb grote dikke noorse sokken van de zeeman |
|
*kijkt naar beneden*...sokken...rood/zwart gestreept..tot m'n knieeen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Mijn signature zegt genoeg. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heilig zijn mijn doctor martens!!! Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Da's vast warm, zeker in zo'n weer als vandaag... |
|
quote:is dat het enige dat je aanhebt? ik: Spijkerbroek bandshirt kisten spijkerjack |
|
Ik draag momenteel mijn enige echte SLEEJOR shirt Er staat 'SLEEJOR' op |
|
Met zulk weer draag ik louter een korte broek. Als ik dan nog weg wil een mouwloos shirtje of gewoon een shirt. Oh, en schoenen natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: |
|
zwart shirt, zwarte korten broek, zwarte sokken en een zwart aura. Oud Vuil. |
|
Wit t-shirt, zwarte Aem'Kei broek met daarop foute hiphop tekens, witte Hema sokken en een blauwe Hema boxershort. |
|
quote: Ja,hoor Elfje... Misschien draag ik er wel een paar sokken in,heb ik een kleedje aan...OhOhw...een slipje... Sorry,niet naakt dus Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
noem mij 1 goed hiphop-teken!!! Oud Vuil. |
|
quote:I'd rather NOT see |
|
quote: Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |